Smoel houdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja hetzelfde nivo dus ik denk dat het wel klikt...![]()
Een avond niet gepokerd is een avond niet geleefd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Er wordt toch zeker nog wel gepokerd vanavond he?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Er wordt toch zeker nog wel gepokerd vanavond he?
dat dan weer welquote:
quote:
Watch the computer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is dit ? "180 kilo vette ellende" of "180 kilo ellendig vet" ?
[afbeelding]
pure geilheidquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een avond niet gepokerd is een avond niet geleefd...![]()
Cp's om mij uit te nodigenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heb je in je kaart gezet dat hij nu zo moet nadenken?
Lief Sussie, word je hier niet moe van?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief Sussie, word je hier niet moe van?![]()
Och, Sussie geilt op vet ....... Ze wordt daar helemaal gaar van .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief Sussie, word je hier niet moe van?![]()
Ja.....en?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
Jaap zou echt gaan staan kijken als Huub met 3 hoeren bezig zou zijn.
Dus jij vergelijkt me met een stukje vlees in de croma ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och, Sussie geilt op vet ....... Ze wordt daar helemaal gaar van .......
Doe je het niet liever zelf ipv kijken?quote:
Alsof je dan nog op een hoer wilt kruipen als Jaap naast je staat te danhebikzoietsvannen. Dat gaat het niet worden.quote:
Zolang het maar niet............ach nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is Japio helemaal aan het opwrijven, Japio komt boven z'n eigen broeksband uit ......
[afbeelding]
Die foto op z'n beeldscherm...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je het niet liever zelf ipv kijken?![]()
Hij is toch bang voor Brian? Of zei hij dit daarna?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft security aangevraagd voor Sil. Hij is bang voor Sil.
Nee, vlees in croma wordt mooi bruin gebakken .........quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt me met een stukje vlees in de croma ?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is toch bang voor Brian? Of zei hij dit daarna?
Toch geen poepsex he.........er zijn grenzen lief Sussie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
Shit
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, vlees in croma wordt mooi bruin gebakken .........
Ik weet hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch geen poepsex he.........er zijn grenzen lief Sussie.![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Liess het volgende:
Brian staat zn eigen pikkie te bewonderen?
Niet zo'n goed idee ... laat Huub zich nou maar lekker concentreren op het spel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef kybe het volgende:
Jaap gaat misschien Lieke wel vragen om zijn personal trainer te worden![]()
Hij vraagt zich af wanneer zijn kleine vriend eens in staat is het langer vol te houden.. of nog beter.. iemand anders te 'pleasen'quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Liess het volgende:
Een konijn kan gewassen worden, maar het is beter dit alleen te doen als het echt nodig is, over het algemeen zijn konijnen namelijk gewoon erg schoon van zichzelf. Het kan bijvoorbeeld bij sommige huidaandoeningen nodig zijn wel je konijn te wassen. Of misschien heeft je konijn wel iets heel plakkerigs over zich heengekregen wat hij er zelf niet uit krijgt. Als je konijn alleen plakpoep aan zijn kont heeft is het beter om dit in een bakje lauw water af te spoelen, en geen sop te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een stukje vlees in de croma ..... ? Gebakken 'Brian pikkie' ......
[afbeelding]
Zo zielig.quote:
Is toch vrij normaal?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Liess het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |