Uiteraard is het een leuk hebbeding. Maar 't is d'r enkel om de trouwe fanaten een berg geld afhandig te maken....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef ralfseltje het volgende:
Die 300 dollar versie lijkt me behoorlijk geil om te hebben anders. Maar 300 dollar
Haha ja...maar dat geld ging waarschijnlijk direct naar de platenmaatschappij en dit vangt hij zelf...ik vind de verhouding apart. Deluxe is $75 en ultra-deluxe $300...zijn die Giclee prints zo speciaal?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uiteraard is het een leuk hebbeding. Maar 't is d'r enkel om de trouwe fanaten een berg geld afhandig te maken....
En dat voor een Trent Reznor die toch op het laatst maar besloot om maar 1 versie van YZ uit te brengen, omdat ......
Plus 4 lp's ook.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:27 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha ja...maar dat geld ging waarschijnlijk direct naar de platenmaatschappij en dit vangt hij zelf...ik vind de verhouding apart. Deluxe is $75 en ultra-deluxe $300...zijn die Giclee prints zo speciaal?
Volgens mij betaal je enkel voor de krabbel van Trent en 't nummertje. En je hebt niet eens die DVD en Blu-Ray erbij. Dus je kan er donder opzeggen dat een hoop die-hards zowel de $300 als de $75 bestellen.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:27 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha ja...maar dat geld ging waarschijnlijk direct naar de platenmaatschappij en dit vangt hij zelf...ik vind de verhouding apart. Deluxe is $75 en ultra-deluxe $300...zijn die Giclee prints zo speciaal?
quote:Includes everything in the Deluxe Edition Package, along with an exclusive four-LP 180 gram vinyl set in a fabric slipcase, and two exclusive limited edition Giclee prints in a luxurious package.
Je hebt gelijk, ik moet beter lezenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef Reena het volgende:
Ja, voor de LP's zou ik het doen, maar die komen ook los uit.
En uit de beschrijving maak ik op dat er wel een DVD ding bijzit:
[..]
Ja maar dan zit er ook rond de $60 aan verpakking en verzendkosten bijquote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef Pantheon het volgende:
Overigens is 300 dollar minder dan 200 euro. Voor zo'n verzameling werk is dat toch helemaal niet zó gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |