Ja irritant is dat he, ik had er vorige week 1, daar twijfel ik over, die van maandag heb ik wrs wel gehaald. Nu straks nog 1 en dan vrijdag ook nog weer. En het is zulks lekker weerquote:Op woensdag 25 april 2007 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
ben ik even blij dat ik even van de tentamens af ben. Had er vorige week 4, waarvan ik al zeker weet dat ik er 2 niet gehaald heb. bij 1 tentamen daarvan was dat ook de opzet overigens
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
Toch niet geroosterd brood met pindakaas he![]()
Ik wens je in ieder geval suc6 met je tentamens en hopelijk sleep je er nog enkele binnenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he, ik had er vorige week 1, daar twijfel ik over, die van maandag heb ik wrs wel gehaald. Nu straks nog 1 en dan vrijdag ook nog weer. En het is zulks lekker weer.
*jaloers*quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga even terrasje doen ergens op een zonnig plekje op de Grote Markt
Hoe herken ik je?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef MaxMark het volgende:
Maar jullie mogen wel langs komen hoor 14.gif
mag niet van m'n baasquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef MaxMark het volgende:
Maar jullie mogen wel langs komen hoor 14.gif
Zo'n muggebril?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spijkerbroek, rood shirtje met witte stippen, en een veel te grote zonnebril. Roep maar als je me ziet.
Ik beloof niets trouwensMaar ik ben toch al niet je favoriete persoon geloof ik
Awwquote:Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo'n muggebril?
Ik kom soms wat onaardig over, maar dat is gewoon een slechte toepassing van mijn sarcasme. Jij bent m'n favoriete persoon in dit topic hoor![]()
Ik ben met meerderen ja, ik ga niet in mn eentje op het terras zitten hequote:Op woensdag 25 april 2007 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
AwwMisschien kom ik wel even, zodra ik de plotseling hervonden motivatie weer kwijt ben (brrr...). Ja zo'n grote
Die zijn echt geweldig om stiekem mensen mee te bekijken
![]()
Ben je met meerderen trouwens? Want dan vind ik het te eng, hehe.
mijne ook niet, zullen we gezellig samen niet op een terras gaan zitten?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik wil ok naar een terrahas.
maar vind m'n baas vast niet zo leuk.
Kom er net achter dat hij afgelopen maandag geopereerd is.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je neemt je baas mee? Misschien vindt ie het dan ineens wel een heel goed idee.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef maok het volgende:
[..]
mijne ook niet, zullen we gezellig samen niet op een terras gaan zitten?
en als die dan weer zijn vrouw mee neemt dan hebben we Annemarie Joritsma op een terrasje op de Grote Marktquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of je neemt je baas mee? Misschien vindt ie het dan ineens wel een heel goed idee.
Nu zeg ik vast iets heel doms, maar wie is je baas dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef maok het volgende:
[..]
en als die dan weer zijn vrouw mee neemt dan hebben we Annemarie Joritsma op een terrasje op de Grote Markt![]()
Hans Jorritsmaquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu zeg ik vast iets heel doms, maar wie is je baas dan?Maar het klinkt nu al gezellig
![]()
kijk, dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef maok het volgende:
[..]
Hans Jorritsma
Hij zal het overigens niet merken als ik op een terasje zou gaan zitten, hij zit in een ander plaats. Helaas wel andere leiding gevenden die mij in de gaten kunnen houden![]()
Je hebt helemaal gelijk, helaas werk ik niet in Groningen. Nu hou ik maar weer op met het WOG-enquote:Op woensdag 25 april 2007 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja maar maok, zeg nou zelf. Verzet je op deze manier veel werk? Ik denk het niet. Dan kun je beter even naar buiten gaan, bellen we MaxMark op waar ie zit, drinken we een paar drankjes, en dan kun je er daarna nog even een paar uurtjes keihard tegenaan.
Ja toch?
Have fun!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, mn huisgenootje begrijpt het. Kreeg net een sms, dus ik ga zo het terras op.
Yay
Ga je mee terrasje pakken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef nietzman het volgende:
Zon!
hmmm, klinkt niet slecht...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga rond een uur of 5 even op het terras op de grote markt zitten. Hopelijk zitten de anderen van dit topic er dan ook nog
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef nietzman het volgende:
Ik ben nu off to the Leen Bakkert en moet daarna nog een presentatie in elkaar flansen..
Wij hebben geen collegequote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heerlijk op terras gezeten bij de 3 met m'n huisgenootje, die helaas om 4 uur nog college had.
Ben gespot door MaxMarkmaar ik heb hem niet gezien
Das wel ver weg hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:23 schreef Grulez het volgende:
Vandaag maar eens de Empire State Building![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |