Begrijp jij nou wat 'ie bedoelt, pyl?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Echter, na een uurtje of twee oefenen, heb ik toch maar mooi een volwassen vent van z'n scooter gespoten.
Toen ik vanmiddag m'n schoenen uittrok vielen er twee politiepaarden dood neer in de straatquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mwoah. Wat zal ik zeggen. Onwennig.
Echter, na een uurtje of twee oefenen, heb ik toch maar mooi een volwassen vent van z'n scooter gespoten.
Nou ja, bij wijze van spreken dan.![]()
Zonet stond daar wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt wel een puinzooi met dat sneleditten![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:27 schreef pyl het volgende:
O.
Zou Tokay nog komen? Of is dit weer een rare vraag?
dûhquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Tokay het volgende:
Ik open dus zojuist een nieuw topic: Raad Je Plaatje # 654 - Voor goochelaars en googleaars , maar volgens mij was pyl nèt iets eerder.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef pyl het volgende:
Zo zo, die Misstique zit als een bok op de haverkist zeg.
Van haar kan ik het wel hebben. Had Lord_Veterdrop het gedaan, dan zat ik nu al in FB te zeiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:49 schreef pyl het volgende:
Zo zo, die Misstique zit als een bok op de haverkist zeg.
Ik bedoelde het - uiteraard - als compliment voor Misstique en haar prompte wijze van reageren (op de vraag van Tokay). Is er überhaupt iets aan te merken op haar "modden"? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van haar kan ik het wel hebben. Had Lord_Veterdrop het gedaan, dan zat ik nu al in FB te zeiken.
Het is een goeie kerelquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik bedoelde het - uiteraard - als compliment voor Misstique en haar prompte wijze van reageren (op de vraag van Tokay). Is er überhaupt iets aan te merken op haar "modden"? Lijkt me niet.
L_V an sich was reden genoegquote:Ik kan me trouwens niet herinneren dat er ooit op L_V werd gezeken als er geen goede reden voor was.![]()
![]()
Dank je, dat vind ik fijn om te horen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik bedoelde het - uiteraard - als compliment voor Misstique en haar prompte wijze van reageren (op de vraag van Tokay). Is er überhaupt iets aan te merken op haar "modden"? Lijkt me niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Misstique het volgende:
Dank je, dat vind ik fijn om te horen..
Volgens mij was er altijd wel reden om commentaar te leveren op zeikerd L_V....quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens niet herinneren dat er ooit op L_V werd gezeken als er geen goede reden voor was.![]()
Alstu. Om de leegte in je hartje op te vullen:quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:02 schreef Gellius het volgende:
Toch mis ik 'm.
Om nog maar te zwijgen van de geslachtsperikelen van verreweg het vreemdste creatuur uit de RJPvD-stal: tong80.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:58 schreef Tokay het volgende:
- Scrutinizer vermoedt dat pyl en peaceman een kijvend, veertig jaar getrouwd stel vormen
- Ik word ervan verdacht van het mannelijke geslacht te zijn
- Z is vader geworden van een klein Z'tje
- Bimmel is vader geworden van een klein Bimmeltje
Enige verwantschap met hermanfrodietkreeftjes ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de geslachtsperikelen van verreweg het vreemdste creatuur uit de RJPvD-stal: tong80.
Die 's Hermanfrodiet...
Lijkt me stug; een tong is een vis, geen schaaldier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef sooty het volgende:
Enige verwantschap met hermanfrodietkreeftjes ?
Die met het groene jasje, bedoel je? Ja.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik meen daar de exellentie dhr. Verhagen in te mogen herkennen?
Die andere is lastiger. Je zou zeggen: een vis, maar ik twijfel toch.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die met het groene jasje, bedoel je? Ja.
't Is niet goed te zien, hè? Ik gok op een heel grote, tamme koi-karper.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:59 schreef Gellius het volgende:
Die andere is lastiger. Je zou zeggen: een vis, maar ik twijfel toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |