Dat doet pijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef no1uknow het volgende:
http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=1439
OMFG Das een vet lekker stukje om te rijden. Tussen Kampen en Ens (GoogleEarth maar ff)quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef no1uknow het volgende:
TZR![]()
Nee, niet de jouwe, pallo
Bij de weg, wat moet ik me voorstellen bij Kampereiland
Ja, maar volgens mij moet je er wel 5 vanaf halequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef mstr het volgende:
MosPos, hoe hard rijdt'ie?
Zie het al op je andere filmpjetegen de 100
Die kerel is op zn bek gegaan (niet zijn schuld). Hij is er nu bovenop gekomen, en is nu zn brommer aan het opknappen.quote:
Hebben niet alle tzr's dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef Geqxon het volgende:
Een TZR met lichtgekleurde velgen is nice
Remstof?quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Hebben niet alle tzr's dat?![]()
Ok, ik zie mn avater![]()
Goed dat je lichtgekleurd zegt, want het is zo moeilijk om ze echt wit te krijgen![]()
Vooral wit te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Hebben niet alle tzr's dat?![]()
Ok, ik zie mn avater![]()
Goed dat je lichtgekleurd zegt, want het is zo moeilijk om ze echt wit te krijgen![]()
Weer een Peugeot 206quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef no1uknow het volgende:
http://www.boukes.nl/20070201.htm
Scooter dood
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:17 schreef MosPos het volgende:
[..]
Weer een Peugeot 206
Vriend van mij is maandje of 2 geleden ook al met ze RS2 (zie foto) tegen zon kk 206 aangerede. Verbiede die zooiscooters
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
lol. nee. Scooters eruit rijden is de bom!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt nog een hoop te leren, ook qua spelling enzovoorts.
Trouwens, ga jij met een neger om?
Kijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee. Leg me al die punten die je net noemde 1es uit dan
Ik vind het een beetje sneu als mensen zo heel netjes gaan typen, kijk, zoals ik typ snap je toch ook welquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk.
1. Spelling - Zie de quote.
2. Het andere - Scooters zijn kut en moeten dood. Ook houden we hier niet van 'kk' en 'de bom' enzo.
Ik althans niet
Maar als jij het prettig vind, mag je het wel blijven doen hoor![]()
Maar commentaar kan je wel verwachten.![]()
![]()
Bekijk het dan ook is vanuit mijn hoek, ik vind mensen die niet normaal (kunnen) typen sneuquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu als mensen zo heel netjes gaan typen, kijk, zoals ik typ snap je toch ook wel
Maar dit is niet op jouw gericht hoor.![]()
Dat gaat toch gewoon snellerquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bekijk het dan ook is vanuit mijn hoek, ik vind mensen die niet normaal (kunnen) typen sneu
Wat schiet je er mee op?
Wedden van niet? Ik typ waarschijnlik sneller netjes dan jij 'op jouw manier'.quote:Dat gaat toch gewoon sneller![]()
quote:Maarja, ik zal eraan denken dat als ik hier ben dat ik dan netjes moet typen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef no1uknow het volgende:
Maar als jij het prettig vind, mag je het wel blijven doen hoor![]()
Maar commentaar kan je wel verwachten.![]()
![]()
Ik typ ook bijna blind hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wedden van niet? Ik typ waarschijnlik sneller netjes dan jij 'op jouw manier'.
Blind typen FTW![]()
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik typ ook bijna blind hoor
maarja, OT maarweer![]()
At the moment niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef MosPos het volgende:
[..]
hahaha, dankje, en wat voor gemotoriseerd voertuig brengt jou van A naar B?![]()
Waarom Puchjes?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
At the moment niks
Maar ik houd me bezig met Puchjes![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Puch
Waarom niet
Ben trouwens weg, het hele weekend, met een vriend op vakantie![]()
![]()
![]()
Vertel, foto's? filmpjes? Heb je mijn sjieke filmpjes al gezien? w00t!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
Mijn TZR p00nt jouw standaard TZR.
Maar TZR heerst gewoon. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he! Aprilia RS zijn gewoon niet echt mooi. En de Rieju RS2 vind ik te smal, en de Motohispania...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het bewijs dat TZR's ownatsj zijn.
Heb verder allen op de RS2 gereden, en de rem is te scherp en de koppeling vind ik ook niet fijn, de tzr daarintegen is lekker soepelquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Die rieju rs2 doet heel erg klein aan.. en de motohispania is gewoon een iel kutding.
Sowieso rijden TZR's het beste van dat hele rijtje imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |