En ik ga hem vanavond van je zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb net Pokemon Pearl bij de next level in Hilversum gehaald.
Ik ben benieuwd.
Ingame own je dus alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
M'n lvl 100 Mewtwo succesvol overgezet van pokemon Ruby.
Lol ja, heb de hele league gehaald met alleen Mewtwo, geen enkele potion gebruikt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ingame own je dus alles.
Ik ga, als ik het spel heb, pas overzetten als ik de grote verhaallijn al heb uitgespeeld. Is toch een iets grotere uitdaging.
Het kan ook niet anders, mijn vrind. Om de pokemon van RSE te transferren moet je eerst de Elite Four verslagen hebben en de National Pokédex hebben. Pas dan krijg je een invitatie van Professor Oak, en dan pas kun je je oude Pokémon overzetten. Je kunt dus niet met een lvl. 100 Mewtwo iedereen gaan pwnen totdat je het spel uitgespeeld hebt. In tegenstelling tot wat iemand anders hierboven beweerde?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga, als ik het spel heb, pas overzetten als ik de grote verhaallijn al heb uitgespeeld. Is toch een iets grotere uitdaging.
League kan je daarna ook nog doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders, mijn vrind. Om de pokemon van RSE te transferren moet je eerst de Elite Four verslagen hebben en de National Pokédex hebben. Pas dan krijg je een invitatie van Professor Oak, en dan pas kun je je oude Pokémon overzetten. Je kunt dus niet met een lvl. 100 Mewtwo iedereen gaan pwnen totdat je het spel uitgespeeld hebt. In tegenstelling tot wat iemand anders hierboven beweerde?
ja maar dan is jouwn gyarados slapper dan een getrainde gyarados van het zelfde lvlquote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef Niek. het volgende:
Gyarados is trouwens ook gewoon te vangen door te vissen, scheelt je veel moeite
die moet je toch eerst vangen in het pall park duurde dat niet lang een mewtoo van lvl 100??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
M'n lvl 100 Mewtwo succesvol overgezet van pokemon Ruby.
maar je krijgt park ballen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd ik heb er een stuk of 150(ik tel de evoluties ff niet mee) stel dat ik voor elke pkmn 5 ultraball nodig heb om ze te vangen heb ik 900000 gold nodig
Viel wel mee, verzwakte hem eerst heel langzaam, met mn andere pokemon, toen in slaap laten vallen, ging eerste keer goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef MarK. het volgende:
[..]
die moet je toch eerst vangen in het pall park duurde dat niet lang een mewtoo van lvl 100??![]()
Hoelang heb je er wel niet over gedaan om je mewtwo tot l100 te trainen? enige mogenlijkheid om hem te vangen is in FR/LG (GBA) en dan krijg je hem op l70, ik heb daarmee 5 x de elite 4 verslagen(na de eilanden gedaan te hebben waardoor de trainers in de elite 4 l60-70 pkmn hebben) en bij mij zit ie nu pas op l76, dan moet je er zeker wel wat tijd ingestoken hebben, want zoveel rare candys krijg je nou ook weer niet in een pkmn deel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Viel wel mee, verzwakte hem eerst heel langzaam, met mn andere pokemon, toen in slaap laten vallen, ging eerste keer goed.
Duurde wel een goede 2 uur voordat ik hem tegenkwam...
/edit: Nog mensen die pokemon willen laten trainen? Heb mn pokemon onderhand al op acceptabele lvls zitten en kan dus met een exp share makkelijk exp halen bij sterke tegenstanders. Friendcode staat in de Wiki, stuur ff een PM als je interesse hebt, als onderpand geef ik een lvl 60 Dialga.
waarom verzwak je de Pokemon die je wil vangen in Pal Park? zover ik weet werken die parkballs namelijk als masterballs. 100% capture rate dusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Viel wel mee, verzwakte hem eerst heel langzaam, met mn andere pokemon, toen in slaap laten vallen, ging eerste keer goed.
Duurde wel een goede 2 uur voordat ik hem tegenkwam...
/edit: Nog mensen die pokemon willen laten trainen? Heb mn pokemon onderhand al op acceptabele lvls zitten en kan dus met een exp share makkelijk exp halen bij sterke tegenstanders. Friendcode staat in de Wiki, stuur ff een PM als je interesse hebt, als onderpand geef ik een lvl 60 Dialga.
Ah das mooi, ik was al bang dat ik bij Mewtwo weer 30 ultraballs moest gebruiken zoals in LG (ja masterball is er ook , maar die heb ik gebruikt voor Raikou)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:12 schreef MarK. het volgende:
[..]
maar je krijgt park ballen...
lees http://www.serebii.net/diamondpearl/palpark.shtml
Ja inderdaad, dat dacht ik ook al. Als je hem vindt dan moet je er toch gelijk een bal op mikken? Vangen doe je 'em sowieso wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
waarom verzwak je de Pokemon die je wil vangen in Pal Park? zover ik weet werken die parkballs namelijk als masterballs. 100% capture rate dus
dan moet je de pokemon wel eerst vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 08:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dacht ik ook al. Als je hem vindt dan moet je er toch gelijk een bal op mikken? Vangen doe je 'em sowieso wel.
Ach, gewoon volhouden.quote:
maar dan meot je ze ook nog tegenkomenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, gewoon volhouden.
Als je ze overgezet hebt, kan je dan wel de DS uitzetten zonder die Pokémon voorgoed kwijt te raken? Dus dat, wanneer je hem weer aanzet, die Pokémon nog steeds rondlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |