Ja eens, ik vindt het een leuke meid maar niet echt interresant voor DGK.. Jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef schatje het volgende:
Sylvia mag van mij eigenlijk ook wel opzouten. Ik heb wel zin in een nieuwe miljonair.
quote:
Kotsen op iets wat je nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde, maar ik verdom het om naar die site te gaan. Iets met kingjaap.nl![]()
Ontvang jij geen BBC?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef elrosa het volgende:
[..]
????laten ze dat nog steeds zien in Holland (woon in UK you see)
Gewoon via de Beebquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef elrosa het volgende:
[..]
????laten ze dat nog steeds zien in Holland (woon in UK you see)
Ja als ze dat personeel nou eens een grotere rol lieten spelen, dan heb ik er geen probleem meequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef schatje het volgende:
Lekker ding is de boompjes aan het sproeien.
Jazeker 4 x per week. En op zondagmiddag 2 uur herhalingquote:
Hoe heet ie nou?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja als ze dat personeel nou eens een grotere rol lieten spelen, dan heb ik er geen probleem mee![]()
Vind je het gek met Brainless in het huisquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Liess het volgende:
Judith doet zelfs der auto op slot en alarm erop
Tuurlijk heb ik wel een keer gekeken......dat geldt voor iedere Fokker, denk ik. Maar eens en nooit weer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Kotsen op iets wat je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Tuddu duh tuh duh ..Tot zoquote:
Dat is wit shirtje of grijs shirtje oftewel nog steeds geen naam bekend. Van dat andere lekkere ding (Marcel) kwamen we toevallig achter met de overstroming van de wasmachine.quote:
Je voelde je aangesproken toen hij dingen ging uitleggen voor de amanda's onder ons?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel een keer gekeken......dat geldt voor iedere Fokker, denk ik. Maar eens en nooit weer.
Marcel?quote:
Tuurlijk, Amanda -eend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken toen hij dingen ging uitleggen voor de amanda's onder ons?
Nee das die andere.quote:
Is ook wel erg doorzichtig. Alhoewel, met Japio en Huub weet je het nooit. En vlak de FEBO niet uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft het door van Huub en Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |