abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48661392
quote:
ALKMAAR - Een 16-jarige leerling van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentz in Alkmaar is maandagmiddag in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. Hij had drie klappen gekregen van een andere jongen.

Dat heeft directeur L. Spaans van de scholengemeenschap maandagavond gezegd. De politie bevestigt het bericht. Volgens de politiewoordvoerder is een 17-jarige jongen uit Alkmaar aangehouden in verband met de zaak.

Volgens de directeur van de school liep het slachtoffer na schooltijd naar buiten en ontstond er een gesprek tussen beide jongens. De Alkmaarder, die niet op het Jan Arentz zit, sloeg volgens de directeur de leerling uit Heerhugowaard drie keer op zijn hoofd. Deze viel vervolgens bewusteloos op de stoep voor de school.
Hier verder
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:35:19 #2
121890 M42
I Love Techno!
pi_48661409
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:

Dat geldt ook voor jouw, die matroos is verdachte (of was je d'r bij?).
Moeilijk he? om de feiten juist te interpreteren... maar goed voor jou voor deze ene keer: Sinterklaas is de dader
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Calyptus het volgende:

als dat zo "makkelijk" ging hadden full-contact vechtsporten nooit legaal geweest. Naar wat ik weet is het zelfs vooraf te bepalen via een medische controle of je "makkelijk" dood geslagen kan worden.
Beetje rare redenatie. Je mag ook geen vechtsport op straat gebruiken! alleen in een gecontroleerde omgeving met bv de docent(e) erbij. Men leert bij deze vechtsporten om controle te krijgen over de bewegingen/spieren. Dit betekent dus ook dat het niet zal gebeuren dat men elkaar doodslaat tijdens oefeningen of een wedstrijd!

Met een honkbalknuppel kan je ook iemand doodslaan, maar de sport is wel legaal maar je mag niet met een honkbalknuppel over straat lopen! (exact hetzelfde).

Maar nogal naief om te denken dat het allemaal zo lastig is. Een paar goed gerichte klappen en je bent dood en als het "meezit" lukt dit bij de eerste klap al.
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

Ja, want elke moslim is per defenitie een crimineel... Jij bent gewoon net als al die andere rechtsextremistische kneuzen bang voor andere culturen en dus bang voor de islam. En nu weer ontopic.
LOL, doe toch normaal ik ben zelf niet eens een autochtoon
en extreem rechts ben ik al helemaal niet.
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Genoeg om de woede te krijgen om iemand dood te willen slaan wellicht, maar het doen is iets heel anders...
Zoals gewoonlijk praat jij geweld weer goed, zeker als de vrouw "iets verkeerd doet" in jouw ogen.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:35:20 #3
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48661410
ja das jammer.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_48661415
die pepijn gaat het érg moeilijk krijgen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_48661444
doodstraf voor de dader
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48661455
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

je doet een beetje alsof het normaal is dat iemand een boksbeugel op zak heeft, en ermee uithaalt als hij boos is. en dat dit nou verkeerd afliep, ja, jammer, maarja.

ik weet niet hoor, maar het is niet normaal. nooit.
wat is er mis met praten?
welke ass gaat er nou slaan?
en dan ook nog laf met een boksbeugel?
ik kan die actie en reacties wel begrijpen hoor.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg wel dat de praktijk is dat veel van die gangstertjes met dat soort ongein op straat lopen. Dat is een feit en ik zeg niet dat het normaal is, integendeel het is belachelijk. En natuurlijk begrijp ik de reacties, maar als je een 17-jarig iemand zonder hersenen zo frontaal op een website zet moet je je ook bedenken dat er familie is van zo'n gozertje.

Een van de vele reacties:

Gezellige boel moet dat geweest zijn. Iemand al in pepijn's achtergrond gedoken? papa aan de drugs, mama aan de alcohol, zus speelt de hoer enzo? Of is het gewoon een goede gezellige nederlansche jongen waarmee je niet moet fucken?

....ik begin toch iets in de heropvoedingskampen te gaan zien als ik dit soort trieste lui voorbij zie komen....
pi_48661464
Vanavond is er voor zijn teamgenoten gelegenheid om bij elkaar te komen, op de vereniging.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mathijz op 24-04-2007 11:41:46 ]
pi_48661489
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:

LOL, doe toch normaal ik ben zelf niet eens een autochtoon
en extreem rechts ben ik al helemaal niet.
Verras me, waar kom je vandaan en kom nu niet aanzetten met "ik ben kwart duits"
quote:
Zoals gewoonlijk praat jij geweld weer goed, zeker als de vrouw "iets verkeerd doet" in jouw ogen.
Wat een onzin, ik snap waarom die peppijn zo enorm woedend wordt en ik snap dát je die jongen helemaal kapot wilt slaan, maar het doen is gewoon belachelijk en ongelovelijk laag!
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:38:59 #9
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48661556
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Mathijz het volgende:
Vanavond is er voor zijn teamgenoten gelegenheid om bij elkaar te komen, op de vereniging.
Succes en sterkte Mathijs
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48661640
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Verras me, waar kom je vandaan en kom nu niet aanzetten met "ik ben kwart duits"
[..]

Wat een onzin, ik snap waarom die peppijn zo enorm woedend wordt en ik snap dát je die jongen helemaal kapot wilt slaan, maar het doen is gewoon belachelijk en ongelovelijk laag!
Nee, ik snap niet dat als je boos bent dat je iemand helemaal kapot wilt slaan. Dat je dat denkt. Het zal wel de leeftijd zijn, in een hoop pubers zit opgefokte agressie, maar alsnog kan ik er met m''n kop niet bij dat je dan gevoelens hebt om iemand dood te wensen-om ZOIETS.

Verder heeft het ook geen zin te proberen te begrijpen waarom het zover is gekomen, de dader is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Een tikkend tijdbommetje. Was het die jongen niet geweest was iemand anders vroeg of laat verrot geschopt.
pi_48661671
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Succes en sterkte Mathijs
Heel even verbeterd, aangezien ik misverstanden wil voorkomen
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:43:17 #12
121890 M42
I Love Techno!
pi_48661700
quote:

Alleen al het feit dat jij er begrip voor hebt! laat duidelijk al blijken dat er ergens ook een steekje bij jou los zit. En ik heb je vaker begrip en respect horen uiten voor dit soort achterlijke idioten op de FP
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_48661704
quote:
Sterkte man, wat een kutzooi is dit allemaal
pi_48661708
quote:
veel Sterkte
pi_48661775
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef M42 het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat jij er begrip voor hebt! laat duidelijk al blijken dat er ergens ook een steekje bij jou los zit. En ik heb je vaker begrip en respect horen uiten voor dit soort achterlijke idioten op de FP
Begrip en respect tonen is heel wat anders dan je kunnen inleven dat je iemand klappen kan gaan verkopen nadat ie met je vriendin heeft gesjoemeld.
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 11:45:25 #16
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48661778
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet dat als je boos bent dat je iemand helemaal kapot wilt slaan. Dat je dat denkt. Het zal wel de leeftijd zijn, in een hoop pubers zit opgefokte agressie, maar alsnog kan ik er met m''n kop niet bij dat je dan gevoelens hebt om iemand dood te wensen-om ZOIETS.
Dit is niet eens zo´n heel gekke opmerking want in heel veel mensen van mijn leeftijd zit veel agressie en dat komt er op een moment als dit gewoon op deze belachelijke, schandalige manier uit. Overigens heb je een geweldig goed punt met betrekking tot jouw leeftijd, want ik denk dat veel pubers oprecht denken dat hun eerste vriendinnetje voor altijd bij ze blijft terwijl iemand die al wat ouder is natuurlijk weet dat liefde verwelkt. Vandaar dat de emotie bij een puber ook zo enorm hoog oploopt.
quote:
Verder heeft het ook geen zin te proberen te begrijpen waarom het zover is gekomen, de dader is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Een tikkend tijdbommetje. Was het die jongen niet geweest was iemand anders vroeg of laat verrot geschopt.
Absoluut, deze jongen is niet iemand die dit zomaar spontaan bedacht maar hij was hoogstwaarschijnlijk een typische bierdrinkende legerboer.
pi_48661795
Ik kom net terug van school, veel verslagenheid en emoties, meer wil ik er niet over kwijt nog.

Alleen jammer van die walgelijke persfotografen altijd.
pi_48661831
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom net terug van school, veel verslagenheid en emoties, meer wil ik er niet over kwijt nog.

Veel sterkte
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 11:47:29 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48661843
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef M42 het volgende:

[..]

Hoe duidelijk moet ik het voor je maken? Als ik pepijn zou kennen of tegenkomen zou ik hem ook verrot slaan puur en alleen omdat het een gore klootzak is. (Ja, kom nu maar met de "je bent dan geen haar beter dan pepijn" opmerkingen) Maar ik begrijp wel waarom een pubertje zich zodanig hecht aan een meisje dat ie blind wordt en doordraait.
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 11:47:34 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48661846
quote:

[..]

[..]

En dat is inderdaad de scheidslijn tussen denken en handelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_48661847
quote:

Kut man. Sterkte gozer.
  Admin dinsdag 24 april 2007 @ 11:48:15 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_48661870
quote:

Hè Chris, sterkte!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_48661880
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef M42 het volgende:

[..]

Moeilijk he? om de feiten juist te interpreteren...
Dat is zeker lastig, tenzij zoals ik al schreef, erbij bent geweest.
En in NL is het nog steeds zo dat iemand pas dader is als hij is veroordeeld, tot die tijd spreek je over verdachte.
Lurf is the message and the message is Lurf
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 11:48:35 #24
138438 crew  Pizzakoppo
pi_48661884
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat is inderdaad de scheidslijn tussen denken en handelen.
Precies, iemand doodwensen is echt iets totaal anders dan het daadwerkelijk doen, terwijl je in jouw geest/gedachten zoiets in een handomdraai kunt doen...
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:48:50 #25
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_48661895
Heel sneu voor die jongen en z'n familie, maar wie in dit topic heeft nu niet meerdere keren vechtpartijen gezien op z'n school? Nu liep het toevallig verkeerd af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')