Het goede nieuws: we zijn van hetzelfde bouwjaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Peter86 het volgende:
Ze heeft meerdere malen aangegeven te proberen veranderen, mij minder claimen en niet jaloers te zijn. Het claimen is redelijk gelukt, de jaloezie nog steeds niet. Ze laat nog steeds merken niet echt blij te zijn als ik een praatje ga maken bij een goede vriendin, terwijl ik haar juist stimuleer om met goede vrienden leuke dingen te doen.
Doordat 99% van onze ruzies ontstaan zijn ivm andere meisjes durf ik haar het haast niet meer te vertellen als ik contact heb met een meisje van 12 jaar geleden oid.
Klinkt mij als muziek in de oren. Zo zou het moeten zijnquote:Op maandag 19 april 2004 14:48 schreef marchien het volgende:
[..]
STELT
Maar ik kan af en toe ook best jaloers zijn hoorhelemaal omdat mijn vriend altijd meisjes om zich heen heeft die hun hele hart bij hem komen uitstorten en bijna altijd mooier zijn dan ik.
Ik ben er inmiddels ongeveer aan gewend, maar soms heb ik nog wel zo'n steekje van "auw"
Maar je kunt je er wel overheen zetten.
Aan de andere kant mag hij best met andere meisjes praten hoor, en er ook best wel mee uit
Ik was zelfs maar een HEEEL klein beetje jaloers toen hij door vreemde omstandigheden met een ander meisje naar de bios ging
Maar zoenen en aankomen is not done
Bij aankomst en weggaan en flinke knuffel met drie zoenen vind ik dan weer geen enkel probleem. Hij weet gelukkig zelf heel goed waar de grens ligt en zal daar dan ook niet overhen gaan, wij beiden niet trouwens. We zijn gewoon heerlijk zeker van elkaar
Zet me aan het denken... Ik weet het gewoon niet?quote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Ex was jaloers, ook haar humeur sloeg om. Schuld van haar ex zei ze altijd. Ik kreeg ooit eens een sms-je van een vriendin van me die me nogal nauw aan het hart lag (niet verliefd op ofzo!) en dat wist ze en ze heeft m'n gsm uit m'n pollen gerukt en naar dat meisje gebeld en gezegd als ze me nog eens zou sms'en ze de politie op haar af zou sturen.
Elke dag vroeg ze wel 'of er niemand gsms'd had, gebeld, of ik niet met grieten chatte... .
Tjongje jonge, heb dat meisje heel erg graag gezien maar geloof me, dit hou je NIET vol hoor. Of wil je voor de rest van je leven in een gevangenis zitten?
Bovendien heb ik het ooit ook een keer uitgemaakt, maar na opnieuw samen zijn was het weer net hetzelfde... . Toen verweet ze me zelf dat ze nu RECHT had om zo te denken want ik had het uitgemaakt... het vertrouwen was weg zei ze... .
Ze werd bv. ook ENORM KWAAD, RAZEND zeg maar als ik een meisje nakeek
Oplossing was: UITMAKEN, voorgoed. Jaloezie = gif in een relatie, zoals hierboven al vermeld.
Nu ja, misschien reageert jouw vriendin niet zo heftig als de mijne toen, hoop ik voor jouMaar toch, dat jaloers zijn van je vriendin geraak je NIET gewoon
Laat me raden, ze geloofde je complimentjes ook niet meer ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef ajf het volgende:
Het probleem ligt echt bij haar. Maar ik vertel je niks nieuws![]()
Ze zag en ziet er gewoon een goed uit, en dat heb ik haar ook tot vervelens toe moeten vertellen. Ik trok het op een gegeven moment niet meer.
Precies en ik wilde me niet ergens voor verantwoorden wat ik niet gedaan had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Laat me raden, ze geloofde je complimentjes ook niet meer ?![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Precies en ik wilde me niet ergens voor verantwoorden wat ik niet gedaan had.
Ja helaas dan maarquote:
Ik heb er een paar, is dat ook goed ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja helaas dan maar![]()
Maar ik heb nu een hele leuke, lieve, zelfstandige en zelfverzekerde vriendinJij?
nix nemen zoals ze is. (of misschien nog 1x)quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef whoxy het volgende:
neem haar zoals ze is, zoals ze is kan ze niet veranderen zal altijd zo zijn en blijven........ kan je of wil je dat niet........ ?? denk voorjezelf..... niet wat anderen zeggen...
Prima toch? Ben 3 jaar vrijgezel geweest en sinds kort die vriendin. Ben behoorlijk losgeslagen in die 3 jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik heb er een paar, is dat ook goed ?![]()
![]()
Net 3 weken uit, dus vandaar.
Maar er zijn wel een paar vrouwen langs geweest en andersom, teller staat op 5.
Goeie actie.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Peter86 het volgende:
Iedereen bedankt voor jullie reacties / hulp. Ik heb veel dingen gelezen waarvan ik dacht: 'je hebt gelijk'. Zowel reacties wat op uitmaken uitkwam, of reacties van 'neem d'r zoals ze is' (gewoon op 2 manieren opvatten)Maar ik probeer het nog even.
Ik heb besloten gewoon keihard voor d'r te zijn als ze jaloers over komt. Kijken hoe lang het goed gaat..
Buiten de jaloezie en claimerigheid om is het zo'n lieve meid![]()
Mja zo zie ik het ook een beetje. Ik ben ook van binnen wel eens stiekem een beetje jaloers, maar ik laat dat niet merken en stimuleer de omgang met jongens. Gewoon beetje vrijheid en vertrouwens.. jaloers gedoequote:Op donderdag 26 april 2007 11:10 schreef mgerben het volgende:
[..]
Goeie actie.
Jaloersigheid en claimgedrag niet tolereren.
Dat flauwe softe excuus van haar dat ze ooit een vriendje heeft gehad die haar heeft bedrogen slaat nergens op.
Alle mensen zijn jaloers aangelegd; maar het is aan jezelf of je er aan toegeeft of niet.
Zij doet dus geen moeite om zich in te houden en legt zo haar problemen bij jou neer.
Niet pikken, en toch proberen door te gaan. Succes.
Vooral ook dit. Juist doordat ze zo krampachtig en idioot erop reageerde, wat altijd ruzie veroorzaakte, trok ik meer en meer naar anderen... soms kunnen dingen raar lopen, wees voorzichtig.quote:Ik merk ook aan mezelf dat ik sinds die ruzie meer open sta voor andere meisjes. Ik praat meer met andere meisjes, denk zelfs wel eens aan andere meisjes. Dit heb ik voorheen nooit gehad. Het praten met andere meisjes voelt goed.
mag ik haar telefoonnummer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef Peter86 het volgende:
He lui,
In principe kan er een slotje op dit topic. Ik wil iedereen van harte bedanken voor de reacties! Voor degene die het willen weten; Ik heb voor mezelf gekozen en heb het uitgemaakt. Wel met pijn in het hart. M'n gevoel zei: proberen. M'n verstand zei: 'kies voor jezelf, dit komt gewoon niet goed. Iemand die jaloers is etc verandert niet zomaar'.
Nu het uit is, is het nog wel even raar maar ik ben enorm opgelucht. M'n gevoelens waren gewoon echt weg en dan is dit de juiste beslissing. Nogmaals bedankt voor de reacties:)
Ghehe, volgens mij heeft ie t al uitgemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef kronkeltje het volgende:
Als dat meisje zich zo druk maakt om andere meisjes wil ze je in ieder geval niet kwijt en geeft ze wel veel om je. Je moet echter niet contact met andere meisjes vermijden omdat zij dat niet wil. Ze moet je daarin wel vrij laten en vertrouwen. Als jij gewoon duidelijk laat blijken dat zij de enige voor jou is, komt het echt wel goed!![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef Peter86 het volgende:
He lui,
In principe kan er een slotje op dit topic. Ik wil iedereen van harte bedanken voor de reacties! Voor degene die het willen weten; Ik heb voor mezelf gekozen en heb het uitgemaakt. Wel met pijn in het hart. M'n gevoel zei: proberen. M'n verstand zei: 'kies voor jezelf, dit komt gewoon niet goed. Iemand die jaloers is etc verandert niet zomaar'.
Nu het uit is, is het nog wel even raar maar ik ben enorm opgelucht. M'n gevoelens waren gewoon echt weg en dan is dit de juiste beslissing. Nogmaals bedankt voor de reacties:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |