quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zou het zo doen als mijn verstandige ik niet heel hard NEEEEE zei![]()
Ik denk er over naquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
verstandig wat is verstandig.....
laten leiden
Ik ging je al voor met Tessaquote:
Het probleem is dat ik nu 1 poes heb, en mijn vriend heeft ook een kat, en als we in de toekomst gaan samenwonen heb je meteen zo'n kattenbendequote:
Een kat heb je voor altijd een relatie vaak nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nu 1 poes heb, en mijn vriend heeft ook een kat, en als we in de toekomst gaan samenwonen heb je meteen zo'n kattenbende
Ik heb je even ge-PM'tquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
verstandig wat is verstandig.....
laten leiden
Ikzelf vind meerdere ook heel leuk, zeker leuker dan slechts een. Maar ja het kan ook weleens escaleren (kijk naar bob die bij ons helemaal niet gelukkig is) zo kan het helaas ook gebeuren dat ze elkaar niet moeten. Maar meestal hoor je toch dat de beestjes heel veel aan elkaar hebben en het kijken naar twee spelende katten is priceless!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef Klonk het volgende:
katten kun je nooit genoeg hebben, heb er nu 5 en zou voor geen geld minder willen
Wat weet jij daar nou van als niet-kat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef Aventura het volgende:
Dit kan toch niet lekker liggen?
[afbeelding]
Whehehehehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:35 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Matje vs Hommel: http://www.youtube.com/watch?v=U_2zG-xf_CQ
De held!![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef Aventura het volgende:
Dit kan toch niet lekker liggen?
[afbeelding]
Hee! Ik heb ook een Plurk...en ik dacht nog wel origineel te zijn....quote:
Nou die bankjes zijn van '81 of zo, dus de onderkant ziet er sowieso beter uit dan de restquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:26 schreef Aventura het volgende:
He zo speelt Dikkie van mij ook. Op haar ruggetje trekt ze zichzelf onder de hele bank door. Ik geloof dat ik niet wil weten hoe de bank er aan de onderkant uitziet
het huisje dat gevonden is zoals gezegt.... dat is mijn huisjequote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het huisje dat gevonden is zoals gezegt.... dat is mijn huisje
ze komt bij mij thuis wonen![]()
kijk nou naar haar. Kan je daar ooit niet lief tegen doenquote:
Tooskequote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
dat luieren hoort er bij he
Hier onze bob (die dus nog ander huisje zoekt) in meest lamme toestand. Geef hem een stukje papier, al is het 1 bij 1 cm en meneer gaat er lui op liggen.
[afbeelding]
Toosje gaat samen met Bob een hapje eten
[afbeelding]
En Tessa zat even mooi te wezen
[afbeelding]
Nouw, waar is die toos van jouquote:
Je registreert je even bij www.photobucket.com of www.mijnalbum.nl , daar je foto's uploaden en metquote:Op maandag 7 mei 2007 16:31 schreef kissy het volgende:
Wat een leuk forum is dit!
Hoe plaatsen jullie foto's?
deze knop ze in je post plaatsen
ik heb Toos pas geknuffeld !!quote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 7 mei 2007 18:39 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik heb Toos pas geknuffeld !!
![]()
je gaat deze week kijken geloof ik he ? het is echt een scheetje![]()
Ik weet waar je huis woontquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef bleiblei het volgende:
Ook_gek! Ik heb gisteren toch maar Tessa meegenomen.
Ze was zo lief in slaap gevallen op mijn hand dat ik der niet achter kon laten![]()
.
Wat een prupke is dat. Geweldig
.
nope, ben gisteren met mijn vriendin wezen kijken. Die wil Toos heeeeeeul graag hebben. Gisteren op de terugweg heb ik alleen maar "Awwww! Die poezies!", "Oeh! Ik kan echt niet wachten!", "Jee, was het maar alvast volgende week!" etc. naast me gehoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont
Ik heb haar nog niet gezien is iets te ver rijden om even langs te gaan voor mij
en heb het afgelopen weken ietst te druk gehad
Maar van af volgende week is alle drukte over![]()
maar heb jij 1 van de 3 genomen dan![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nope, ben gisteren met mijn vriendin wezen kijken. Die wil Toos heeeeeeul graag hebben. Gisteren op de terugweg heb ik alleen maar "Awwww! Die poezies!", "Oeh! Ik kan echt niet wachten!", "Jee, was het maar alvast volgende week!" etc. naast me gehoord.
Whehhequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nope, ben gisteren met mijn vriendin wezen kijken. Die wil Toos heeeeeeul graag hebben. Gisteren op de terugweg heb ik alleen maar "Awwww! Die poezies!", "Oeh! Ik kan echt niet wachten!", "Jee, was het maar alvast volgende week!" etc. naast me gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |