abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 23:05:37 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_49627830
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef pertoef het volgende:
poesie mauw

[afbeelding]
Ook al zo'n klein frutje
disclaimer
pi_49628759
Een klein jaartje vielen het kuiken en ik voor dit pluizebolletje en noemden hem Okki.

Inmiddels is Okki puizebol af en ex-kater. Het is en blijft een ukkig ventje, maar een lekker hapje gaat er altijd in.

maandag 21 mei 2007 @ 23:33:06 #203
153377 Jurk
Plurk!
pi_49628876
Oe! Ze kijkt de camera in alsof ze je gaat verslinden.
enne...offtopic, maar grobbekuiken komt toch uit een kinderboek ofzo? Ik noem me dochter altijd zo, maar weet eigenlijk niet waar het vandaan komt.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_49629161
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:
enne...offtopic, maar grobbekuiken komt toch uit een kinderboek ofzo? Ik noem me dochter altijd zo, maar weet eigenlijk niet waar het vandaan komt.
*Grobs neuriet* De Ti-Ta-Tovenaar, het is raar, het is raar, maar waar.

Over naar de poezels.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:11:05 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49629996
Grobbenkuiken op jou was ik verliefd weet je nog wel prinsesje van me
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_49630056
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Robertje en Klonk, prachtig

Een uur uit het leven van....

[afbeelding]
Slapen...

[afbeelding]
...eten...

[afbeelding]
...wassen...

[afbeelding]
...plassen....

[afbeelding]
...en verder slapen
bij ikea geweest zie ik? ga ik ook doen wss
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:18:44 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49630175
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Robertje en Klonk, prachtig

Een uur uit het leven van....

[afbeelding]
Slapen...

[afbeelding]
...eten...

[afbeelding]
...wassen...

[afbeelding]
...plassen....

[afbeelding]
...en verder slapen
dat ie van jou gewoon op een kussen slaapt. Tessa heeft een eigen mandje maar daar doet ze helemaal niks mee. Ze kruipt gewoon op een zacht kussen op de bank als ze alleen is en als er ook maar iemand is ligt ze daar helemaal opgerold op schoot of op de schouder te slapen.

No way dat ze dan ergens alleen gaat slapen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:40:18 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_49634798
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat ie van jou gewoon op een kussen slaapt. Tessa heeft een eigen mandje maar daar doet ze helemaal niks mee. Ze kruipt gewoon op een zacht kussen op de bank als ze alleen is en als er ook maar iemand is ligt ze daar helemaal opgerold op schoot of op de schouder te slapen.

No way dat ze dan ergens alleen gaat slapen
Ze valt in slaap op schoot en als ze dan ver heen is leg ik haar zelf op een kussen
Ik heb ze vannacht allebei uit de slaapkamer verbannen omdat ik er knettergek van werd en het resultaat was een "hartverscheurend" mieuwconcert en een zwartwit pootje dat steeds onder de slaapkamerdeur door kwam maaien
disclaimer
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:04:14 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49637202
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze valt in slaap op schoot en als ze dan ver heen is leg ik haar zelf op een kussen
Ik heb ze vannacht allebei uit de slaapkamer verbannen omdat ik er knettergek van werd en het resultaat was een "hartverscheurend" mieuwconcert en een zwartwit pootje dat steeds onder de slaapkamerdeur door kwam maaien
Tessa mag niet bij mij in de slaapkamer. Voor ze het weet is ze plat
Ze kruipt helemaal in me en valt ze diep in slaap en als ik me dan omdraai is tessa plat

stofzuigen was ook leuk ze raakte volledig in paniek. Dus ik denk weet je wat houd ik haar veilig in mijn hand....

dom dom dom. Stofzuiger gaat aan Tessa zet al haar nagels in mijn arm en laat niet meer los
pi_49637302
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Een klein jaartje vielen het kuiken en ik voor dit pluizebolletje en noemden hem Okki.

[afbeelding]

Inmiddels is Okki puizebol af en ex-kater. Het is en blijft een ukkig ventje, maar een lekker hapje gaat er altijd in.

[afbeelding]
Vaak zijn de ogen van de kittens juist mooier dan wanneer ze volwassen zijn. Hier is het net andersom .
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:46:29 #211
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49638671
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tessa mag niet bij mij in de slaapkamer. Voor ze het weet is ze plat
Ze kruipt helemaal in me en valt ze diep in slaap en als ik me dan omdraai is tessa plat

stofzuigen was ook leuk ze raakte volledig in paniek. Dus ik denk weet je wat houd ik haar veilig in mijn hand....

dom dom dom. Stofzuiger gaat aan Tessa zet al haar nagels in mijn arm en laat niet meer los
En noortje "valt" de stofzuiger aan
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:47:26 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_49638709
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef QueenR het volgende:

[..]

En noortje "valt" de stofzuiger aan
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar ze valt alles aan wat los en vast zit, dus ik geloof best dat dat met de stofzuiger ook zo is
disclaimer
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:41:55 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49642885
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar ze valt alles aan wat los en vast zit, dus ik geloof best dat dat met de stofzuiger ook zo is
Laat me raden ze heeft de volgende gewoonte. Ze tikt alles aan met haar pootje heel zachtjes en als er maar iets van beweging in zit valt ze het aan

Tessa heeft een tik ziekte. Die tikt echt tegen alles aan en als het beweegt of geluid maakt is het leuk
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:47:28 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_49643101
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laat me raden ze heeft de volgende gewoonte. Ze tikt alles aan met haar pootje heel zachtjes en als er maar iets van beweging in zit valt ze het aan

Tessa heeft een tik ziekte. Die tikt echt tegen alles aan en als het beweegt of geluid maakt is het leuk
Dat doen alle kittens
disclaimer
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:51:07 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49643247
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat doen alle kittens
ja dit is nieuw voor mij he Tessa is aan het leren maar ik ook
pi_49646656
Bijgelezen en gekeken
Was een week op vakantie, wat een verhalen en heeeeeerlijke foto's hier weer

Xena is bang voor iets van buiten... de overburen zijn aan het verbouwen of iets aan het aanbouwen, in ieder geval een klere-herrie, en dit is haar veilige haven voor vandaag
Best zielig, maar ook zo ontroerend liev eigenlijk om haar zo te zien, ondanks dat we altijd wel medelijden met zo'n bange poeperd hebben

dinsdag 22 mei 2007 @ 16:22:31 #217
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49649506
Och arme

Maar er is ook een voordeel, daar hoef je geen stof meer weg te halen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_49651461
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:22 schreef Klonk het volgende:
Och arme

Maar er is ook een voordeel, daar hoef je geen stof meer weg te halen
Nee, dat scheelt wel
Maar omdat ze bang is verliest ze extra veel haar, dus we hebben er niks aan
pi_49660726
ik wil ook 2 kittens.
en dat zit er aan te komen, iemand uit de flat die ik juist goed ken heeft een poes die zwanger is.
dus morgen ff vragen of ik eventueel 2 katten mag hebben als de kat bevallen is.
en vragen hoe lang het nog duurt.

vraag me alleen af, ruik je de kattenbak niet heel erg.
zit er zelfs aan te denken het ding op het balkon te zetten en dan een luikje in de deur te maken.

ben gewent om katten te hebben die in de tuin kunnen.
zo is het bij mn ouders
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:13:08 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49661772
kattenbakken ruiken doe je natuurlijk altijd een heel klein beetje, maar als je bijvoorbeeld biokats voor de bak gebruikt en elke dag de plasjes en poepjes er uit haalt dan zul je de bak niet tot nauwlijks ruiken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_49661841
De kattenbak staat bij ons in een hoekje in de keuken omdat er simpelweg geen andere plek is in huis om hem neer te zetten, en dan ook nog zonder deksel omdat anders onze enorme kater er niet in past. Met Biokat's Fresh erin ruik je alleen maar bloemetjes, en als je dat goed uitschept en elke week ververst heb je er helemaal geen last van.
pi_49661901
Tommy John nemen, wel wat duurder, maar ideaal, maar eens per week de inhoud vervangen door een kant en klare nieuwe
En je ruikt niks.
pi_49661968
och dat is goed te doen.

nu maar hopen dat het allemaal door kan gaan
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:27:15 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_49674942
Albert Heijn schep&schoon, de blauwe versie, ruik je ook niks van. Ik moet overigens wel zeggen dat de kattenbak van de kater van mijn vriend sterker ruikt dan die van mijn poezen (met gebruik van dezelfde vulling), dus dat kan per kat verschillen.
disclaimer
pi_49707453
Lekker in de tuin met dit weer

Waarna meneer zo aan het jagen was op de libellen en waterjuffers (hij eet ze nog op ook als hij er eentje te pakken krijgt ), dat hij eerst een keer zijdelings de bosjes in sprong, en daarna weer eens in de vijver belandde omdat hij zo geobsedeerd was door de waterjuffer dat hij niet oplette waar hij heen sprong
En dan ziet hij er zo zielig uit
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')