quote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze spelen wel in op je geweten met die link zegMaar ik zal 'm eens downloaden, ben benieuwd..
Saul Williams is geen miljonair en het is zijn album. Reznor krijgt vast een mooi salaris voor zijn diensten, maar het is de naam van Saul die op dit product staat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Devlinsect het volgende:
@Reena:
je mag het gratisch downloaden . Wanneer je goede geluidskwaliteit wil hebben boven de 192k, dan betaal je pas.En waarom een artiest steunen die allaaang miljonair is (radiohead, reznor etc)
Via discogs.com kun je dat mooi zien. Schijnbaar heeft Reznor vier nummers helemaal zelf geschreven en Williams zelf (alleen hem bedoel ik dan) maar eentje.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:59 schreef Collaborator het volgende:
Het verhaal achter sommige tracks is wel leuk, Trent stuurde Saul een cdtje met 14 tracks (beats, concepten, leftovers) Saul koos er een paar. Zoals banged and blown Through. (en nog 6 andere geloof ik) Veel tracks heeft Trent ook weinig mee te maken gehad op wat kleine dingetjes na.
Tja, ik vind zang nou eenmaal wel bij muziek passen. Daarnaast schijnen er sampels in te zitten die fragile niet gehaald hebben, wel degelijk NIN dus.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben iemand die luistert naar de muziek. Tekst kan me weinig schelen. Ik vind het totaal niet op NIN lijken. Geen harde / zachte structuren overgang etc.
Vind het meer lijken op Antichrist Superstar van M. Manson vs rap invloeden van alternatieve hiphop als Jedi Mind Tricks.
En een top album.
Sunday Bloody Sunday blijft kut. Origineel was het ook al.![]()
@Reena:
je mag het gratisch downloaden . Wanneer je goede geluidskwaliteit wil hebben boven de 192k, dan betaal je pas.En waarom een artiest steunen die allaaang miljonair is (radiohead, reznor etc)
Bij de eerste 3x NIN dit jaarwas YZ nog niet uit maar was dat hele cirkus er omheen al in volle gang en werden er ook YZ-nummers gespeeld, mag je dus ook best YZ-tour noemen. Ik verwacht NIN voorlopig niet meer...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef ralfseltje het volgende:
Nu ik Year Zero weer vaker luister begin ik het toch wel een erg lekkere plaat te vinden. Maar is nog nog redelijk om te verwachten dat Trent binnenkort nog met zijn laptopjes richting Nederland komt? Er is geen Year Zero tour geweest hier, afgezien van Lowlands enzo. Een hele clubtour zou wel erg leuk zijn.
Ach, ze hebben al zat bandleden uitgewisseld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wanneer Marilyn Manson een NIN member wordt, dan zullen ze A Perfect Drug live spelen. En er zijn wel meer NIN concerten geweest waar HLAH, Hurt en Closer niet gespeeld werden.![]()
Omdat NIN een eenmansproject is en dus logisch is dat er bandleden worden uitgewisseld.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:12 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ach, ze hebben al zat bandleden uitgewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |