Kom er net achter dat hij afgelopen maandag geopereerd is.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je neemt je baas mee? Misschien vindt ie het dan ineens wel een heel goed idee.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef maok het volgende:
[..]
mijne ook niet, zullen we gezellig samen niet op een terras gaan zitten?
en als die dan weer zijn vrouw mee neemt dan hebben we Annemarie Joritsma op een terrasje op de Grote Marktquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je neemt je baas mee? Misschien vindt ie het dan ineens wel een heel goed idee.
Nu zeg ik vast iets heel doms, maar wie is je baas dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef maok het volgende:
[..]
en als die dan weer zijn vrouw mee neemt dan hebben we Annemarie Joritsma op een terrasje op de Grote Markt![]()
Hans Jorritsmaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu zeg ik vast iets heel doms, maar wie is je baas dan?Maar het klinkt nu al gezellig
![]()
kijk, dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef maok het volgende:
[..]
Hans Jorritsma
Hij zal het overigens niet merken als ik op een terasje zou gaan zitten, hij zit in een ander plaats. Helaas wel andere leiding gevenden die mij in de gaten kunnen houden![]()
Je hebt helemaal gelijk, helaas werk ik niet in Groningen. Nu hou ik maar weer op met het WOG-enquote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar maok, zeg nou zelf. Verzet je op deze manier veel werk? Ik denk het niet. Dan kun je beter even naar buiten gaan, bellen we MaxMark op waar ie zit, drinken we een paar drankjes, en dan kun je er daarna nog even een paar uurtjes keihard tegenaan.
Ja toch?
Have fun!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, mn huisgenootje begrijpt het. Kreeg net een sms, dus ik ga zo het terras op.
Yay
Ga je mee terrasje pakken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef nietzman het volgende:
Zon!
hmmm, klinkt niet slecht...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga rond een uur of 5 even op het terras op de grote markt zitten. Hopelijk zitten de anderen van dit topic er dan ook nog
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef nietzman het volgende:
Ik ben nu off to the Leen Bakkert en moet daarna nog een presentatie in elkaar flansen..
Wij hebben geen collegequote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk op terras gezeten bij de 3 met m'n huisgenootje, die helaas om 4 uur nog college had.
Ben gespot door MaxMarkmaar ik heb hem niet gezien
Das wel ver weg hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:23 schreef Grulez het volgende:
Vandaag maar eens de Empire State Building![]()
Dat is niet de hoogste toren van Noord Nederlandquote:Op woensdag 25 april 2007 16:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel ver weg hoor!
Martinitoren ook goed?
Haha, ik ben net thuis en moet nog enorm veel afwassen voor ik straks weer weg moet... En ik durf niet meer want MaxMark kent me nuquote:Op woensdag 25 april 2007 16:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben geen college![]()
Dus als je nog zin hebt?
wat is daar te doen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef freecell het volgende:
Hmm, wij hebben net besloten om naar Sauwerd te gaan fietsen
Beetje drinken mee en karren maar
Ik dacht dat er ook weetje stondquote:Op woensdag 25 april 2007 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, René?
Edit: Oh, lezen DaD. Ik dacht dat er: Weet je? stond.
Pffft met dit weerquote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef freecell het volgende:
Hmm, wij hebben net besloten om naar Sauwerd te gaan fietsen
Beetje drinken mee en karren maar
ah op zo'n fiets, ik had het kunnen weten, jij hebt overal familiequote:
Have funquote:Op woensdag 25 april 2007 16:44 schreef Grulez het volgende:
Moi![]()
Er wacht een lange wandeling op me van de Empire State Building via NY Public Library naar de Times Square via Rockefeller en tot de slot het UN hoofdkwartier.
Ga lekker de hele middag in CP liggen, johquote:Op woensdag 25 april 2007 16:44 schreef Grulez het volgende:
Moi![]()
Er wacht een lange wandeling op me van de Empire State Building via NY Public Library naar de Times Square via Rockefeller en tot de slot het UN hoofdkwartier.
Oh, dan zat ik dus naar een compleet andere jongen te kijken?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja he.
Maar ik zwaaide zelfs nog toen je de tweede keer stond. Maar je zag me niet![]()
Je moet ook niet helemaal aan de andere kant van het terras gaan zittenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan zat ik dus naar een compleet andere jongen te kijken?Was dan ook gaan staan! Wat kan jou die reputatie schelen, ik heb de mijne ook nog
![]()
Wat die reputatie van mij om te beginnen inhield, weet ik eigenlijk ook niet.
Ja, of jij niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet ook niet helemaal aan de andere kant van het terras gaan zitten
Maar naar wie/welke richting zat je dan te kijken?
Oh, ik heb wel een toffe zonnebrilquote:Op woensdag 25 april 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, of jij niet.
Geen idee eigenlijk, ik zag een jongen met een toffe zonnebril, dus daar heb ik maar naar gekeken. Ik voelde me ook echt compleet belachelijkEn ik lijk best wel op m'n foto.
En toch is dat meisje op de foto hetzelfde meisje als wat je vanmiddag zag.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een toffe zonnebril
En je leek best wel anders. Puh.
Dat wil ik ook wel geloven hoor. En ik las dat je mij zou bellen? Hmm?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En toch is dat meisje op de foto hetzelfde meisje als wat je vanmiddag zag.
Alleen als ik met maok naar t terras zou gaan. Ik heb voor gek gestaan (letterlijk) midden op het terras voor de Drie, ik heb een wildvreemde jongen waarschijnlijk enorm laten schrikken door hem aan te kijken, ik heb je 19 smsjes gestuurd, en nóg is het niet genoeg?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel geloven hoor. En ik las dat je mij zou bellen? Hmm?
Privé-gesprekken op een forum zijn ok.
Wahaha, waren het er zoveel?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen als ik met maok naar t terras zou gaan. Ik heb voor gek gestaan (letterlijk) midden op het terras voor de Drie, ik heb een wildvreemde jongen waarschijnlijk enorm laten schrikken door hem aan te kijken, ik heb je 19 smsjes gestuurd, en nóg is het niet genoeg?![]()
![]()
Ja, tof.quote:
Wanneer is de volgende keer?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, tof.
Volgende keer ga jij staan en ik kijken.
Ja, geen idee. Als we weer eens op het terras zitten. Ik ben alleen steeds de enige van mn vriendinnen die kánquote:
Ik zag alleen een zonnebril eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef MaxMark het volgende:
Maar die jongen die je zag, was dat wat dan? Anders wil ik, net als nietz, die jongen ook wel zijn hoor.
Nou, zo groot wassie niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag alleen een zonnebril eigenlijk.
ik was daar net nog, boodschappen bij de Jumbo doen enzo. (Jumbo isquote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef MaxMark het volgende:
Maar ik ben naar de Euroborg, gesprek met de managers enzo
't Was er nu lekker rustig, heb nog even een rondje stadion gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef maok het volgende:
[..]
ik was daar net nog, boodschappen bij de Jumbo doen enzo. (Jumbo is)
zonder jou moeten we monologen voeren, dat is zo saaiquote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef MaxMark het volgende:
Veel gepost in mijn afwezigheid, zie ik?
Ik zit nog steeds lekker in mijn tuin, met laptopie op zitzakquote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Noca het volgende:
Combi-magnetron is binnen!
Heerlijk weertje trouwens.
Ik zat ook nog lekker op mn balkon, maar zit nu (hoe kan het ook anders) voetbal te kijken.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds lekker in mijn tuin, met laptopie op zitzak![]()
Wehe hequote:Op woensdag 25 april 2007 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
zonder jou moeten we monologen voeren, dat is zo saai![]()
![]()
primaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat ook nog lekker op mn balkon, maar zit nu (hoe kan het ook anders) voetbal te kijken.
Zit dat trouwens wel lekker, met je laptop op een zitzak?
Dat scheelt, zonder rugsteun vind ik niks met laptop op schoot.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef maok het volgende:
[..]
primaIk zet mijn zitzak altijd zo neer dat het een soort stoel wordt en m'n laptop kan dan gewoon oo mijn schoot staan
O so damn greatquote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat ook nog lekker op mn balkon, maar zit nu (hoe kan het ook anders) voetbal te kijken.
Zit dat trouwens wel lekker, met je laptop op een zitzak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |