Tuurlijk mag jij datquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Ja, dat kun je er dan wel bij zeggen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Tof.quote:
*checkquote:
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureauquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
ja, goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, hier?
Ik wil ook niet met Leonieke zoenenquote:
Vroeger keek ik op de parking van een slachthuis, nu kijk ik op de straat en het kanaal uit (maar dan moet ik wel rechtstaan uiteraard). Groot voordeel: niet constant de zon in mijn bureau in de namiddag, dus het zal er niet zo heet wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureau. Heb je nu ook beter uitzicht?
Een foto van Flash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik moet gewoon nog iets vinden om aan mijn muur te hangen want het is nogal kaal.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Flash.
Ge-niaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |