abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2004 @ 20:26:48 #26
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18544674
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Ik kreeg ooit eens een sms-je van een vriendin van me die me nogal nauw aan het hart lag (niet verliefd op ofzo!) en dat wist ze en ze heeft m'n gsm uit m'n pollen gerukt en naar dat meisje gebeld en gezegd als ze me nog eens zou sms'en ze de politie op haar af zou sturen.
Op zich kan ik nog best begrip opbrengen voor jaloezie, als er maar gewoon te praten valt, hier zou ik dus écht niet tegen kunnen!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18544758
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:23 schreef piet_pelle het volgende:
TS je bent niet de enige hoor, mijn meisje is precies zo.
Gewoon doen alsof je vrouwelijke vrienden lesbo zijn.
Goed idee. Dan blijft het wel stil enzo. Stopl je effe een beetje gein in de disccussie enzo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 19 april 2004 @ 20:31:53 #28
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_18544839
Ik ben zlef zo iemadn als je vriendin, en als ik jou was zou ik maar blij zijn, want dat betekdn dat ze heel erg gek opje is, en juist heel bang om je kijt te raken. Die jaloezie komt van onzekerheid, en jij bent degene die haar daar vanaf kan helpen ]
succes!
rasechte trut
pi_18545059
Hmm ik ben ook wel jaloers maar zo erg toch ook weer niet hoor, dit is weer net iets TE
pi_18545432
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:31 schreef Sann_e het volgende:
Ik ben zlef zo iemadn als je vriendin, en als ik jou was zou ik maar blij zijn, want dat betekdn dat ze heel erg gek opje is, en juist heel bang om je kijt te raken. Die jaloezie komt van onzekerheid, en jij bent degene die haar daar vanaf kan helpen ]
succes!
Dat doe ik ook wel hoor, en ik ben ook gek op haar
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')