De teams zullen bestaan uit drie versus drie spelers en daarnaast nog twee mensen waarvan er één de host zal zijn.quote:Het bijzondere aan Execution: Als de vijand van veraf word uitgeschakeld valt hij flauw maar kan na enkele seconden weer tot leven komen behalve als hij van dichtbij (b.v. met de kettingzaag) is uitgeschakeld.
Zo slecht ben je toch niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef bigore het volgende:
aangemeld
ps. voor de prijzen heb ik het niet echt voor te doen, crackdown![]()
Maar goed, verder als de voorrondes zal ik nie kommen![]()
Nope, ben express laatste maand alleen maar execution aan het spelen, so watch your backquote:Op woensdag 25 april 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo slecht ben je toch niet.
Of ben je alleen nog maar warzone gewend?
Ik hoef toch niet te winnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Nope, ben express laatste maand alleen maar execution aan het spelen, so watch your back![]()
Minder, maar als ik geluk heb kan ik nog wel aardig mee komen hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:48 schreef BMH het volgende:
Goede tijden!
Ben benieuwd hoe Heintje het gaat doen als hij geen host is
Dat weet je niet zonder het uit te proberenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Wiellems het volgende:
Het heeft denk ik geen zin om mee te doen als je het spel al 2 a 3 maanden niet meer gespeeld hebt?
Waarom niet? Je hoeft niet persee te winnen...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Wiellems het volgende:
Het heeft denk ik geen zin om mee te doen als je het spel al 2 a 3 maanden niet meer gespeeld hebt?
Nee dat weet ik maar het is vervelend voor de hardcore GoW mensen die dan misschien niet meer mee kunnen doen hequote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft niet persee te winnen...
Al is winnen natuurlijk wel belangrijker dan meedoen
De hardcore GoW mensen van FOK! zitten er al wel bij hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar het is vervelend voor de hardcore GoW mensen die dan misschien niet meer mee kunnen doen he
we moeten toch iemand lekker kunnen bashen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:55 schreef Wiellems het volgende:
de prijzen zal je niet missen. Ik zie mezelf niet in een crackdown t-shirt lopen met een x-box petje op en een xbox rugtas met m'n spullen er inquote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef GokuSFE het volgende:
Ik kan iig niet, helaas. Maar ik zal het verloop van de strijd wel gaan volgen
Neuh, die zou ik dan voor mezelf houdenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
had je niet even forza kunnen regelen dat is pas een goede actie voor de release![]()
![]()
je doet je opmerking wel eer aanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, die zou ik dan voor mezelf houden![]()
.
ik verwacht opeens een stormloop van aanmeldingenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt van mij wel een kusjekroel als je wint.
Doe dan een pijpbeurt, gierigerdquote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
Jij krijgt van mij wel een kusjekroel als je wint.
Ho hoquote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik verwacht opeens een stormloop van aanmeldingen![]()
![]()
Ben je er dan zo zeker van dat hij niet wint?quote:
Die gaat vanavond de hele avond oefenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik wil meedoen!
M'n gamertag is Buffeltjuh.
Als je ranked wil oefenen moet je me maar toevoegen. Rond die tijd ben ik er nog wel en speel ik nog een potje.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef petervisscher het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond een potje te oefenen.
om 10 uur.
mijn gamertag is dancin rhino
Ze deelt me vast gewoon nadelig in nuquote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben je er dan zo zeker van dat hij niet wint?
Zij deelt je helemaal niet in.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ze deelt me vast gewoon nadelig in nuMisschien kan je der overhalen om jou ook een extra prijs te geven als je wint. Ten slotte bakt jij er als niet-host ook niet altijd wat van
![]()
En ik sta toch haast nooit bovenaan met het aantal kills dus dat zien we dan wel weer.
De prijsjes zijn dan ook gewoon geregeld voor de leuk. De opzet is dan ook vooral dat je voor je lol en eer speelt.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:02 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
de prijzen zal je niet missen. Ik zie mezelf niet in een crackdown t-shirt lopen met een x-box petje op en een xbox rugtas met m'n spullen er in![]()
Maar ja dan doen we toch voor de eer en de gezelligheid mee, en maar hopen dat als je wel mee kan doen dat we een game of ms points kunnen winnen![]()
Ik doe ook niet mee voor de prijzen maar voor de gezelligheid, het was mooi meegenomen als het super prijzen waren geweest. En als ze van MS komen begrijp ik het wel, stelletje krenten dat het zijn. Veel geld overal voor vragen en niets mag daar gratisquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De prijsjes zijn dan ook gewoon geregeld voor de leuk. De opzet is dan ook vooral dat je voor je lol en eer speelt.
Ik kan een voor jou voordelige tegenprestatie verzinnen voor als icegirl wint. Maar ik denk niet dat ze daar mee akkoord gaatquote:
Ik heb wel zin in een triotje. (ijsmeis, mijn vriendin en ik)quote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik kan een voor jou voordelige tegenprestatie verzinnen voor als icegirl wint. Maar ik denk niet dat ze daar mee akkoord gaat![]()
Wat een onzin. Als je een beetje op had gelet de laatste jaren dan had je gezien dat Microsoft heel royaal is in het beschikbaar stellen van prijzen. We hebben immers al meerdere keren een 360 weggegeven op FOK!games. Ik heb gewoon gevraagd of ze nog wat leuke dingetjes hadden om het het toernooi op te leuken en dan sturen ze dat onmiddelijk op. Je weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:59 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee voor de prijzen maar voor de gezelligheid, het was mooi meegenomen als het super prijzen waren geweest. En als ze van MS komen begrijp ik het wel, stelletje krenten dat het zijn. Veel geld overal voor vragen en niets mag daar gratis![]()
Ik ben het wel met hem eens dat de prijzen niet erg bijzonder zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je een beetje op had gelet de laatste jaren dan had je gezien dat Microsoft heel royaal is in het beschikbaar stellen van prijzen. We hebben immers al meerdere keren een 360 weggegeven op FOK!games. Ik heb gewoon gevraagd of ze nog wat leuke dingetjes hadden om het het toernooi op te leuken en dan sturen ze dat onmiddelijk op. Je weet echt niet waar je het over hebt.
Daar gaat het niet eens om. Het is gewoon een leuke ondersteuning aan de bestaande community. That's allquote:Op donderdag 26 april 2007 12:09 schreef Ge4ce het volgende:
Oftewel: "Een gegeven paard niet in de bek kijken!"![]()
Had niet direct verwacht dat Microsoft dat zou doen. Maarja, alles veel om de publiciteit/positie.
Dat is onzin.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Het is gewoon een leuke ondersteuning aan de bestaande community. That's all
Een klein bedankje omdat jullie nog zo gezellig GoW spelen met zn allen
Precies, jij kent de mailtjes die ik stuur naar ms en de telefoontjes die ik pleeg. Jij weet precies hoe wij dat regelen enzo. Laatste woord hierover. Terug naar inschrijvingen en dergelijkequote:Op donderdag 26 april 2007 12:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Dit is voor MS puur promotie. En onder die noemer zullen de kosten ook afgetrokken worden van de belasting.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Darow het volgende:
Kan ik ook meedoen?
Mijn gamertag is: darow.
quote:Aanmelden!
Wil je meedoen en heb je zin in een toernooi? PM (<- klik) dan nu de datums en de tijd door van wanneer jij zou kunnen zodat we je binnenkort kunnen gaan indelen. Vergeet ook niet je Xbox Live Gamertag mee te sturen! Zodra dit is gedaan zul je een PM terug krijgen met de details. Dit topic wordt natuurlijk ook geupdate zodra we zover zijn, dus hou hem in de gaten!
nee dat doen we ook pas als de indeling gemaakt isquote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Heintje het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen PM gehad met de details
Durf je daar je vriendin op in te zetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
Ik wil even duidelijk maken dat jullie No chance maken tegen mij, NO CHANCE!!!!!
Als jij die van jou ook inzetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Durf je daar je vriendin op in te zetten?
Heb ik niet tegen jou gewonnen. Eerst met Phoebe tegen jou en later volgens mij Phoebe en jij tegen mij?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef bigore het volgende:
Ik wil even duidelijk maken dat jullie No chance maken tegen mij, NO CHANCE!!!!!
Leugens vertel je!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik niet tegen jou gewonnen. Eerst met Phoebe tegen jou en later volgens mij Phoebe en jij tegen mij?
Ik heb op zich ook maar 4 vingers nodigquote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef ach het volgende:
Ik maak jullie met 6 vingers in mijn neusgat nog wel in
Die doet toch niet aan sex. Dus die wil jij toch niet winnen.quote:
Ok dan doe jij mee met 1 hand op je rug.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook maar 4 vingers nodig.
Hebben we het nu nog over GoW?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb op zich ook maar 4 vingers nodig.
Als die post van Heintje zou zijn was het zeker niet over GoWquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog over GoW?
He, ik post meestal wel ontopic hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:06 schreef ach het volgende:
[..]
Als die post van Heintje zou zijn was het zeker niet over GoW
Je gebruikt op zich maar 4 vingers om het te besturen. Alleen lullig dat je met de rest ook nog de controller moet vasthouden voor de grip.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[Xbox 360] Gears of War #17: Tijd voor nieuwe maps.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:44 schreef bigore het volgende:
Hebben jullie gister nog wat teringamerikanen afgeknald? Sorry dat ik zo spontaan weg was, vergat ff doei te zeggen en dat ik weg ging
Dat wordt nog veel oefenen dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef SpookY22 het volgende:
mijn oefenronde gisteren ging echt zwaar klote, gewoon geen enkele kill
Iemand die geen kills maakt moet je juist in je team hebben, meer kills voor jou.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:15 schreef bigore het volgende:
Bij voorkeur ben ik tegenstander van Spooky in de voorrondes.:7
Nou ja, nu kan ik Spooky ook afknallen, en je hebt een volwaardig team, wat dus heel belangrijk is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Iemand die geen kills maakt moet je juist in je team hebben, meer kills voor jou.
Gewoon wat tijd zoeken, beetje meer oefenen en je kan aardig mee doen op het toernooi hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef SpookY22 het volgende:
dit zijn nou niet echt opbeurende berichten mensen
Mja, maar tegen Buffelgod en Buffeltjuh is ook best klotequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef SpookY22 het volgende:
mijn oefenronde gisteren ging echt zwaar klote, gewoon geen enkele kill
Buffeltje kun je het beste dood rushen. Dan is de kans dat je hem hebt ongeveer 50%.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, maar tegen Buffelgod en Buffeltjuh is ook best klote.
Hu oefne?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
als er mensen nog tegen mij willen oefenen? Ik kan er geen kont van dus ben makkelijk te killen
Daar heb je absoluut gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in.
hahaha snap je em? Relatief... absoluut? ahahha
![]()
In player matches heb je niet zo veel aan easy kills. (ook niet aan hard kills).quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:08 schreef SpookY22 het volgende:
ben al thuis voor de liefhebbers die easy kills willen hebbenstuur me maar een pm dan invite ik wel
Ik helaas niet. Familie verjaardag en vroeg naar bed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:36 schreef SpookY22 het volgende:
vanavond iemand aanwezig voor wat practice rounds? zo rond een uur of 10?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef lordteddybeer het volgende:
Is er nog plek voor een aanmelding?
prima ben van de partij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:04 schreef petervisscher het volgende:
vanavond gamen 11 uur !!
1 uur kwart over 1 ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef petervisscher het volgende:
viel toch wel mee hoelaat we stopten gister ?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:Aanmelden!
Let op! Er zijn maar 24 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij! Vol is vol.
Op FOK!Games: Gears of War toernooi - 30 aprilquote:
Het lijkt me niet. In Gears zit geen mogelijk heid om matches op te nemen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op FOK!Games: Gears of War toernooi - 30 april
Het zit volgensmij wel bijna vol of niet?![]()
Toch nog een keer het vraagje: Kunnen de GAMers en Gamers de match's terug zien?
Er is dus nog plek voor één iemand!quote:KGB-Quiksilver
dannske
BMH
bigore
ijsmeis
Gamedemon
aightZz
twi
buffelmaster
Heintje
sakeh
SpookY22
Frankii
Timmetjuh.
ProZ4c
petervisscher
wargasm
ach
kroon360
Theamerican
clouddy
lordteddybeer
Darow
Nee, want dan zou iedereen ze verplicht moeten downloadenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef lordteddybeer het volgende:
Wordt er ook op de nieuwe maps gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |