zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef lifeblind het volgende:
Heel de middag besteed aan de demo van mn band inspelen
nou doen mn vingers pijn
ja, die werken gewoon, mits je die gemodelde amps enzo maar in je pakket hebt zittenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat bedoelde ik ook, presets enzo
Klein beetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Scandinavië ftw![]()
ken je ook een beetje Deens dan?
* imported_sphinx misschien scandinavische talen en culturen gaat studeren
zat d'r aan te denken m'n ibanez ook te laten fixen, volgens mij is de kam gewoon vernaggelt wat dat snel ontstemmen veroorzaakt.quote:
60 euro per uur zo ongeveerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
zat d'r aan te denken m'n ibanez ook te laten fixen, volgens mij is de kam gewoon vernaggelt wat dat snel ontstemmen veroorzaakt.
Geen idee wat het kost trouwens![]()
Planetwaves hebben van die uitstulpsels op de jack en die blijven perfect zitten in mijn fender. Moet redelijke hard trekken wil ik hem eruit krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Stomme Fender kan geen kabelplug ingang maken die blijft zitten (is blijkbaar een veelvoorkomend probleem...) Maar hij zou deze week klaar zijn.
Ja vanaf 2 topic geleden begonnen ze opeens met het gekankerquote:Op woensdag 25 april 2007 00:29 schreef -Menn0- het volgende:
Nu mag je em lekker niet deleten want hij was on-topic
![]()
Stomme mods laten al ik weet niet hoe lang slowchat en andere bullshit toe en opeens tvp's verwijderen?!![]()
Zeker nieuw hier
Mocht trouwens ook al nietquote:Gitaristen![]()
Guitar Pro.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef Under_Score het volgende:
ik moet nog wat scales oeffenen, iemand een duidelijke tab/plaatje/whatever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |