Mee eens. Het eerste nummer klinkt als een paar piano akkoorden met een stofzuiger op de achtergrond die door één of ander effect is bewerkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:02 schreef Aneurism het volgende:
Vind het niets, het lijkt alsof hij totaal het industrial rock de rug toekeerd en enkel electronisch verder wil.
Vond je de piano stukjes ook niet leuk? Dat is het enige positieve wat ik eraan kan vinden. Lekker Fragile-achtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mee eens. Het eerste nummer klinkt als een paar piano akkoorden met een stofzuiger op de achtergrond die door één of ander effect is bewerkt.
Ik vind dit de minste release van NIN tot nu toe. With Teeth en Year Zero gaven me iets van: yes! Ghost I meer van: gvd! Waarom?
Ben dus zeer benieuwd naar de andere drie releases.
Het ligt volgende maand ook in de platenzaak. Dubbel CD en ook op vinyl. Of je kunt de dubbel CD bestellen op nin.com. Maar de verzendingskosten zijn volgens mij meer dan de CD.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Junkie het volgende:
Is dit eigenlijk internet only?
Of ligt Ghosts binnenkort ook gewoon bij de platenzaak?
Ik zit te twijfelen tussen de dubbel cd en de deluxe set. Alleen is $75 / 45,87 euro me net even te duur om hem zomaar te bestellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Reena het volgende:
Het ligt volgende maand ook in de platenzaak. Dubbel CD en ook op vinyl. Of je kunt de dubbel CD bestellen op nin.com. Maar de verzendingskosten zijn volgens mij meer dan de CD.
Enige nummer wat ik leuk vind is nr 28. Voor de rest kan ik het eigenlijk amper luisteren, het boeit me niet en houd me niet vast om een nummer geheel te luisteren. Denk dat het Era NIN voor mij een beetje afgelopen is als hij zijn huidige koers blijft hanteren: Enkel keyboards en geen live band meer op tournee, deze muziek... Hij gaf al aan dat hij NIN project op zijn einde zag komen, maar om het nou zo te verneuken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vond je de piano stukjes ook niet leuk? Dat is het enige positieve wat ik eraan kan vinden. Lekker Fragile-achtig.
Ja, dat is erg mooi gedaan. Elke foto komt ook als albumhoes op WMP, dus voor elk nummer heb je inderdaad weer een andere foto. Werkt ook op andere spelers volgens mij...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Devlinsect het volgende:
Hebben jullie de bijgeleverde PFD al bekeken? http://ghosts.nin.com/main/pdf Ieder nummer heeft een foto die aansluit bij de sfeer van de muziek. Mooi gedaan.
Eén nummer is te horen van Tapeworm op A Perfect Circle's laatste album. De rest is nooit vrijgegeven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Net als met tapeworm, na het horen van nummers had ik geen verwachting van dat werk... Nu blijft die verwachting toch.
...en dan duurt het vast nog een paar weken (na verzenddatum) voordat het aankomt...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:07 schreef Betse het volgende:
nope: http://ghosts.nin.com/main/order_options
owh, wacht hij wordt pas in april verzonden niet maartnevermind
Passive toch? Tevens enige nummer wat ik echt te pruimen vind van eMotive, waardeloze aankoop (de alternatieve propaganda plaatjes in het boekwerk waren wel leuk)quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eén nummer is te horen van Tapeworm op A Perfect Circle's laatste album. De rest is nooit vrijgegeven.
En 31!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:47 schreef rood_verzet het volgende:
Niet alles is even goed aan 'Ghosts' maar sommige nummers springen er echt tussen uit, positief gezien dan. Nummer 14 van Ghosts 2 bijvoorbeeld.
Richard Fownes heeft bij UNKLE gespeeld en toevallig gezien op Pukkelpop. UNKLE heeft vrij rustige stukken terwijl Fownes staat te springen en druk staat te doen. Dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:04 schreef Reena het volgende:
Rich Fownes is/was volgens mij de gitarist voor 80s matchbox b-line disaster.
Ben benieuwd hoe dit gaat klinken, in ieder geval zullen de gitaarpartijen weer minder slordig klinken....hoop dat er snel een Europese tour komt...ze staan tot nog toe voornamelijk op festivals en redelijk grote zalen in Amerika...zou er best heen willen gaan, maar heb geen zin om ze in een enorme zaal te zien in Amerika...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |