abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:10:26 #126
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53282385
Hahaha kleine wervelwind....en nog grappig ook.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:34:16 #128
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_53642342
Zolang Trent Reznor niet in twee stukken wordt gehakt bij een vreselijk ongeluk, kan Nine Inch Nails toch niet uit elkaar?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:56:59 #129
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53644459
Nee, hij neemt om de zoveel tijd een nieuwe line-up, omdat de mensen waarmee hij eerst werkte iets anders aan het doen zijn/gaan doen, of omdat hij gewoon iets anders wil. Het lijkt erop dat hij normaal een line-up ongeveer 2 albums vasthoudt en daarna begint het te kriebelen (gezien de vorige formaties). Normaal gesproken is 2 NIN albums 5-8 jaar? (met touren erbij), maar ja, de laatste tijd werkt hij wat sneller...
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren...

Weet iemand al wanneer dat remix album uit gaat komen?
pi_53649784
er is een torrent gereleased door trent met de beste fan-remixes...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_53666132
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Viperke het volgende:
Neeee NiN is uit elkaar

http://www.metmichiel.nl/(...)GAAT%20UIT%20ELKAAR/
Wat Reena al zei: Reznor heeft aangekondigd in een andere formatie / setup te willen spelen. Dit zei hij ook 2 jaar geleden en toch is hij gaan touren met de huidige line up.

Het idee van hem is om meer de electronische kant op te gaan. Zoals je gezien hebt bij de afgelopen live optreden tijdens bijv. Great Destroyer.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
er is een torrent gereleased door trent met de beste fan-remixes...
Jij bedoelt waarschijnlijk het album The Limitless Potential. Inderdaad fan remixes van het album Year Zero. Niet gereleased door Trent (tot op heden verantwoordelijk geweest voor Broken DVD, Closure DVD en wat filmpjes met andere artiesten tijdens de vorige Amerikaanse tour met Bauhaus, TV on Radio etc.).

De fan remixes zijn gereleased door een NIN fanwebsite.
pi_53666764
Zolang The perfect drug nog niet live is uitgevoerd is er geen reden om geen band te gebruiken, ze hebben nog niet alles gedaan...
pi_53672001
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Zolang The perfect drug nog niet live is uitgevoerd is er geen reden om geen band te gebruiken, ze hebben nog niet alles gedaan...
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:04:39 #134
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53672512
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ja maar Josh Freese is een robot...moet lukken
pi_53680775
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_53687095
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.

Vergeet niet dat Downward Spiral ouder is dan 13 jaar...

Wat valt je precies tegen?
pi_53687504
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Heb hetzelfde eigenlijk, Live vindik ze nog steeds geweldig maar de laatste 2 cd's pakken me gewoon niet zoals eerder werk wel deed. Laatste cd misschien 5 / 6 keer geluisterd en het blijft gewoon niet hangen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:00:00 #138
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53694842
Ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Ik vond With Teeth heel lang helemaal niets. Ik vond het heel erg on-NIN, het voelde als een CD met wat losse liedjes. Pas toen Year Zero uitkwam, begon ik With Teeth een beetje te waarderen. Eigenlijk vind ik alleen 2 liedjes niet zo leuk op With Teeth (Every day is exactly the same en The Collector, vooral dat laatste nummer is echt gaar. Daar zou eigenlijk een straf op moeten staan). Year Zero...ik vind het idee erachter wel leuk geprobeerd, maar het komt niet helemaal over op mij. Qua muziek vind ik het wel leuk, anders, maar zeker niet zijn beste werk...ik vind dat hele spel erom heen wel leuk bedacht. Uniek (tenminste...ik ken geen andere band die zo zijn album gepromoot heeft). Maar het pakt mij ook niet zoals de vorige albums...

Mijn favoriete album is The Fragile en ik denk niet dat hij ooit nog iets uit gaat brengen dat ik even goed of beter ga vinden...maar dat is niet erg.

Gelukig zijn ze live nog wel erg goed...dus ik zal me niet zo snel vervelen met NIN
pi_53706555
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:17 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.

Vergeet niet dat Downward Spiral ouder is dan 13 jaar...

Wat valt je precies tegen?
Ik vind hem afwisselend, laat ik dat voorop stellen.. iets dat ook zijn betere platen kenmerkte. Maar helaas komt het allemaal wat uitgekauwder en meer als truukje over dan op Downward Spiral bijvoorbeeld, waar de formule van Trent nog fris en vernieuwend klinkt. Ik vind dit een beetje bejaard af en toe. Ook weinig wat echt naar je strot vliegt of blijft hangen.. het is "allemaal wel aardig". Van een NIN release had ik zolangzamerhand wel wat meer verwacht met al die revolutionaire electronica-releases in de underground.
Live zijn ze subliem dat kan ik bevestigen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_53715466
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Waarom moet het 1 drummer zijn? Korn had er de laatste optreden ook 4, of 2 (en 2 trommeltjes).
pi_53716038
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Waarom moet het 1 drummer zijn? Korn had er de laatste optreden ook 4, of 2 (en 2 trommeltjes).
Jah, Korn gebruikt geen volledige MIDI tijdens live optredens.

1 drummer + Ableton Live + meuk met samples zou voldoende moeten zijn
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:56:52 #142
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53721497
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:24 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

1 drummer + Ableton Live + meuk met samples zou voldoende moeten zijn
Haha ja, zijn geliefde Macbook Pro komt een heel eind met het nummer...
Maar ik meen ergens gelezen te hebben dat hij The Perfect Drug niet echt een leuk nummer vindt en eigenlijk ook niet heel erg NIN. Kan me niet zo goed voor de geest halen welk interview dat was, maar was alweer een tijd terug...
pi_53721982
True.. heb het ook gelezen, reden was dat hij het snel moest maken en iets met de video... maar ik kan me niets inbeelden (waar ik dat bij andere nummers van andere artiesten vaak heb) wat er beter aan het nummer kan.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:36:52 #144
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53722414
Ja, volgens mij heb ik het gezien op die DVD van Mark Romanek, "The Work of Director Mark Romanek".
En je kunt het ook hier zien

EDIT: er is ook een behind the scenes filmpje...nu we toch bezig zijn
pi_53798675
En hij is van zijn platencontract af.

08 October 2007: Big News

"Hello everyone. I've waited a LONG time to be able to make the
following announcement: as of right now Nine Inch Nails is a totally
free agent, free of any recording contract with any label. I have
been under recording contracts for 18 years and have watched the
business radically mutate from one thing to something inherently very
different and it gives me great pleasure to be able to finally have a
direct relationship with the audience as I see fit and appropriate.
Look for some announcements in the near future regarding 2008.
Exciting times, indeed."

posted by Trent Reznor at 10:45 AM. 7 Comments

www.nin.com

Dat betekent dat de nieuwe remix cd er gauw aankomt.
led nie op de spelvaudten!
pi_53800385
Dit lijkt me heeeeel erg goed nieuws! Laat die creatieve geest nu maar helemaal in hem naar boven komen, zonder belemmeringen van derden!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:03:03 #147
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53803896
Yay!

Remix album schijnt 20 November uit te komen volgens deze site!
Een CD EN DVD!!!!
(tenminste...dat wordt gezegd...)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 00:48:43 #148
131278 moemoe
#teampanda
pi_53804849
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef Reena het volgende:
Yay!

Remix album schijnt 20 November uit te komen volgens deze site!
Een CD EN DVD!!!!
(tenminste...dat wordt gezegd...)
.
pi_53811316
Ben benieuwd of dat ook betekend dat hij nu eindelijk alle rechten op al het oude materiaal heeft gekregen (zoals Pretty Hate Machine en Closure bijv.) en dat hij dat nu ook zelf opnieuw mag uitgeven.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:08:57 #150
55350 Reena
Angelcrusher
pi_53814834
Meestal blijven de rechten bij de platenlabel...weet niet hoe ze dit hier geregeld hebben. Hij is ook eerder "vrijgelaten" volgens mij, want remix albums telden eerst niet mee als albums (in de ogen van Interscope)
Pretty Hate Machine is in handen van een ander label, niet Interscope. Die was een jaar of wat geleden nog onder de hamer gegaan.
Maar misschien betekent dit dat hij hierna wel een heel vet album uitbrengt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')