lief! tnx!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoi!
Hoop dat alles goed gaat dan zaterdag
Je broer kleuterjufquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
succes zaterdag manou!
De broer van mn zwager had ook een beuatysalon in Grun city, en hij was keluterjuf, maar nu is hij geloof ik alleen nog maar kleuterjuf
Sorry?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
succes zaterdag manou!
De broer van mn zwager had ook een beuatysalon in Grun city, en hij was keluterjuf, maar nu is hij geloof ik alleen nog maar kleuterjuf
leuk!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
succes zaterdag manou!
Doeg lieverdquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd voor mn afscheid. Lieve mensen, en ook de mensen die niet zo lief zijn, ik ga zo op bed, morgen om 04:00 gaat mn wekker weer, dan vertrek ik voor een paar dagen naar Duitsland, waar ik naar de bauma, een enorme bouwmachinebeurs, in München ga. Dus ik ga heel veel foto's maken, Schnitzls eten en plezier hebben. Tot zondag of in die omstreken!
Ik heb speciaal voor jou extra beltegoed gekocht, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doeg lieverdHeeeeel veel plezier, en sms me!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou extra beltegoed gekocht, dus dat komt goed
GROETNIS OAN KORNELIA DE KANGAROE!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef nietzman het volgende:
DAG ALEX LEKKER SLIEPE BEAR BOELOE.
Oh, en Sipkequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef nietzman het volgende:
DAG ALEX LEKKER SLIEPE BEAR BOELOE.
In de buurt van mijn ouderlijk huis staat de opnamestudio midden in een weilandquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef nietzman het volgende:
Ik ga m'n Sybe Sattelyt usericons maar weer eens opzoeken..
PICS!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de buurt van mijn ouderlijk huis staat de opnamestudio midden in een weiland![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god ik ben weer wazig.
Ik heb een zus. En die zus heeft een man. En die man heeft een broer. En die broer gaat het nu om. Mijn broer is boer, die zit in de stront, niet in de beauty.
En dat is nogal een verwijfde homo. Dus hij wilde graag kleuterjuf worden. Naast zijn eigen beautysalon.
Trustenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef manou het volgende:
ik gaat slapen, prettige avond nog !!
Velen hier wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Trusten
Zijn jullie nou allemaal fries ofzo?
Trustenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef manou het volgende:
ik gaat slapen, prettige avond nog !!
Nee, maar ik had college van 4 tot 6 en daarna was ik de hele avond weg. Was dus van 16:00 tot 23:00 afwezig. Dan krijg je dit soort dingenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je het dan zo druk?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je avatar!
Ik lees lekker tussendoor een beetje bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, maar ik had college van 4 tot 6 en daarna was ik de hele avond weg. Was dus van 16:00 tot 23:00 afwezig. Dan krijg je dit soort dingen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfs als ik zeg dat ik me afzijdig zal houden post ik nog te veel.
Wacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die vent erachter is nu opnameleider bij Omrop Fryslân![]()
Feije van de Meer deed zelfs de meeste stemmen uit die seriequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wacht.
Er zit een vent achter Sipke?![]()
Dat wil ik niet weten! Sipke is Sipke! Klaar! Niet één of andere rare vent!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Feije van de Meer deed zelfs de meeste stemmen uit die serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |