En ondertussen sponsort de belastingbetaler een opleiding waarin hij nooit werk zal kunnen vinden wegens:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jaap zijn er psychiaters en medicijnen. Alhoewel... zijn eigenwijsheid zal hem hiervan wel weerhouden.
53 zei zequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel weegt Amanda dan, ik had Syl niet 63 kilo gegeven (tv maakt dikker)
Maatje 36 46quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
en natasja weer terug op 80 kg
Ze begon op 54 geloof ik, dus 62 nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel weegt Amanda dan, ik had Syl niet 63 kilo gegeven (tv maakt dikker)
Nicolaas begreep het in eerste instantie verkeerd. Het ging over een andere Amande, eentje die pas net kan lopen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
Nicolaas moeder vroeg aan hem of het gelukt was met Amanda, waar dit over ging begreep ik niet. Nicolaas zei dat ze geen namen moest noemen. Toen verbloemde ze het door het over een andere boeg te gooien.
Welke dan? Amanda uit DGK?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
Nicolaas moeder vroeg aan hem of het gelukt was met Amanda, waar dit over ging begreep ik niet. Nicolaas zei dat ze geen namen moest noemen. Toen verbloemde ze het door het over een andere boeg te gooien.
Dat is dus net gebeurd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
Lijkt me mooi als Jaap Carlos kan ontslaan!
Dan zijn Brian en Natasia goed over de zeik namelijk
Hmmm...misschien over die keer toen Nicolaas voorstelde om Amanda eruit te stemmen na die mislukte kookcursus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet dat ook niet, die opdrachten zonder motivatie.
... beetje overdreven lijkt mij, er zijn genoeg trainers in binnen- en buitland die ook goed geschoold zijn...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef Kinga het volgende:
Jaap idioot!! Een betere trainer kun je niet krijgen volgens mij.
Lijkt me stug dat er een trainer voor Jaap uit het buitenland komt. Maar goed, we weet vinden ze in NL nog één zo gek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... beetje overdreven lijkt mij, er zijn genoeg trainers in binnen- en buitland die ook goed geschoold zijn...
Dan is ze nu dus 61 kgquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan is ze waarschijnlijk 1 meter 50?
Liekequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er een trainer voor Jaap uit het buitenland komt. Maar goed, we weet vinden ze in NL nog één zo gek.
Jouw leven is een aaneenschakeling van spanning en sensatie waarvan iedere minuut uitzendingswaardig is??quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Meganog het volgende:
Jaap is er niet bij en de sfeer is meteen weer hartstikke gezellig.
Saai dus.
Die ging niet meer op de weegschaal staan omdat hij is gestopt met het dieet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:43 schreef pussydeluxe het volgende:
De enige die aan het afvallen is daar, is Jaap.
Brian is nog niet stabiel te krijgen als je een muur van Biostabils om hem heen metselt.quote:
Hij is apart oftewel GEKquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Jaap gaf de indruk dat het feestje voor hemzelf was, maar hij wou er verder niets over kwijt. Ik gok op een verloving.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.
16 Aprilquote:
quote:
Lekker sociaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Had m'n antwoord al ge-edit; te snel gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?
Huub niet Jaap kennelijk wel... waar blijft de Huub-fanclub met hun "zie je wel, Huub wordt benadeeld"?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
16 April
Lieke : jij kan Carlos ontslaan, ik ben personal trainer,
dan kom ik hier terug als trainer.
Huub: nee, ik kan Carlos niet ontslaan.
Hij heeft gisteren bij de motorstemming toch de andere miljonairs onder duk gezet om vooral niet de stemming te blokkeren als die op Jaap's lijf geschreven is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Ok, maar het help niet om je andere bewoners weg te krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......
Mijn suggestie is : Probeer lieke eensquote:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen die haat van Jaap naar Sylvia toe.... toch denk ik dat dit te maken heeft met het eventuele vertrek van Sylvia.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef petraa het volgende:
De missie van Jaap is Natasia en Sil in tranen te zien.
Niet douchen en niet scheren. Het motto van Japio.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap mag zich wel eens scheren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef elrosa het volgende:
[..]
.Hij is een opstoker........... maar wat een lekker ding![]()
Mijn hartelijk dank voor de foto's.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zo ff voor de dames om lekker te kwijlen
Ja dikkerts zijn ook vies, altijd al gedachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet douchen en niet scheren. Het motto van Japio.
Top ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op zich zou het wel humor zijn als Lieke zou komen, al was het alleen maar om Palma te zieken![]()
Uuh, context?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef Dark het volgende:
Nico en Jaap over Natas:" Dit heeft te maken met andere belangen en daar mogen we het niet over hebben."
Was je ons kwijt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:04 schreef petraa het volgende:
tvp
Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zo ff voor de dames om lekker te kwijlen
Nico en Jaap spraken over het feit dat Jaap Syl en Natas aan het huilen wilde maken, volgens Nico speelde bij Natas andere belangen en daar mogen ze het NIET over hebben.quote:
placebo effectquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Paris_Texas het volgende:
Waarom drinkt dat walgelijke stuk vreten eigenlijk al die kleine flesjes? Denkt hij nou echt dat zijn darmflora en vitaminebehoefte met die paar kleine flesjes op niveau zal komen?![]()
Zoveel als dat hij er drinkt.. is het lijkt mij ook niet goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef carpediem23 het volgende:
Hij blijft zich maar vol vreten, zoveel van die zogenaamde drankjes is ook niet goed.
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Nico en Jaap spraken over het feit dat Jaap Syl en Natas aan het huilen wilde maken, volgens Nico speelde bij Natas andere belangen en daar mogen ze het NIET over hebben.
Jaap drinkt nooit, hij kauwt zijn drankjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zoveel als dat hij er drinkt.. is het lijkt mij ook niet goed
Ach, 1 zo'n flesje is afgestemd op 1 gemiddeld Huubje, en gezien Jaap 3 Huubjes is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jij, ik quote slechtsquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?
Moet je toch echt bij de FEBO zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zeiken, al zit Nicolaas er alleen voor het plaatje vind ik het nog bestquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn alle Nicolaas kwijlers inmiddels opgedroogd?
Dan kunnen we weer verder.......![]()
Geniaal Plan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huub niet Jaap kennelijk wel... waar blijft de Huub-fanclub met hun "zie je wel, Huub wordt benadeeld"?![]()
Op zich zou het wel humor zijn als Lieke zou komen, al was het alleen maar om Palma te zieken![]()
Hij zit niet voor niets zoveel te ruften en te boeren, dat is echt niet van een gezonde darmflora.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat grote geheim ging over Stephan, maar hij is al heel veel maanden weg ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.
Werd er in het begin van DGK ook niet veel ophef gemaakt over iemand ie een groot geheim heeft? Of ben ik in de war met een ander programma?
En lekker liggen kan-ie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Meganog het volgende:
Zo Nicolaas heeft weer hard gewerkt. Snel weer op de bank gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |