*Grobs neuriet* De Ti-Ta-Tovenaar, het is raar, het is raar, maar waar.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:
enne...offtopic, maar grobbekuiken komt toch uit een kinderboek ofzo? Ik noem me dochter altijd zo, maar weet eigenlijk niet waar het vandaan komt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Robertje en Klonk, prachtig
Een uur uit het leven van....
[afbeelding]
Slapen...
[afbeelding]
...eten...
[afbeelding]
...wassen...
[afbeelding]
...plassen....
[afbeelding]
...en verder slapen![]()
dat ie van jou gewoon op een kussen slaapt. Tessa heeft een eigen mandje maar daar doet ze helemaal niks mee. Ze kruipt gewoon op een zacht kussen op de bank als ze alleen is en als er ook maar iemand is ligt ze daar helemaal opgerold op schoot of op de schouder te slapen.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Robertje en Klonk, prachtig
Een uur uit het leven van....
[afbeelding]
Slapen...
[afbeelding]
...eten...
[afbeelding]
...wassen...
[afbeelding]
...plassen....
[afbeelding]
...en verder slapen![]()
Ze valt in slaap op schoot en als ze dan ver heen is leg ik haar zelf op een kussenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat ie van jou gewoon op een kussen slaapt. Tessa heeft een eigen mandje maar daar doet ze helemaal niks mee. Ze kruipt gewoon op een zacht kussen op de bank als ze alleen is en als er ook maar iemand is ligt ze daar helemaal opgerold op schoot of op de schouder te slapen.
No way dat ze dan ergens alleen gaat slapen
Tessa mag niet bij mij in de slaapkamer. Voor ze het weet is ze platquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze valt in slaap op schoot en als ze dan ver heen is leg ik haar zelf op een kussen
Ik heb ze vannacht allebei uit de slaapkamer verbannen omdat ik er knettergek van werd en het resultaat was een "hartverscheurend" mieuwconcert en een zwartwit pootje dat steeds onder de slaapkamerdeur door kwam maaien
Vaak zijn de ogen van de kittens juist mooier dan wanneer ze volwassen zijn. Hier is het net andersomquote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Een klein jaartje vielen het kuiken en ik voor dit pluizebolletje en noemden hem Okki.
[afbeelding]
Inmiddels is Okki puizebol af en ex-kater. Het is en blijft een ukkig ventje, maar een lekker hapje gaat er altijd in.
[afbeelding]
En noortje "valt" de stofzuiger aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tessa mag niet bij mij in de slaapkamer. Voor ze het weet is ze plat![]()
Ze kruipt helemaal in me en valt ze diep in slaap en als ik me dan omdraai is tessa plat![]()
stofzuigen was ook leuk ze raakte volledig in paniek. Dus ik denk weet je wat houd ik haar veilig in mijn hand....
dom dom dom. Stofzuiger gaat aan Tessa zet al haar nagels in mijn arm en laat niet meer los![]()
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar ze valt alles aan wat los en vast zit, dus ik geloof best dat dat met de stofzuiger ook zo isquote:
Laat me raden ze heeft de volgende gewoonte. Ze tikt alles aan met haar pootje heel zachtjes en als er maar iets van beweging in zit valt ze het aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Maar ze valt alles aan wat los en vast zit, dus ik geloof best dat dat met de stofzuiger ook zo is
Dat doen alle kittensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat me raden ze heeft de volgende gewoonte. Ze tikt alles aan met haar pootje heel zachtjes en als er maar iets van beweging in zit valt ze het aan![]()
Tessa heeft een tik ziekte. Die tikt echt tegen alles aan en als het beweegt of geluid maakt is het leuk![]()
ja dit is nieuw voor mij hequote:
Nee, dat scheelt welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:22 schreef Klonk het volgende:
Och arme![]()
Maar er is ook een voordeel, daar hoef je geen stof meer weg te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |