Insha Allah. Insha allah komt er net als erdogan zijn partij weer een goede Islamitische partij aan de macht. Het liefst die van Erdogan weer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die komt er en zijn naam is Abdullah Gül. Ik kijk al uit naar de zomerperiode, waarin traditioneel een aantal legerleiders met vervroegd pensioen mogen.
Het leger dient de staat en niet andersom.
Er is geen andere islamitische partij. Op dit moment is het ook niet wenselijk, omdat versplintering voor alle partijen niet goed is. Laat de andere partijen hun gevechten onderling maar uitvechten terwijl de moslims er met de zetels vandoor gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Insha Allah. Insha allah komt er net als erdogan zijn partij weer een goede Islamitische partij aan de macht. Het liefst die van Erdogan weer.
Die heeft het zeker te druk met deel 2 van die film op te nemen ofzoquote:Erdogan geen kandidaat in Turkije!
Saadet Partisiquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Er is geen andere islamitische partij.
Rechterhand/ (poltieke) beste vriend van Erdoganquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef teamlead het volgende:
oke.. wat is er bekend van di Gul?
Dat is niet waar ik op doelde. Ik doelde op de aanhang en het aantal stemmen dat men verzamelt. Ze waren al vermorzeld met de komst van de AKP. Het ziet er niet naar uit dat ze de komende verkiezingen ook maar een deukje in AKP kunnen slaan. Grote kans dat ze zich daarna volledig opheffen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
bekritiseerbaar of niet, is een islamitisch partij.
Maar in ieder geval is Gül er wel op uit om de banden met de omringende landen te versterken, terwijl Erdogan alleen oog heeft voor Allah.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rechterhand/ (poltieke) beste vriend van Erdogan
En wat heeft hij voor / in de naam van Allah gedaan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar in ieder geval is Gül er wel op uit om de banden met de omringende landen te versterken, terwijl Erdogan alleen oog heeft voor Allah.
Toch is het zo dat de AKP vooral baat heeft gehad bij de kiesdrempel, waardoor meerdere kleine (min of meer seculiere) partijen geen zetels konden halen in het parlement. Was dat wel zo geweest, dan was de positie van de AKP nu al een stuk minder dominant geweest. Het ligt dus sterk aan in hoeverre het politieke veld voor de rest is gefragmenteerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Insha Allah. Insha allah komt er net als erdogan zijn partij weer een goede Islamitische partij aan de macht. Het liefst die van Erdogan weer.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat Erdogan van het karakter Poetin is: geen greintje medelijden hebben met andersdenkenden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat heeft hij voor / in de naam van Allah gedaan?
en waaruit maak jij dat op? uit welke actiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat Erdogan van het karakter Poetin is: geen greintje medelijden hebben met andersdenkenden.
Wat is er dan mis met andersdenkenden dat ze medelijden behoevenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat Erdogan van het karakter Poetin is: geen greintje medelijden hebben met andersdenkenden.
Vind je dat ok? Gül's vrouw?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist. Tranen van vreugde zijn inderdaad op zijn plaats
Ik wel. Optiefe met verbod op hoofddoekjes. Helemaal van de zotttequote:
Dat is juist. De enige partij die enigszins serieuze kans kan maken is iets wat uit de fusie DYP en ANAP zal komen. Het liefst zie ik CHP uit het kabinet geflikkerd en de nieuwe partij een klein aantal zetels. AKP mag het wmb nog 5 jaar proberen. Als ze dan het hoofddoekprobleem nog steeds niet hebben opgelost, dan zullen zij flink inleveren. Ook de lakse houding t.o.v. terroristen en Noord-Irak zal ze geen goed doen. Ook dit zullen ze flink bij moeten schaven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:42 schreef Reya het volgende:
Zeg Kirmizi, ik zag jou als ik het goed heb laatst twijfelen over of je nog wel AKP zou stemmen bij de volgende verkiezingen. Jou kennende is er toch geen andere partij die serieus kans maakt op zetels die enigszins aansluit op jouw denkbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |