De hele avond over Cruijff vind ik overdreven, de goede man is niet dood hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:55 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Maandag kijk ik normaal nooit. Gisteren per ongeluk wel, en dus was ik getuige van Viggo Waas en die andere kerel met hun Johan Cruijf-imitaties.
Niets is zieliger dan mannen die stemmetjes kunnen.
morgen en do ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind ik ook !
Vanavond weer verkorte DWDD i.v.m. voetbal
Ja die vond ik toen in 2000 tijdens Pinkpop (via tv, ik was er zelf niet) al leuk en nou nog steeds.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef TLC het volgende:
die ene achtergrondzangeres met dat korte haar achter Jacqueline Govaert![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef NrSiX het volgende:
Ben wel benieuwd naar Joran, kan alleen niet kijken.. ga wel de herhaling kijken om 12 uur
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.![]()
Hij wil niet dat mensen denken dat hij onschuldig is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef golfer het volgende:
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Wat een stellige mening voor een buitenstaanderquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat hij nu gelijk gearresteerd wordt.
Dat is het probleem daar die hebben dan 1 verdachte en gaan de tunnel in. Maar dat is niet alleen dan met die moeder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef BigFire het volgende:
ik vertrouw die Joram voor geen meter
al mag ik die moeder van Nathalie ook niet
nee dat niet goed voor de $$$quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Wup het volgende:
nou.. zal wel een bestseller worden;)
ik vind het al vreemd dat die knul een uitgever heeft kunnen vinden
grote leugenszaak, alleen bij het OM op aruba klopt het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat vond Peter R de Vries er ook alweer van?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
Kan Matthijs nog ietsje dichter bij deze bevallige dame gaan zitten, dit is zo afstandelijk allemaal
wat ik vooral zo vervelend vond aan Amerikaanse kant is dat Nathalie werd neergezet als een onschuldig engeltje. in werkelijkheid is ze speciaal naar Aruba gegaan om weg te zijn van haar ouders en compleet de slet uit te hangen en te feesten/zuipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar die hebben dan 1 verdachte en gaan de tunnel in. Maar dat is niet alleen dan met die moeder.
Dat is ook zo voor andere vermissingszaken als ze iets hebben dan klampen ze zich daar aan vast.
dat zag er gezellig uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
Kan Matthijs nog ietsje dichter bij deze bevallige dame gaan zitten, dit is zo afstandelijk allemaal
ook typisch Amerikaans. Maar tot je 21ste mag je geen druppel alcohol je lichaam erin gooien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat ik vooral zo vervelend vond aan Amerikaanse kant is dat Nathalie werd neergezet als een onschuldig engeltje. in werkelijkheid is ze speciaal naar Aruba gegaan om weg te zijn van haar ouders en compleet de slet uit te hangen en te feesten/zuipen.
Maar je mag natuurlijk wel een pistool kopen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
ook typisch Amerikaans. Maar tot je 21ste mag je geen druppel alcohol je lichaam erin gooien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef Wup het volgende:
al met al 1 normale vraag en die kwam van Najib....
Vrijdag lijkt me trouwens een mooie afsluiter met MM, Herman Finkers, Zalm, en nog 't een en ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
ik zat me er net ook over te verbazen.
Komt Zalm nou eindelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me trouwens een mooie afsluiter met MM, Herman Finkers, Zalm, en nog 't een en ander.Iig hopen dat Herman ergens deze week nog langskomt. Is 'ie uberhaupt ooit al te gast geweest bij DWDD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |