foei!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef morgane het volgende:
Oh, ik heb ook net een nieuwe aangemaaktde mijne mag wel dicht dan
uiteraard.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede TT!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
uiteraard.
ik ben zo hard aan het heerschen op m'n gitaar dan m'n vingers pijn doen![]()
ja, nou, als ie vol is..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Svyatagor het volgende:
Alweer een nieuwe??
Laat mij nou even een soort van tvp verzinnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, nou, als ie vol is..
we gaan niet ineens stoppen hoor![]()
Moet je hem ook minder hard knuffelenquote:
je gaat em ophalen in aalborg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
Geen TonePort![]()
Moet even wachten tot ze hem over sturen uit Kopenhagen naar Aalborg.
De kans is erg groot dat ze hem morgen namiddag of donderdag al hebben zei de beste man![]()
Stomme Fender kan geen kabelplug ingang maken die blijft zitten (is blijkbaar een veelvoorkomend probleem...) Maar hij zou deze week klaar zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet je hem ook minder hard knuffelen![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je gaat em ophalen in aalborg?![]()
zijn die guitarport en die toneport nou eigenlijk hetzelfde? ik heb NL een guitarport, maar er staat ook regelmatig toneport in de software etcquote:
ik ga volgende week naar Tunesië en in de grote vakantie naar een eiland in de Indische Oceaan (La Réunion) maar in beide landen hebben ze volgens mij weinig met gitarenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
ha nog maar 5 weekjes en dan een maandje naar canada en usa, even tjekken of ze daar nog coole gitaar spulletjes hebben
ik heb riffworks erbij zitten, en de standaard guitarport software.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Deansensitized het volgende:
Misschien dat ze wat lenen van de verschillende dingen. Bij die Gearbox software die ik er bij krijg zit ook spul van andere pods en dergelijke.
zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef lifeblind het volgende:
Heel de middag besteed aan de demo van mn band inspelen
nou doen mn vingers pijn
ja, die werken gewoon, mits je die gemodelde amps enzo maar in je pakket hebt zittenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat bedoelde ik ook, presets enzo
Klein beetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Scandinavië ftw![]()
ken je ook een beetje Deens dan?
* imported_sphinx misschien scandinavische talen en culturen gaat studeren
zat d'r aan te denken m'n ibanez ook te laten fixen, volgens mij is de kam gewoon vernaggelt wat dat snel ontstemmen veroorzaakt.quote:
60 euro per uur zo ongeveerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
zat d'r aan te denken m'n ibanez ook te laten fixen, volgens mij is de kam gewoon vernaggelt wat dat snel ontstemmen veroorzaakt.
Geen idee wat het kost trouwens![]()
Planetwaves hebben van die uitstulpsels op de jack en die blijven perfect zitten in mijn fender. Moet redelijke hard trekken wil ik hem eruit krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Stomme Fender kan geen kabelplug ingang maken die blijft zitten (is blijkbaar een veelvoorkomend probleem...) Maar hij zou deze week klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |