abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:36:36 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_49503818
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
even opladen voor het volgende stukje huis onderzoeken

de grote bank is nu veilig verklaard. Dus daar word op en neer gerend en daar word ook heel actief gespeeld met het balletje. En ze kan nu ook al op de bank klimmen en er af springen vind ze ook al leuk dus daar is ze nu heel erg druk mee. Ik zelf zit op de grond tegen de bank aan. Dus ik word elke keer besprongen. Komt ze even in mijn nek liggen en dan hoor je heel druk gespin en geknor

* ook_gek zit te genieten
Ze slaapt net als Noortje

Noortje is erg actief, ze weigert de zachte paté te eten maar is al heel stoer op de harde kittenbrokjes aan het kauwen. Ze heeft vannacht ook uitgevogeld hoe je op het bed kan klimmen en is uren bezig geweest om het motiefje van mijn dekbedovertrek te vangen
Toen ik gisteravond thuis kwam van een etentje kwam ze in galop luid miauwend op me af om vervolgens in mijn broekspijp te springen
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:45:36 #152
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49504004
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze slaapt net als Noortje

Noortje is erg actief, ze weigert de zachte paté te eten maar is al heel stoer op de harde kittenbrokjes aan het kauwen. Ze heeft vannacht ook uitgevogeld hoe je op het bed kan klimmen en is uren bezig geweest om het motiefje van mijn dekbedovertrek te vangen
Toen ik gisteravond thuis kwam van een etentje kwam ze in galop luid miauwend op me af om vervolgens in mijn broekspijp te springen
hihihi daar was je voor gewaarschuwd he

* queenr zo gelukkig dat iedereen zo gelukkig is met de nieuwe aanwinsten , zowel kat als baasje slaafje
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:19:32 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49504869
gisteren was er zo veel te doen dat eten helemaal niet belangrijks was ja 1 a 2 hapjes en de rest door de kamer gooien

door alle avonturen was ze opeens haar kattenbak kwijt dus heeft maar maar een plasje gedaan in haar mandje. Niet boos geworden was mijn eigen schuld. De kattenbak stond toch wel op een enge plek die nog niet helemaal veilig verklaard was. ( gaat trouwens nu wel goed )

ze was er al snel achter hoe ze op de bank moest klimmen dus een bed moet ook geen probleem zijn.... nou ja in het begin wel maar het is gelukt allemaal Heb ik vannacht geweten ook Want in een nek slapen is wel het lekkerste wat er is maar uit eindelijk toch maar in de reis kooi geklommen waar ze verder is gaan slapen.

Vanmorgen was mijn hand veel te interesant dus daar moest mee gespeeld worden om vervolgens op mijn kussen tegen me aan weer in slaap te vallen. Later in de ochtend moest er even een wc bezoekje gemaakt dus daar zat ze dan hoor trots op haar kattenbak

en tja als je weigert te eten gaat je maagje knorren dus er moest gegeten worden. En deze keer nog netjes ook

en na al die inspanning moet er maar weer geslapen worden dus ligt mevrouw weer opgerold tegen me aan te slapen

oh en in dat broekklimmen was gister avond ook al uitgevonden. Want mijn been werd dankbaar gebruikt om op de bank te komen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_49504967
Echt leuk en vertederend die verhalen! Je boft maar met haar!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:53:18 #155
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49505995
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:

oh en in dat broekklimmen was gister avond ook al uitgevonden. Want mijn been werd dankbaar gebruikt om op de bank te komen
doen ze ja, alleen doet noortje dat dus via de binnenkant
Fijn al die verhalen, keep them coming!! en fotoos om on topic te blijven natuurlijk
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:06:33 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49506502
oke nog een klein update

We hebben haar net even op de weegschaal gezet. 495gram is ze

Maar ja toen moesten we natuurlijk langs de hond terug naar huis ( woon achter de zaak van mijn vader )

De hond kwam even kijken natuurlijk dus ik laat haar even ruiken. Let wel dit is de grootste katten hater van den haag en omgeving. Spannend dus.....

Tessa veilig in mijn handen en de hond heel rustig op tessa afkomen even ruiken.... nog eens ruiken.... mij aankijken.... nog eens ruiken.... staartje gaat kwispelen en op dat moment hoor ik een geluid ook

Tessa zat te blazen haren omhoog rug bol en *pats* uithalen naar de hond hond rent weg begrijpt er niks van. Tessa gaat weer rustig in mijn hand liggen en doet als of er niks gebeurd is

edit
nu zit mevrouw haar woede af te reageren op de krappaal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:26:00 #157
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49507197
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:06 schreef ook_gek het volgende:
oke nog een klein update

We hebben haar net even op de weegschaal gezet. 495gram is ze

Maar ja toen moesten we natuurlijk langs de hond terug naar huis ( woon achter de zaak van mijn vader )

De hond kwam even kijken natuurlijk dus ik laat haar even ruiken. Let wel dit is de grootste katten hater van den haag en omgeving. Spannend dus.....

Tessa veilig in mijn handen en de hond heel rustig op tessa afkomen even ruiken.... nog eens ruiken.... mij aankijken.... nog eens ruiken.... staartje gaat kwispelen en op dat moment hoor ik een geluid ook

Tessa zat te blazen haren omhoog rug bol en *pats* uithalen naar de hond hond rent weg begrijpt er niks van. Tessa gaat weer rustig in mijn hand liggen en doet als of er niks gebeurd is

edit
nu zit mevrouw haar woede af te reageren op de krappaal
zei toch dat het een pittige dame was
(en voor de rest, sorry, we zullen snel weer foto's posten )
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:27:43 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49507262

en van af deze plek houd ik alles en iedereen lekker in de gaten
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:08:52 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49510250

verstoppertje spelen.

zal nu ophouden
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:53:54 #160
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49515190
ga gerust door hoor! Tessatje (heet ze zo nog?) heeft het echt flink getroffen met je!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:59:12 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49515343
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef QueenR het volgende:
ga gerust door hoor! Tessatje (heet ze zo nog?) heeft het echt flink getroffen met je!
ja ze blijft zo heten. Vaak word er tes geroepen

ze is dol op aandacht van iedereen. Ze kruipt zo weg bij vreemde mensen om even lekker te knuffelen.
spelen gebeurd met nagels ingetrokken en ze bijt niet door. Helemaal geweldig

en ze krijgt het voor elkaar om iedereen te laten smelten. Mijn vader vind katten niks maar die wilde gister avond niet meer weg toen ze in slaap gevallen was in z'n nek

en net heeft ze voor het eerst maar even een hapje van haar brokjes genomgen en dat was zo lekker dat ze maar door is blijven eten en het water er naast is zeer interesant. Want je kan het drinken.... je kan er met je pootje in slaan...... en als je een beetje druk doet met je pootje krijg je ook wat water op de grond
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:08:20 #162
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49523343

om al dat gelul van mij goed te maken. Uitrusten van weer een hele spannende en actieve dag
pi_49524252
Ik zat met m'n vriend op bed, komt poes Doerak er gezellig bij liggen en loopt een beetje de dekens te kneden.

http://www.youtube.com/watch?v=w3kBkgo80bY

Enig idee waarom dat poezebeest dat doet?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:50:04 #164
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_49535408
Dat noemen ze "melken". Kittens doen hetzelfde op de buik van hun moeder wanneer ze aan de tepels hangen . Een vreemd tikje dat is blijven hangen uit hun jeugd . Vergelijkbaar met de obsessie die veel mannen hebben voor tepels/borsten van vrouwen. Komt ook uit die periode uit hun leven .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:12:03 #165
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_49538649
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:36 schreef Syytön het volgende:
Ik zat met m'n vriend op bed, komt poes Doerak er gezellig bij liggen en loopt een beetje de dekens te kneden.

http://www.youtube.com/watch?v=w3kBkgo80bY

Enig idee waarom dat poezebeest dat doet?
Katten worden over het algemeen veel te vroeg uit het nest weggehaald, het gevolg daarvan is dat ze o.a. melktrappelen als ze volwassen zijn.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:21:21 #166
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49538908
Mwah, elke kat die ik tot nu toe heb gehad doet dat hoor...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:26:00 #167
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_49539039
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:21 schreef Aventura het volgende:
Mwah, elke kat die ik tot nu toe heb gehad doet dat hoor...
De meeste katten worden ook te vroeg uit het nest gehaald...
pi_49542000
Ah, bedankt voor de uitleg! Ik heb geen idee wanneer hij uit z'n nest is gehaald, ik heb 'm tweedehands.
pi_49542033
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:36 schreef Syytön het volgende:
Ah, bedankt voor de uitleg! Ik heb geen idee wanneer hij uit z'n nest is gehaald, ik heb 'm tweedehands.
Fout! Poes heeft jou tweedehands!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:52:45 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49542370
de mijne heeft dat ook maar die heeft nooit een moeder gehad. De is groot gebracht door een lieve paar mensen handen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:55:30 #171
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_49544177
Tijd voor een foto

Lekker in de zon...
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:05:12 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_49544466
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:26 schreef tonja het volgende:

[..]

De meeste katten worden ook te vroeg uit het nest gehaald...
Misschien zit daar wel een kern van waarheid in . De poes bij m'n ouders heeft ook een nestje gehad en een van haar jongen is gebleven en heeft nog eeeellenlang lopen drinken bij zijn moeder, ook al kwam er niets meer uit. En juist dat beest tuttelt niet met dekentjes .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:38:55 #173
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_49545640
Mijn vorige kat was 6 maanden toen hij weg ging uit het nest. Harry was 4 maanden, Loes 14 weken. Geen van allen hebben ze dat melktrappel gedrag.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:47:37 #174
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49545930
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:38 schreef tonja het volgende:
Mijn vorige kat was 6 maanden toen hij weg ging uit het nest. Harry was 4 maanden, Loes 14 weken. Geen van allen hebben ze dat melktrappel gedrag.
veel katten “kneden” met de voorpootjes wanneer ze zich gelukkig voelen, dit gaat gepaard met spinnen en vaak met zuig- en smakbewegingen van de mond. Dit is een normaal gedrag vanuit het kitten-stadium wanneer het kitten bij het moederdier melk gaat zuigen. Dit heeft helemaal niets te maken met hoe jong ze uit het nest zijn gehaald, Ik heb er genoeg gezien die 14-16 weken bij de moeder waren en het nog deden, heb kittens gehad van een week die het nooit gingen doen. Dus dat het te vroeg uit het nest is gehaald is een heel hartnekkig fabeltje.

(wel als de kat excessief op wol gaat zuigen of op andere materialen als hij dit "kneden"doet)
  zondag 20 mei 2007 @ 14:16:43 #175
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_49569137

Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_49575027
Die van mij denkt dat hij een egel is

Hij mag overal slapen maar toch is dit zn favo plekje
pi_49575079
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:12 schreef tonja het volgende:

[..]

Katten worden over het algemeen veel te vroeg uit het nest weggehaald, het gevolg daarvan is dat ze o.a. melktrappelen als ze volwassen zijn.
Mijn kater is geboren bij ons in huis en woont er nog steeds samen met mams en ze doen het allebei...
  zondag 20 mei 2007 @ 20:17:13 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49582686
was ik weer

Het is toch elke keer weer een verrassing waar ik de kleine terug vind als ze alleen geweest is. 1 ding is zeker. Ze slaapt altijd... maar goed soms zo diep dat ze geen geluid maakt en dan word het zoeken

deze keer vond ik haar hier.kijk ook hoe verbaast ze kijkt
pi_49583209
wat een onwijs leuk beestje ook_gek, kan niet wachten tot ik mijn kitten heb
  zondag 20 mei 2007 @ 22:50:17 #180
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_49588713

Altijd nieuwgierig
  zondag 20 mei 2007 @ 23:53:00 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49590846
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:29 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een onwijs leuk beestje ook_gek, kan niet wachten tot ik mijn kitten heb
ze is niet altijd zo lief als dat ze lijkt
Moet je haar per ongeluk eens wakker maken, krijg je dit

oke ze rekt zich eigelijk alleen maar uit maar ze ziet er zo wel gevaarlijk uit
  zondag 20 mei 2007 @ 23:57:52 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_49590974
vooral zo dicht bij je kroonjuwelen ook met die klauwtjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 21 mei 2007 @ 00:07:44 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49591298
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Adelante het volgende:
vooral zo dicht bij je kroonjuwelen ook met die klauwtjes
heb stale ballen
  maandag 21 mei 2007 @ 09:56:49 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_49596994
Ik word ook gemolken door Noortje. Vanmorgen tussen half zes en half acht heeft ze non-stop over mijn neus liggen aaien, gecombineerd met likken aan het topje van mijn neus Wegzetten helpt niet, want binnen 3 seconden zit ze weer op mijn hoofd. Heel aandoenlijk, maar op maandagochtend word ik daar goed chagrijnig van

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 21-05-2007 10:12:38 (op maandagochtend is mijn spelling ook niet best) ]
disclaimer
pi_49597039
Erg mooie foto's weer, Robertje !
  maandag 21 mei 2007 @ 10:10:36 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49597384
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word ook gemolken door Noortje. Vanmorgen tussen half zes en half acht heeft ze non-stop over mijn neus liggen aaien, gecombineerd met likken aan het topje van mijn neus Wegzetten helpt niet, want binnen 3 seconden zit ze weer op mijn hoofd. Heel aandoenlijk, maar op maandachochtend word ik daar goed chagrijnigvan
Hoe herkenbaar

tessa doet dat dus ook. Heel de tijd aan mijn oor krabbelen of likken. Ik word er helemaal gek van en weg halen is geen optie. Ze neemt een sprint terug. Erg vermoeiend. En toen ik me vanmorgen stond aan te kleden wilde ze in mijn nek eindigen denk ik. Sta je dan in je boxer springt ze zo je been in

Voor de rest een top katje
pi_49599457
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef QueenR het volgende:

[..]

veel katten “kneden” met de voorpootjes wanneer ze zich gelukkig voelen, dit gaat gepaard met spinnen en vaak met zuig- en smakbewegingen van de mond. Dit is een normaal gedrag vanuit het kitten-stadium wanneer het kitten bij het moederdier melk gaat zuigen. Dit heeft helemaal niets te maken met hoe jong ze uit het nest zijn gehaald, Ik heb er genoeg gezien die 14-16 weken bij de moeder waren en het nog deden, heb kittens gehad van een week die het nooit gingen doen. Dus dat het te vroeg uit het nest is gehaald is een heel hartnekkig fabeltje.

(wel als de kat excessief op wol gaat zuigen of op andere materialen als hij dit "kneden"doet)
Volgens de kattengedragstherapeute die ik ken is het dus wél zo, maar je moet wel onderscheid maken tussen stress en tevredenheid. Mijn kat die met 4 maanden bij de moeder weggegaan is (zoals zij adviseert en met haar Britse kittens doet) heeft het helemaal nooit gedaan, mijn kat die met 3 maanden bij moeder weggegaan is doet het alleen voordat hij gaat slapen in een bontmandje (voelt blijkbaar hetzelfde aan z'n pootjes) maar niet bij ons, en mijn andere twee die wel te vroeg bij de moeder zijn weggegaan en ook veel afhankelijker zijn van ons doen het wel en op zowat alle zachte dingen die voorhanden zijn, op kussens, beddegoed, een stapeltje wasgoed, etc en op ons, inclusief sabbelen. En dan vooral in periodes dat ze gespannen zijn (verbouwing, ziekte, etc).
  maandag 21 mei 2007 @ 12:38:26 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49602808
De kat van een collega van mij doet het ook. En die is nooit weg gegaan bij de moeder. Dus moeder en dochter wonen in 1 huis en toch doen ze het beiden
  maandag 21 mei 2007 @ 13:02:08 #189
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_49603665
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef ook_gek het volgende:
De kat van een collega van mij doet het ook. En die is nooit weg gegaan bij de moeder. Dus moeder en dochter wonen in 1 huis en toch doen ze het beiden
I rest my case
  maandag 21 mei 2007 @ 13:32:35 #190
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_49604762
Kattengedragstherapeute.... mijn god .
Mijn kat heb ik het overigens ook nog nooit zien doen... Die is na +/- 3 maanden bij mij gekomen.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:59:38 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49605827
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Kattengedragstherapeute.... mijn god .
De kat en het baasje snappen elkaar niet. Taal probleem denk ik
pi_49607789
Jullie denken er blijkbaar niet bij na dat er veel katten zijn die problemen hebben (angst, agressie, plassen etc) en die daardoor weggedaan of zelfs ingeslapen worden ?
  maandag 21 mei 2007 @ 14:52:32 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_49607853
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Jullie denken er blijkbaar niet bij na dat er veel katten zijn die problemen hebben (angst, agressie, plassen etc) en die daardoor weggedaan of zelfs ingeslapen worden ?
Nee, daar zijn wij te dom voor

Geef toe, het klinkt best een beetje raar, kattengedragstherapeut
disclaimer
  maandag 21 mei 2007 @ 14:55:17 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49607960
Onze lieve Pien is een beetje een mamma's kindje en haar menselijke surrogaat moeder is na een lang weekend weer aan het werk en Pientje kan maar niet wachten tot ze weer thuis is

En waar kan je beter wachten dan voor de achterdeur zodat je zeker weet dat je het niet kunt missen als ze thuiskomt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 21 mei 2007 @ 16:50:12 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_49612357
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:50 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Je kan ook door slaan. Als je een kat gewoon goed opvoed is er niks aan de hand. Ga je het beest slaan, ja dan kan ze bang worden of gestrest raken maar daar heb je echt geen specialist voor nodig

Komt het uit het asiel en het gedrag wijkt af van wat ze normaal moeten doen is er iets gebeurd waar door het komt. Bij een normale intensieve normale opvoeding kan je het zo goed als helemaal normaal krijgen. Is puur op vertrouwen bewust.

Daar heb je echt geen "specialist" voor nodig.

Mijn mening is dat het puur geld uit de zakken van domme mensen lullen is. Niet meer en niet minder.

Jij bent van mening dat wanneer katten klouwen of hoe dat ook heet komt omdat ze te vroeg uit een nest gehaald zijn toch.

Vertel mij dan eens waarom een kat het doet die al ruim een jaar bij de moeder zit?
Zeker volgens de specialist uitzondering op de regel

Maar goed dit heeft totaal niks met foto's te maken. Dus of we houden er over op en laten we elkaar lekker in hun waarde. Of je stel je wilt er over verder praten, zou ik zeggen open er een topic over
  maandag 21 mei 2007 @ 18:53:56 #196
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_49616543
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef ijsmeis het volgende:
Erg mooie foto's weer, Robertje !
dank je wel
  maandag 21 mei 2007 @ 21:54:26 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_49624596
Robertje en Klonk, prachtig

Een uur uit het leven van....

Slapen...

...eten...

...wassen...

...plassen....

...en verder slapen
disclaimer
  maandag 21 mei 2007 @ 21:57:30 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_49624730
En sinds ukkie hier woont heeft Zoë optisch het formaat van een monsterlijke tank aangenomen
disclaimer
  maandag 21 mei 2007 @ 22:52:37 #199
146644 pertoef
tjief tjaf
pi_49627266
poesie mauw

Goodnight, you princes of Maine, you kings of New England..
  Moderator maandag 21 mei 2007 @ 22:55:14 #200
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_49627380
Wat een heerlijk hummeltje Stormqueen!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')