abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57146189
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:02 schreef Aneurism het volgende:
Vind het niets, het lijkt alsof hij totaal het industrial rock de rug toekeerd en enkel electronisch verder wil.
Mee eens. Het eerste nummer klinkt als een paar piano akkoorden met een stofzuiger op de achtergrond die door één of ander effect is bewerkt.

Ik vind dit de minste release van NIN tot nu toe. With Teeth en Year Zero gaven me iets van: yes! Ghost I meer van: gvd! Waarom?

Ben dus zeer benieuwd naar de andere drie releases.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:59:48 #252
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_57146725
Net Ghosts I zitten luisteren en ik moet zeggen, ik kan het wel waarderen. Voor een concert niet echt (OK echt niet) geschikt, maar het heeft wel wat. Ik moet alleen nog even beslissen of ik dit 16 euro waard vind...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_57155035
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:33 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mee eens. Het eerste nummer klinkt als een paar piano akkoorden met een stofzuiger op de achtergrond die door één of ander effect is bewerkt.

Ik vind dit de minste release van NIN tot nu toe. With Teeth en Year Zero gaven me iets van: yes! Ghost I meer van: gvd! Waarom?

Ben dus zeer benieuwd naar de andere drie releases.
Vond je de piano stukjes ook niet leuk? Dat is het enige positieve wat ik eraan kan vinden. Lekker Fragile-achtig.
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:08:28 #254
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_57155166
Is dit eigenlijk internet only?
Of ligt Ghosts binnenkort ook gewoon bij de platenzaak?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:17:09 #255
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57155430
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Junkie het volgende:
Is dit eigenlijk internet only?
Of ligt Ghosts binnenkort ook gewoon bij de platenzaak?
Het ligt volgende maand ook in de platenzaak. Dubbel CD en ook op vinyl. Of je kunt de dubbel CD bestellen op nin.com. Maar de verzendingskosten zijn volgens mij meer dan de CD.

Ik moet erg wennen aan de muziek. De pianostukken vind ik mooi....en er zijn een aantal nummers die echt heel goed zijn, maar de meeste liedjes klinken onaf. Alsof er nog het een en ander aan gedaan moest worden, maar ze hadden geen tijd meer, dus kwakte Reznor ze maar erbij. Ik zal het zeker nog een aantal keer moeten horen voordat ik er echt een oordeel over heb, maar ik mis zijn stem wel een beetje. Dit is net Aphex Twin met nog wat andere invloeden. Maar het klinkt ook wel een beetje als NIN.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:23:36 #256
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_57157117
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Reena het volgende:
Het ligt volgende maand ook in de platenzaak. Dubbel CD en ook op vinyl. Of je kunt de dubbel CD bestellen op nin.com. Maar de verzendingskosten zijn volgens mij meer dan de CD.
Ik zit te twijfelen tussen de dubbel cd en de deluxe set. Alleen is $75 / 45,87 euro me net even te duur om hem zomaar te bestellen.
pi_57170095
Ultra-Deluxe Edition: SOLD OUT
I forget which news story about the online release postulated that the $300 version of Ghosts would take a while to sell out, and I'm at work so I'm not going to spend the time looking for the article, but all 2500 copies are now in fact sold out.

Bron:http://www.theninhotline.net/news/

Gisteren deel II tot IV weten te bemachtigen. Moet het nog luisteren.

Hebben jullie de bijgeleverde PFD al bekeken? http://ghosts.nin.com/main/pdf Ieder nummer heeft een foto die aansluit bij de sfeer van de muziek. Mooi gedaan.
pi_57170258
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Vond je de piano stukjes ook niet leuk? Dat is het enige positieve wat ik eraan kan vinden. Lekker Fragile-achtig.
Enige nummer wat ik leuk vind is nr 28. Voor de rest kan ik het eigenlijk amper luisteren, het boeit me niet en houd me niet vast om een nummer geheel te luisteren. Denk dat het Era NIN voor mij een beetje afgelopen is als hij zijn huidige koers blijft hanteren: Enkel keyboards en geen live band meer op tournee, deze muziek... Hij gaf al aan dat hij NIN project op zijn einde zag komen, maar om het nou zo te verneuken. Doe het dan onder een andere noemer, heb ik geen hoop meer op het oude materiaal... Net als met tapeworm, na het horen van nummers had ik geen verwachting van dat werk... Nu blijft die verwachting toch.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2008 11:49:42 ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:30:54 #259
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57172585
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Devlinsect het volgende:

Hebben jullie de bijgeleverde PFD al bekeken? http://ghosts.nin.com/main/pdf Ieder nummer heeft een foto die aansluit bij de sfeer van de muziek. Mooi gedaan.
Ja, dat is erg mooi gedaan. Elke foto komt ook als albumhoes op WMP, dus voor elk nummer heb je inderdaad weer een andere foto. Werkt ook op andere spelers volgens mij...
pi_57180972
Als ik alle reacties zo lees, heeft iemand dit al gelezen? :
http://ghosts.nin.com/main/more_info

Dan vind ik het erg leuk gedaan!
Natuurlijk hoop ik ook dat we vanaf nu niet alleen maar van dit soort spul krijgen...
pi_57190868
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]
Net als met tapeworm, na het horen van nummers had ik geen verwachting van dat werk... Nu blijft die verwachting toch.
Eén nummer is te horen van Tapeworm op A Perfect Circle's laatste album. De rest is nooit vrijgegeven.
pi_57621236
Heeft een van jullie Ghost al ontvangen? Duurt me wel wat lang eerlijk gezegd.
pi_57623585
^^ downloaden.

Vind het album niets aan BTW. Jammer
pi_57645543
Well duh, maar dat heb ik al gedaan. Ik heb de 10 dollar versie besteld en dus ook gedownload. Maar nog steeds niets ontvangen.
pi_57645634
Ik dacht dat je voor 10 dollar een goede versie kon downloaden en de fysieke CD zal in de winkels liggen of wordt apart verkocht op de website.
pi_57645797
nope: http://ghosts.nin.com/main/order_options

owh, wacht hij wordt pas in april verzonden niet maart nevermind
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:41:43 #267
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57651518
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:07 schreef Betse het volgende:
nope: http://ghosts.nin.com/main/order_options

owh, wacht hij wordt pas in april verzonden niet maart nevermind
...en dan duurt het vast nog een paar weken (na verzenddatum) voordat het aankomt...
*zucht*
ik wil het NU!
pi_57668757
Nieuwe tourdates bekend: alleen in Amerika. Nieuwe line up wordt binnenkort bekend gemaakt.

Info: nin.com
  woensdag 2 april 2008 @ 21:43:53 #269
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_57790279
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Eén nummer is te horen van Tapeworm op A Perfect Circle's laatste album. De rest is nooit vrijgegeven.
Passive toch? Tevens enige nummer wat ik echt te pruimen vind van eMotive, waardeloze aankoop (de alternatieve propaganda plaatjes in het boekwerk waren wel leuk)
  woensdag 2 april 2008 @ 21:47:20 #270
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_57790422
Niet alles is even goed aan 'Ghosts' maar sommige nummers springen er echt tussen uit, positief gezien dan. Nummer 14 van Ghosts 2 bijvoorbeeld.
pi_57793477
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef rood_verzet het volgende:
Niet alles is even goed aan 'Ghosts' maar sommige nummers springen er echt tussen uit, positief gezien dan. Nummer 14 van Ghosts 2 bijvoorbeeld.
En 31!
led nie op de spelvaudten!
pi_57845947
Nieuwe tour line-up!

* Trent Reznor
* Alessandro Cortini
* Josh Freese
* Robin Finck
* Rich Fownes
led nie op de spelvaudten!
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:04:39 #273
55350 Reena
Angelcrusher
pi_57847889
Rich Fownes is/was volgens mij de gitarist voor 80s matchbox b-line disaster.
Ben benieuwd hoe dit gaat klinken, in ieder geval zullen de gitaarpartijen weer minder slordig klinken....hoop dat er snel een Europese tour komt...ze staan tot nog toe voornamelijk op festivals en redelijk grote zalen in Amerika...zou er best heen willen gaan, maar heb geen zin om ze in een enorme zaal te zien in Amerika...
pi_57886027
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:04 schreef Reena het volgende:
Rich Fownes is/was volgens mij de gitarist voor 80s matchbox b-line disaster.
Ben benieuwd hoe dit gaat klinken, in ieder geval zullen de gitaarpartijen weer minder slordig klinken....hoop dat er snel een Europese tour komt...ze staan tot nog toe voornamelijk op festivals en redelijk grote zalen in Amerika...zou er best heen willen gaan, maar heb geen zin om ze in een enorme zaal te zien in Amerika...
Richard Fownes heeft bij UNKLE gespeeld en toevallig gezien op Pukkelpop. UNKLE heeft vrij rustige stukken terwijl Fownes staat te springen en druk staat te doen. Dus

En Finck weer terug. Nooit gedacht na het negatieve bericht van Reznor dat hij in de hippie oorden zou zijn.

Fownes is een gitarist. Finck ook. Wie zal dan basgitaar spelen?

Ben benieuwd.
  maandag 7 april 2008 @ 12:32:53 #275
172358 oddman
Introspecteur
pi_57886985
YAY NIN TOUR YAY! Whoooo!

(Oh, en ik vind Ghosts heel goed te pruimen, maar toch ook leuk dat hij weer een serieus tourbandje heeft opgezet.)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')