cool.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef kanna het volgende:
wat bij mij helpt is je hoofd in een bak met ijsklontjes duwen.
Als ik me voel zoals TS dan scheur ik al die velletjes kapot, ben ik bangquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Roquefort het volgende:
Origami!
Jesus grow up.....koude douche iets voor je...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef kless het volgende:
ik sta op ontploffen heb me geergerd aan de insecten onderweg op de fiets(hard gefiest) zin om iets inelkaar te slaan of schoppen en ik weet nie twaarom (nee ook geen zin in een peuk 7 maand exroker)
ik ben ontzettend sjacho. pissig "bloed link" maar hou me in. zweet om mn rug plak aan alle kanten pissig op deze vochtige hitte en douchen helpt niet en dat harde fietsen ook niet.
wat te doen dat ik weer rust, lekker in mn vel zit en netjes ga zitten leren?
Omdat je insecten tegen je aan vliegen op de fiets sta je op ontploffen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef kless het volgende:
ik sta op ontploffen heb me geergerd aan de insecten onderweg op de fiets(hard gefiest) zin om iets inelkaar te slaan of schoppen en ik weet nie twaarom (nee ook geen zin in een peuk 7 maand exroker)
ik ben ontzettend sjacho. pissig "bloed link" maar hou me in. zweet om mn rug plak aan alle kanten pissig op deze vochtige hitte en douchen helpt niet en dat harde fietsen ook niet.
deze ervaring heb ik al heeel lang niet meer aan het handje gehad (10 jaar ofzo?). en de douche wil maar to 15 °quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Jesus grow up.....koude douche iets voor je...
ik heb niks gedaan. ik had er enkel zin in. en dat heb jij vast ook wel eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Omdat je insecten tegen je aan vliegen op de fiets sta je op ontploffen.
Echt, beheers jezelf eens man tjezus. over kort lontje gesproken
![]()
Imiteer een zuidkoreaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef kless het volgende:
Okee, tip voor je dan:quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef kless het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan. ik had er enkel zin in. en dat heb jij vast ook wel eens.
Ik erger me aan alles wat los en vast zit, maar als je er zó agressief van wordt moet je je toch 's afvragen of dat logisch is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef kless het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan. ik had er enkel zin in. en dat heb jij vast ook wel eens.
nogmaals ik ga niemand of niets iets aan doen. ik wou zo snel mogenlijk van dat pumped/ opgefokte gevoel af (en de normale "middelen" werkten niet, bewegen, eten, douche.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef rompompom het volgende:
Bij de Hamas hebben ze nog ontplofbaren nodig..
Is het ook niet. maar normaal ben ik ook niet ziek, heb ik ook geen pijn, en heb ik ook netjes 6 uurtjes of meer geslapen. dus wat prikkelbaarder dan anders sta ik ook niet versteld van. het is enkel dat ik niet (meer) weet hoe ik daar vroeger af kwam. als bewegen, eten, douche. niet gewenste effect had.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles wat los en vast zit, maar als je er zó agressief van wordt moet je je toch 's afvragen of dat logisch is.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef VonHinten het volgende:
Koude douche nemen, vloeken en een grap aan jezelf vertellen die je ontzettend leuk vindt..
en last but not least: beginnen met een nieuw stopwoordje / stopzinnetje!
Enkele van mijn favo's:Meer dan perfect Ik hoor het je zeggen, maar vraag het me af
witte chocolade?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:10 schreef kless het volgende:
rukken + koud afdouche geeft al wel wat rust terug. (en wat chocolaatjes)
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef VonHinten het volgende:
Koude douche nemen, vloeken en een grap aan jezelf vertellen die je ontzettend leuk vindt..
quote:en last but not least: beginnen met een nieuw stopwoordje / stopzinnetje!
Enkele van mijn favo's:Meer dan perfect Ik hoor het je zeggen, maar vraag het me af
ben wel gegroeit since ik gestopt ben met roken. +15 kgin de eerste 2 maand,. nu nogsteeds +15 maar deel vet verwisseld voor spieren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Flashwin het volgende:
Ben je een dikzak?
Daar heb je je oorzaak alquote:
Daar wordt je pisslink agressief en onrustig van? * eerder was het vanwege net gestopt zijn met roken (prikkelbaarder)quote:
ja, vlug naar de sportschool dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:48 schreef kless het volgende:
[..]
Daar wordt je pisslink agressief en onrustig van? * eerder was het vanwege net gestopt zijn met roken (prikkelbaarder)
maar dit lijkt meer op iets anders.
meer vet en spieren wordt je pissig van?
Volgends mij zou ik daar zelfs/JUIST pumped vandaan komen.quote:
- harde muziek aanzettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef kless het volgende:
cardio oefeningen doen, dan laat je het daarna wel uit je hoofdquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef kless het volgende:
[..]
Volgends mij zou ik daar zelfs/JUIST pumped vandaan komen.
Ja, zorg d'r maar voor dat je collega's last krijgen van spontaan uitslaande agressie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef VonHinten het volgende:
Aaaaah, en natuurlijk:Mooi dat dat kan
echt.. het werkt!
Ja, dat kan wel. Heb je 't in de herfst ook?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef kless het volgende:
kless heeft besloten morgen maar te gaan leren.
t' komt van 't weer dat ik zo onrustig ben
neuh dit is voor het eerst dat ik er last van heb since dat ik gestopt ben met roken. de ander dagen van dat klamme weer zal ik wel extra hebben gepaft ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Heb je 't in de herfst ook?
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef Houtspeer het volgende:
je moet paddo's nemen als je pissig en depri bent. Dat helpt!
Ook in dat geval: Origami!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef kless het volgende:
vandaag ben ik weer gewoon gewoon.
opt moment dat je op ontploffen staat? dat wordt heel veel propjes maken.quote:
I never meant to give you mushrooms girlquote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef Houtspeer het volgende:
Nooit van wiet gehoord? Of paddo's, je moet paddo's nemen als je pissig en depri bent. Dat helpt!
veel minder dan gisterquote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef rompompom het volgende:
En toen kreeg je onderweg weer vliegjes in je gezicht?
ik had toch al gezegt dat dat niet hielpquote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef gronk het volgende:
Dat nog niemand 'rukken' heeft genoemd als oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |