Zeker weten ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Liess het volgende:
Geen grap volgens mij staat ie zichzelf gewoon te rukken
Gewoon waar ze bij staatquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker weten ......
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Liess het volgende:
Scheren denk ik. Ja ,ik kijk stiekumquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Liess het volgende:
Zie je ook dat hij links rukt ........ Lijkt net alsof iemand anders het doet .......quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scheren denk ik. Ja ,ik kijk stiekum![]()
Ik zou willen dat hij mis scheert, dan zijn we van de konijnenact af.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef solara4 het volgende:
hij is zich aan het scheren..
en dan vreemdgaan met de rechter...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie je ook dat hij links rukt ........ Lijkt net alsof iemand anders het doet .......
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef kybe het volgende:
Jaap gaat misschien Lieke wel vragen om zijn personal trainer te worden![]()
Vind ik zo mooi aan jou: 2 kanten: lief veulen in combi met een rukkende Brianquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Ik seg, ik hou erfan......"
[afbeelding]
Brian die iets voor Amanda doet? zo werkt het in Brians hoofd toch niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef carpediem23 het volgende:
Anders gaat hij zich nuttig maken en wast hij Amanda eens goed.........oh en vergeet het haar ook niet!!
Juich niet te vroeg Piet.quote:
Applaus? Kijk Tietentopic?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef product het volgende:
Ik zag haar tieten!
Voor het eerst zeker dat je zoiets ziet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef product het volgende:
Ik zag haar tieten!
Jemig kan het wat minder...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is geen scheren maar kopkaas schrapen ......
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaa!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor het eerst zeker dat je zoiets ziet?![]()
Zeker weten. Zo goekoop kom je niet snel aan zoiets goedkoops.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:11 schreef Gigageil het volgende:
Amanda mocht het corsetje zeker houden van Panorama....![]()
En waar sluiten ze Jaap dan op??quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
vanavond juf Judith
Een van de mooie kanten van het leven...quote:
Check zijn weblog , zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
Ik heb de laatste dagen zeer genoten van Jaap en vind hem wel intelligent. Maar zoals ik hem nu steeds zie rondlopen vind ik het steeds meer een grote puber. Eerder heeft Jaap zelf al eens aangegeven dat ie heel erg moeilijk is. Dat ie afgeeft op alle bezoekers vind ik wel grappig maar dat minachtend gedrag als er zoals net een paar envelopjes niet zijn vind ik zorgwekkend.
Niet alleen zorgwekkend, gewoon heel erg onopgevoed en respectloos. Achter trapt daar niet in vrees ik voor Jaap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
Ik heb de laatste dagen zeer genoten van Jaap en vind hem wel intelligent. Maar zoals ik hem nu steeds zie rondlopen vind ik het steeds meer een grote puber. Eerder heeft Jaap zelf al eens aangegeven dat ie heel erg moeilijk is. Dat ie afgeeft op alle bezoekers vind ik wel grappig maar dat minachtend gedrag als er zoals net een paar envelopjes niet zijn vind ik zorgwekkend.
Het leven van een streamer is niet slecht ........quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Een van de mooie kanten van het leven...![]()
Ja aan kousen maar Amanda bindt ze aan haar gympiesquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef solara4 het volgende:
moeten die sjarre dingen niet ergens aan vast????
Er staan een paar briljantjes op.... maar met die 'Detachable penis'' ben ik de weg even kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |