Ja tuurlijk waarom niet.... aan de crew om dat te beoordelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
is dit het topic van posnodus? ik beging me te irriteren aan mensen die zomaar topics overnemen. laatst ook met mijn topic.
ik had mijn kont nog niet gekeerd of er stond mijn topic door een wildvreemde, en niet eens met de juiste tt.
kan dat eik zomaar?
ik vind het onbeschoft en van een lafheid en meeliften getuigen waar de honden geen brood van lusten. mag best wel eens uitgesproken worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk waarom niet.... aan de crew om dat te beoordelen
Nou ja, je bent gewoon een lul die dood moet, maar whatever. Het gaat hier niet over jou natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het onbeschoft en van een lafheid en meeliften getuigen waar de honden geen brood van lusten. mar best wel eens uitgesproken worden.
Boeie.... dat is nou internetquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het onbeschoft en van een lafheid en meeliften getuigen waar de honden geen brood van lusten. mag best wel eens uitgesproken worden.
update:quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef Posdnous het volgende:. welkom.
Als je een gezonde vrijgezel bent, zoals ondergetekende sinds een maandje of 2, wil je nog wel eens zonder veel poeha na een avondje stappen met iemand het bed in duiken.
Wat blijkt, betreffende dame, die ik al een tijdje oppervlakkig kende, was nu verloofd en wist achteraf niet precies waarom ze dit gedaan had, blabla, niet boeiend verder.
Echter, nu blijkt dat haar verloofde hier van op de hoogte is gekomen en mij hier vreemd genoeg voor aansprakelijk wil stellen. Rare situatie, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik ken dus die hele vent niet, maar hij belt me opeens zomaar op (ik wist niet eens dat ik haar een tel. nr. had gegeven, maar dat kan op zich wel) en zit te schreeuwen en te doen en hij gaat me vermoorden binnenkort zegt ie..
Hij klonk best serieus en ik heb die griet van hem even gebeld en die barstte meteen in huilen uit en zegt dat die vent van haar het meent en dat hij me ook nog heeft weten te vinden qua mijn woning enzo.
Aanvankelijk dacht ik van: whatever, trieste lui, maar na haar gesproken te hebben ben ik toch niet zo relaxed meer.
Klachten:
1) Idioten die een volkomen vreemde de schuld geven van het vreemdgaan van hun verloofde in plaats van die verloofde zelf aan te pakken.
2. Posdnous aankomend slachtoffer van een crime passionel.
update 2:quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
De situatie is als volgt.
Ze heeft mij ge-emailed (kennelijk had ik m'n kaartje gegeven, wist ik ook niet) dat ze helemaal in zak en as en onzekerheid zit.
Ze is weg bij die kerel () en zit nu tijdelijk bij haar moeder. Die kerel is natuurlijk helemaal woest (ze waren nota bene verloofd..)en ze zegt dat hij mij nog steeds wil pakken, ze was er nog bij toen hij met zn vrienden aan het bellen was om iets te gaan doen
.
Afijn, ze vroeg ook of ik even wilde bellen wat ik zojuist dan maar gedaan heb, vond het allemaal wel lullig.
Ik heb meteen gezegd dat ik het een kutactie van haar vind om mij er zo bij te naaien, maar ze zegt dat hij er al achter was gekomen via anderen en ook wie ik was. Ze kon hem niet overtuigen dat ik van niks wist of het boeit hem niet.
Dus da's lekker.
Maar het ergste is nu: ze is bij hem weggegaan omdat ze nu helemaal is gaan twijfelen over wat ze wil.
Dus ZIJ heeft hem nu verlaten in plaats van andersom. En het ergste is dat ze mij schijnbaar heel erg leuk vindt.
Ze heeft me (ondanks dat ik net aangegeven heb dat ik wel een beetje gestresst raak door die kerel) gevraagd of ze niet zolang bij mij kan blijven slapen.
Hoe verleidelijk dat ook is, lijkt me dat niet zo'n goed plan, sterker nog, ik ben een beetje bang dat ze me in de val willen laten lopen of zo. Ze vroeg ook of ik nu even bij haar wilde komen. Zal je zien dat er een lading idioten op me staat te wachten, nee dank je. (of ben ik nu te paranoid?)
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een kutsituatie dus ik heb met haar straks in de stad afgesproken om even te babbelen. In een cafe waar ik de mensen wel ken.
Dus we zullen zien.
-edit- ik hoop trouwens niet dat zij of die vent of bekenden op FOK zitten, dat zou wel erg kut zijn.
Graag tips and tricks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
het viel wel mee hoor. Ik ging heel even langs bij een cafeetje waar ik al het personeel ken, kan weinig gebeuren.
Anyway, ik heb 'r vooral willen uithoren over wat voor kerel het eigenlijk was, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Het is kennelijk een patser met een grote bek, die best agressief is, maar (volgens haar) pas echt iets zal doen als ie zat is. En dat kan nooit doordeweeks zijn want dan moet ie werken (tja, ik verzin het niet) . Dus volgens haar zou het dan het weekend moeten zijn. In ieder geval niet gaan stappen dit weekend.
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo. Maar ik vind haar nu al wat te aanhankelijk eigenlijk en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik baal wel enorm dat ze mn adres weet.
O ja: toen ze aankwam zei ze dat ze dacht dat ze achtervolgd was op weg naar dat cafeetje. Dus ik meteen al uit het raam starend wat biertjes heel snel achterover geslagen
.
Ik blijf het een kutsituatie vinden.
Nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef Fallen het volgende:
Heb je je bekenden bij de politie nou al gesproken? (Al is het voor een ori๋nterend gesprek).
Ik word morgen nog door die chick gebeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
Wanneer staat de volgende afspraak gepland, dat is wel belangrijk voor het vervolg..
En jullie waren al eeuwen bij elkaar enzo!quote:
De vorige echt langere relatie was alweer vorig jaar uit, dit was alweer een nieuwe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jullie waren al eeuwen bij elkaar enzo!
En je hebt nieteens een R&P topic geopend
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
De vorige echt langere relatie was alweer vorig jaar uit, dit was alweer een nieuwe..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |