Idd, ik zie het er ook inquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Er zijn dus vreemde tekens in het ijs gevonden in Tibet.
Ik vind de bovenste tekening lijken op de kerstman(van links naar rechts)
Maar voetbal dan op jullie boerenweilandquote:
Precies, de betere overwinningen worden in een stadion geboekt (1-5)quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kreeg vandaag mn wiskunde-se terug. Een 10![]()
Het ging als vanouds nergens meer over. Met een 8,4 mn Wis-examen in
Netjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kreeg vandaag mn wiskunde-se terug. Een 10![]()
Het ging als vanouds nergens meer over. Met een 8,4 mn Wis-examen in
Mooi zo Eil!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle ... herstel verloopt naar tevredenheid van de chirurgMoet nog wel twee weken rust houden en rekening houden met het feit dat mijn lichaam nog wel eens kan protesteren (zoals het vandaag en gisteren doet met buikpijn)
Ik had me afgelopen zondag nog zo voorgenomen om rustig aan te doen ... maar als de FC in de 86e minuut scoort, dan spring je gewoon op, pijn of nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi zo Eil!
Gelukkig speelt Utreg vrijwel nergens meer om en hoef je niet zo te springen als het goed gaat
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle ... herstel verloopt naar tevredenheid van de chirurgMoet nog wel twee weken rust houden en rekening houden met het feit dat mijn lichaam nog wel eens kan protesteren (zoals het vandaag en gisteren doet met buikpijn)
dat deed niet alleen bij jou pijn!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had me afgelopen zondag nog zo voorgenomen om rustig aan te doen ... maar als de FC in de 86e minuut scoort, dan spring je gewoon op, pijn of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |