Het ging al van God los toen Nathanael kwam, en vanaf dat moment alleen maar downhill, met Jaap z'n gedrag als druppel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want voordat Jaap loskwam, was het zó'n stijlvolle show! Ik noem de jonge intelligente powerfeministe Amanda, ik noem de zelfbewuste frontman van de homo-emancipatie Eric. Ik noem een Natasia, met haar opzienbarende, revolutionaire ideëen over het opvoeden van kinderen. Brian, een man met zoveel uiteenlopende talenten dat het gewoon onéérlijk is dat God dit kindje zó rijkelijk toebedeeld heeft.![]()
Zegt Carlos of zegt Jaap?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
Carlos: Stomme mongool!
Carlos. Het is dus gelukt. Jaap wilde gewoon van Carlos af.quote:
Heb je je strijdpak al aan? Ik kan je ook nog wel een Strijdkreet aanraden....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn Toorn zal op jou neerdalen, want jij hebt Mij getart.![]()
Om je te pushen, maar dat houdt ook ergens op he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van zo'n trainer...
Carlos kan het verder wel schudden! Zó jammer van zo'n jongen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
Rare TT. Dat is net zoiets als dat tuinier Tinus zijn geduld verliest met koningin Beatrix.
Waar slaat dat nou op? TT zegt precies wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
Rare TT. Dat is net zoiets als dat tuinier Tinus zijn geduld verliest met koningin Beatrix.
Normaal gesproken heeft een mens wel door dat die trainer je moe laat worden met een reden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Meganog het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van zo'n trainer...
Ik vat hemquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
had je er lekker zelf een moeten starten, heb 2 minuten zitten wachten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
Je kan je ondertiteltje veranderen, Cora schijnt Jantina te heten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je je strijdpak al aan? Ik kan je ook nog wel een Strijdkreet aanraden....
Het programma heeft na de rel rond Huub en Nathanael er een tijd lang structureel 100.000 kijkers bij gekregen. Die zijn ze inmiddels weer bijna kwijt, maar dat gebeurde een week of twee geleden, toen Jaap zich nog hele dagen in zijn kantoortje opsloot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het ging al van God los toen Nathanael kwam, en vanaf dat moment alleen maar downhill, met Jaap z'n gedrag als druppel.
Als het programma vandaag of morgen stopt dan is het gewoon gecrashed, niets meer, niets minder.
En wat je nu ziet is in mijn ogen geen spannende film meer waarin je je afvraagt of ze nog in staat zijn de crash te voorkomen.
Bottom-line is, Jaap wil helemaal niet uit zijn rol van zielige dikkerd die er niets aan kan doen dat hij zich na de dood van zijn broertje grenzeloos volgevreten heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Bottom-line is, Japio wil van Carlos af.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef petraa het volgende:
Thx Paris-Texas je was me voor.
Bron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan je ondertiteltje veranderen, Cora schijnt Jantina te heten.![]()
Nicolaas herhaalt zichzelf elke dag een paar keer. Hij wil eigenlijk dat iedereen die iets onderneemt eruitgezet wordt. Zelf doet hij namelijk helemaal niks en denkt dat hij liggend DGK gaat winnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
Nicolaas weet het allemaal zo goed he, en voor de rest ligt hij lang uit op de bank.
Juist vanaf die bank ziet ie het zo goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
Nicolaas weet het allemaal zo goed he, en voor de rest ligt hij lang uit op de bank.
Spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bottom-line is, Jaap wil helemaal niet uit zijn rol van zielige dikkerd die er niets aan kan doen dat hij zich na de dood van zijn broertje grenzeloos volgevreten heeft.
Zoals zijn geliefde Dr. Phil vaak zegt: what do you get out of it??
Kennelijk heeft het voordelen voor hem om zo walgelijk te zwaar te zijn (het is immers een gewicht wat je vrij makkelijk terug kunt brengen tot minder erg overgewicht) en dus heeft hij er op een of andere manier een voordeel bij, waarschijnlijk zichzelf zielig blijven voelen en zich daarmee kunnen onttrekken aan socialer gedrag.
Idd, de enige die nog wel stijl en klasse heeft is Sylvia, en kennelijk is het "achter" erom te doen dat zelfs de laatste normale persoon het veld ruimt en dit dan eindelijk de "zie hoe een Tokkie een villa wint" show wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het programma heeft na de rel rond Huub en Nathanael er een tijd lang structureel 100.000 kijkers bij gekregen. Die zijn ze inmiddels weer bijna kwijt, maar dat gebeurde een week of twee geleden, toen Jaap zich nog hele dagen in zijn kantoortje opsloot.
Het gaat mij niet alleen om Jaap, maar ook om hoe de rest hier mee omgaat. Dit kliekje ís simpelweg geen stijlvol clubje miljonairs, en zal het nooit worden ook. Dat heb je toch wel door neem ik aan. Dus als je een "classy" RLS zoekt, dan ben je bij DGK niet aan het goede adres. Eigenlijk van het begin af aan al niet trouwens, want zelfs in de tijd van "sophisticated Stephan" () werden de shows de helft van de tijd gevuld met Natasia die volledig uit haar plaat ging.
Jantina is wel een naam die meer bij haar verschijning past, dus het zou best eens kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
hmmmmmmm ergens in een Cos...... van Hyves......... ofzo![]()
Ik moet dat ook niet, die opdrachten zonder motivatie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Carlos heeft eerlijk gezegd wel een zeer dominante dwingende toon in zijn stem met opdrachten geven. Ik begrijp wel dat Jaap zijn kont tegen de kribbe gooit.......Carlos zou aan mij ook een hele verkeerde hebben. Is de aard van het beesje zuwwe maar zegge......Jaap is ook zo![]()
Het is in elk geval niet volgens de regels dat een fitnesstrainer iemand laat doortrainen die aangeeft geblesseerd te zijn. Ook al denkt hij dat hij zich aanstelt. Dat is onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Carlos heeft eerlijk gezegd wel een zeer dominante dwingende toon in zijn stem met opdrachten geven. Ik begrijp wel dat Jaap zijn kont tegen de kribbe gooit.......Carlos zou aan mij ook een hele verkeerde hebben. Is de aard van het beesje zuwwe maar zegge......Jaap is ook zo![]()
'normaal' wil ik haar niet noemen... het zweefteef-gehalte is aanzienlijk bij haar... ook bij haar druipt de mediageilheid er van af... welk zinnig mens wil graag een deelnemer zijn van dit soort programma's?... (ik ben wel gek maar niet zo gek...)quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, de enige die nog wel stijl en klasse heeft is Sylvia, en kennelijk is het "achter" erom te doen dat zelfs de laatste normale persoon het veld ruimt en dit dan eindelijk de "zie hoe een Tokkie een villa wint" show wordt.
Hail to the kingquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
De Jaapverering neemt weer groteske vormen aan hier.![]()
De broer van Nicolaas. Kan gaan over oma, die erg slechte gezondheid heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
collect call van wie?
als je goed kijkt zie je haar staan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jantina is wel een naam die meer bij haar verschijning past, dus het zou best eens kunnen kloppen.
Nou is het alleen nog de vraag of het Jantina 127, Jantina 128 of Jantina 129 is.....
Slap gelul dit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Carlos is van af het dag 8 met Jaap in de weer geweest ,
maar Carlos vond de gesprekken tussendoor
met Natasia en Brian duidelijk boeiender en belangrijker,
dit heeft Jaap altijd gestoord.
Carlos kan Jaap ook niet motiveren.
Jij ziet het goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap wil niet gemotiveerd worden, het getal op zijn weegschaal zou al motivatie genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
De Jaapverering neemt weer groteske vormen aan hier.![]()
De rol van het 'personeel' is sowieso te groot. Of het nou Juf Judith, Carlos, Palma, Saffaa(?) is; er is er bijna geen een die gewoon zijn werk doet en zich niet op een of andere manier met het spel bemoeit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat de rol van Carlos ook is, het is duidelijk dat Jaap volstrekt ongeschikt is voor de baan die hij na zijn opleiding in gedachten had: HR Manager.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
Carlos wordt publiekelijk onbeschoft tegen Jaap (kinderachtig, baby, grote mond). Je bent twisted.
Carlos vindt zichzelf geen personeel, hij werkt op contract. Jaap wordt bozig.
Dat zie je goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:32 schreef Meganog het volgende:
De rol van het 'personeel' is sowieso te groot. Of het nou Juf Judith, Carlos, Palma, Saffaa(?) is; er is er bijna geen een die gewoon zijn werk doet en zich niet op een of andere manier met het spel bemoeit.
Gelukkig voor Jaap zijn er psychiaters en medicijnen. Alhoewel... zijn eigenwijsheid zal hem hiervan wel weerhouden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat de rol van Carlos ook is, het is duidelijk dat Jaap volstrekt ongeschikt is voor de baan die hij na zijn opleiding in gedachten had: HR Manager.
Wat kijk je teleurgesteldquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
Was dus vooral gewoon een kulgesprekje tussen Nic en zijn broer Rogier & mams.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Jaap belt naar achter. Hij wil meerdere trainers testen om te kijken of ze hem bevallen.
Zeker niet als ie op goudenkooi.tv een advertentie zetquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef Kinga het volgende:
Jaap idioot!! Een betere trainer kun je niet krijgen volgens mij.
En ondertussen sponsort de belastingbetaler een opleiding waarin hij nooit werk zal kunnen vinden wegens:quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig voor Jaap zijn er psychiaters en medicijnen. Alhoewel... zijn eigenwijsheid zal hem hiervan wel weerhouden.
53 zei zequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel weegt Amanda dan, ik had Syl niet 63 kilo gegeven (tv maakt dikker)
Maatje 36 46quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef mootie het volgende:
en natasja weer terug op 80 kg
Ze begon op 54 geloof ik, dus 62 nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoeveel weegt Amanda dan, ik had Syl niet 63 kilo gegeven (tv maakt dikker)
Nicolaas begreep het in eerste instantie verkeerd. Het ging over een andere Amande, eentje die pas net kan lopen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
Nicolaas moeder vroeg aan hem of het gelukt was met Amanda, waar dit over ging begreep ik niet. Nicolaas zei dat ze geen namen moest noemen. Toen verbloemde ze het door het over een andere boeg te gooien.
Welke dan? Amanda uit DGK?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
Nicolaas moeder vroeg aan hem of het gelukt was met Amanda, waar dit over ging begreep ik niet. Nicolaas zei dat ze geen namen moest noemen. Toen verbloemde ze het door het over een andere boeg te gooien.
Dat is dus net gebeurd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
Lijkt me mooi als Jaap Carlos kan ontslaan!
Dan zijn Brian en Natasia goed over de zeik namelijk
Hmmm...misschien over die keer toen Nicolaas voorstelde om Amanda eruit te stemmen na die mislukte kookcursus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Yollie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet dat ook niet, die opdrachten zonder motivatie.
... beetje overdreven lijkt mij, er zijn genoeg trainers in binnen- en buitland die ook goed geschoold zijn...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef Kinga het volgende:
Jaap idioot!! Een betere trainer kun je niet krijgen volgens mij.
Lijkt me stug dat er een trainer voor Jaap uit het buitenland komt. Maar goed, we weet vinden ze in NL nog één zo gek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... beetje overdreven lijkt mij, er zijn genoeg trainers in binnen- en buitland die ook goed geschoold zijn...
Dan is ze nu dus 61 kgquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan is ze waarschijnlijk 1 meter 50?
Liekequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er een trainer voor Jaap uit het buitenland komt. Maar goed, we weet vinden ze in NL nog één zo gek.
Jouw leven is een aaneenschakeling van spanning en sensatie waarvan iedere minuut uitzendingswaardig is??quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Meganog het volgende:
Jaap is er niet bij en de sfeer is meteen weer hartstikke gezellig.
Saai dus.
Die ging niet meer op de weegschaal staan omdat hij is gestopt met het dieet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:43 schreef pussydeluxe het volgende:
De enige die aan het afvallen is daar, is Jaap.
Brian is nog niet stabiel te krijgen als je een muur van Biostabils om hem heen metselt.quote:
Hij is apart oftewel GEKquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Jaap gaf de indruk dat het feestje voor hemzelf was, maar hij wou er verder niets over kwijt. Ik gok op een verloving.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.
16 Aprilquote:
quote:
Lekker sociaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Had m'n antwoord al ge-edit; te snel gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?
Huub niet Jaap kennelijk wel... waar blijft de Huub-fanclub met hun "zie je wel, Huub wordt benadeeld"?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
16 April
Lieke : jij kan Carlos ontslaan, ik ben personal trainer,
dan kom ik hier terug als trainer.
Huub: nee, ik kan Carlos niet ontslaan.
Hij heeft gisteren bij de motorstemming toch de andere miljonairs onder duk gezet om vooral niet de stemming te blokkeren als die op Jaap's lijf geschreven is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Ok, maar het help niet om je andere bewoners weg te krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |