Bij ons niet. Op mavo weet ik uit ervaring en ik hoor van oud Havo leerlingen op de havo zijn bij ons de toetsen moeilijkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Coastertommm het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat de biologie examens veel moeilijker zijn dan de "normale" toetsen.. weet iemand hier meer van (oud examenleerlingen?)
Ik weet alleen dat het op het VWO wel een van de moeilijkste examens was in 2005. zeker vergeleken bij de rest van de examens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Coastertommm het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat de biologie examens veel moeilijker zijn dan de "normale" toetsen.. weet iemand hier meer van (oud examenleerlingen?)
Dat hoeft niet geleerd te worden volgens mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:58 schreef mrkanarie het volgende:
Voortplanting met die hormonen enzo moet ik nog even goed leren. Altijd al lastig gevonden met die menstruatiecyclus. Vrouwen...
Jawel, dat wordt ook getoetst.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet geleerd te worden volgens mij
Nou, in examens van vorige jaren heb ik er nog niets van gezien...quote:
Ja nou, ik leer het sowieso wel hoor, kan altijd iets instaan wat bij de volgende hoofdstukken handig kan zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Donnie_Darko het volgende:
je zult het wel merken...
Geen idquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:11 schreef ImTheBase het volgende:
Nieuwe vragen:Wat zijn de drie stappen bij het ontstaan van een nieuwe soort?
Orgaan dat je wel hebt maar niet nodig hebt of gebruikt (bijvoorbeeld apendix)quote:Wat is een rudimentair orgaan?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef DonkereKip het volgende:
Die weet ik ff niet :p wat is het antwoord daar op? iets met de evolutietheorie?
volgens mij als ze niet meer op elkaar lijken en ze zich niet onderling meer kunnen voortplanten ofzfo
rudimentair orgaan is een niet functionerend orgaan zoals de blinde darm
Als je dat onthoud is het in principe al merendeels goed, de drie stappen zijn:quote:volgens mij als ze niet meer op elkaar lijken en ze zich niet onderling meer kunnen voortplanten ofzfo
Juistquote:erudimentair orgaan is een niet functionerend orgaan zoals de blinde darm
WTFquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef DonkereKip het volgende:
- lol lastig voor mijmesntruatiecyclus duurt meestal 4 weken, ik weet niet welke dag deze begint omdat er geen beginpunt is aangegeven. ovulatie is 12 dagen na de 1e tot 3e dag van het begin van de menstruatie
-zygote is bevruchte eicel
-haploid is een geslachtscel(chromosomen komen hier enkelvoudig voor) dus 23 chromosomen
-diploid is een lichaamscell (chromosomen komen hier in paren voor) dus 23 chromosomen paar
Dit is makkelijk aapquote:
Dude ik wist het nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef DonkereKip het volgende:
[..]
Dit is makkelijk aaphet "echte" examen is veel lastiger omdat je moet toepassen wat vaginalis is!
Nummer 1:quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef DonkereKip het volgende:
- lol lastig voor mijmesntruatiecyclus duurt meestal 4 weken, ik weet niet welke dag deze begint omdat er geen beginpunt is aangegeven. ovulatie is 12 dagen na de 1e tot 3e dag van het begin van de menstruatie
-zygote is bevruchte eicel
-haploid is een geslachtscel(chromosomen komen hier enkelvoudig voor) dus 23 chromosomen
-diploid is een lichaamscell (chromosomen komen hier in paren voor) dus 23 chromosomen paar

Er wordt sperma van een andere man ingebracht bij de vrouw, meestal omdat de man minder vruchtbaar is (of er geen man is natuurlijk).quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef DonkereKip het volgende:
Vraag:
Wat gebeurt er bij kunstmatige insemenatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |