Wat Reena al zei: Reznor heeft aangekondigd in een andere formatie / setup te willen spelen. Dit zei hij ook 2 jaar geleden en toch is hij gaan touren met de huidige line up.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:30 schreef Viperke het volgende:
NeeeeNiN is uit elkaar
http://www.metmichiel.nl/(...)GAAT%20UIT%20ELKAAR/
Jij bedoelt waarschijnlijk het album The Limitless Potential. Inderdaad fan remixes van het album Year Zero. Niet gereleased door Trent (tot op heden verantwoordelijk geweest voor Broken DVD, Closure DVD en wat filmpjes met andere artiesten tijdens de vorige Amerikaanse tour met Bauhaus, TV on Radio etc.).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:13 schreef Ceased2Be het volgende:
er is een torrent gereleased door trent met de beste fan-remixes...
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Aneurism het volgende:
Zolang The perfect drug nog niet live is uitgevoerd is er geen reden om geen band te gebruiken, ze hebben nog niet alles gedaan...
Ja maar Josh Freese is een robot...moet lukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.
Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Heb hetzelfde eigenlijk, Live vindik ze nog steeds geweldig maar de laatste 2 cd's pakken me gewoon niet zoals eerder werk wel deed. Laatste cd misschien 5 / 6 keer geluisterd en het blijft gewoon niet hangen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef kamagurka het volgende:
Laatste plaat valt mee vergeleken bij With Teeth, maar tegen in vergelijking met hun oude werk..
Ik vind hem afwisselend, laat ik dat voorop stellen.. iets dat ook zijn betere platen kenmerkte. Maar helaas komt het allemaal wat uitgekauwder en meer als truukje over dan op Downward Spiral bijvoorbeeld, waar de formule van Trent nog fris en vernieuwend klinkt. Ik vind dit een beetje bejaard af en toe. Ook weinig wat echt naar je strot vliegt of blijft hangen.. het is "allemaal wel aardig". Van een NIN release had ik zolangzamerhand wel wat meer verwacht met al die revolutionaire electronica-releases in de underground.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Year Zero heeft een totaal ander concept dan alle andere albums. Year Zero is geschreven met een totaal andere (nuchtere) gedachte dan alle andere NIN albums van de vorige eeuw.
Vergeet niet dat Downward Spiral ouder is dan 13 jaar...
Wat valt je precies tegen?
Waarom moet het 1 drummer zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan valt de armen van de drummer eraf als ze die live uitvoeren.
Jah, Korn gebruikt geen volledige MIDI tijdens live optredens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waarom moet het 1 drummer zijn?Korn had er de laatste optreden ook 4, of 2 (en 2 trommeltjes).
Haha ja, zijn geliefde Macbook Pro komt een heel eind met het nummer...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1 drummer + Ableton Live + meuk met samples zou voldoende moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef Reena het volgende:
Yay!
Remix album schijnt 20 November uit te komen volgens deze site!
Een CD EN DVD!!!!
(tenminste...dat wordt gezegd...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |