Geen idee, dat gaan jullie voor mij uitvindenquote:
Mooi dan doe ik denk ik ook eens wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
vanavond juf Judith
Daar zat zeker een vlieg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Brian heeft een pilletje nodig (redactie grijp in) Hij schopt tegen een bed![]()
Het moest eens beter betaald worden.... ik draai in mijn eentje een 3 ploegendienst... 7 dagen per week. Ik had geen eens een kerstpakket...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leven van een streamer is niet slecht ........
je zou kunnen overwegen toch nog even te blijven kijken want japio heeft een probleem met juf judith en juf judith dus nu ook met hem. Kan nog lekker gaan knallen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi dan doe ik denk ik ook eens wat anders.
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde, maar ik verdom het om naar die site te gaan. Iets met kingjaap.nlquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Er staan een paar briljantjes op.... maar met die 'Detachable penis'' ben ik de weg even kwijt.![]()
Dat zou inderdaad ideaal zijn. Brianstein trekt het helemaal niet dat zijn 'monster' zich tegen hem keert.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
Jaap zou zn pijlen op Brian moeten richten, die krijgt ie binnen 3 dagen schreeuwend en schoppend het huis uit.![]()
Heb je de Libelle al uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Kunnen ze niet ff vaart maken met eten. Eastender begint zo![]()
EastEnders is niets meer aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Neequote:
Kan het al 6 jaar niet latenquote:
????laten ze dat nog steeds zien in Holland (woon in UK you see)quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |