Chillquote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef fs180 het volgende:
weet ik veeleen of andere zaak voor ondernemers ofzo
beetje fotos maken en me de kenker vervelen.. nog 1uurtje

Okequote:Op donderdag 26 april 2007 15:28 schreef fs180 het volgende:
die msn fokt het sandertje.. maar zonder smering loopt ie warm en kapot ja
Zielig voor dat hondjequote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef hardcorebass het volgende:
nou me fds is totall loss, ik waarschijnlijk voor de rest van me leven afgekeurt... want kan niet eens normaal meer lopen... lekker!
terwijl ie net klaar was, waarschijnlijk krijg ik ook niets vergoed omdat ik veuls te hard reed..
Tjeh, das niet hendigquote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
:S is helemaal niet zo grappig, heb 23 uur in coma gelegen... het was buiten de bebouwde kom waar je lekker hard kon rijden, ik reed 95 km ofzo en die auto kwam van rechts.. maar ik zat op een voorrangsweg maar toch schoot hij evoor omdat ie mij niet had gezien..
Ik mag 2 weken mijn nek niet bewegen, nekwervel gebroken namelijk.
middenvoetsbeentje gebroken, knieschijf versplintert... waarschijnlijk kunstknie..
en me pols gekneust maar zo erg is dat niet :S
schaafwonden overal... schrammen in mijn gezicht, kwam namelijk in de bosjes terecht... en had me vizier open..
voor me leven afgekeurd waarschijnlijk
niet echt he... zijn wagen had helemaal niets :S deukje in de zijkanten en daar ben ik dus vol overheen gevlogen :S kut landroversquote:
Tja dude hoe kut het ook is, je reed 95 op een oude brommer, dat is op zich al een heldendaad van epische proporties maar dat kan ook fout gaan hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
niet echt he... zijn wagen had helemaal niets :S deukje in de zijkanten en daar ben ik dus vol overheen gevlogen :S kut landrovers
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
:S is helemaal niet zo grappig, heb 23 uur in coma gelegen... het was buiten de bebouwde kom waar je lekker hard kon rijden, ik reed 95 km ofzo en die auto kwam van rechts.. maar ik zat op een voorrangsweg maar toch schoot hij evoor omdat ie mij niet had gezien..
middenvoetsbeentje gebroken, knieschijf versplintert... waarschijnlijk kunstknie..
schaafwonden overal... schrammen in mijn gezicht, kwam namelijk in de bosjes terecht... en had me vizier open..
ding was verstevigt en al.. dusja.. en reed nog niet eens op mn hardstquote:Op donderdag 26 april 2007 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja dude hoe kut het ook is, je reed 95 op een oude brommer, dat is op zich al een heldendaad van epische proporties maar dat kan ook fout gaan he
Idd, die auto die geen voorrang gaf schatte de situatie waarschijnlijk helemaal verkeerd inquote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef Hijacking het volgende:
Je moet niet klagen als je op je bek gaat met een opgevoerde brommert
ben je werkeljik zo in de kreukels? zo ja: beterschapquote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
95 rijden op een brommer met een iele remtrommel een iele voorrem is natuurlijk niet geheel slim.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
Ja gister heb ik nog een beer doodgereden met me Puch.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb trouwens gister een vrouw met een kinderwagen aangereden,
Ik ben wel doorgereden.
M'n ondertitelquote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb gister een Runner 180 gestolen.
Ik heb er vandaag zo'n 5 op een rij zien staanquote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb gister een Runner 180 gestolen.
Toevallig zelf er ook even mee geschoven?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag zo'n 5 op een rij zien staanAllemaal met schuifschade, leuk joh, pliziebureau's
Neuh, ben braaf enzeuwquote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toevallig zelf er ook even mee geschoven?
Laat me raden, er reden 5 getinte jongens op en ze waren gestolen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag zo'n 5 op een rij zien staanAllemaal met schuifschade, leuk joh, pliziebureau's
Hij zag ze staan, niet rijdenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat me raden, er reden 5 getinte jongens op en ze waren gestolen.
Geen idee, stonden gewoon op de binnenplaats niks te doenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat me raden, er reden 5 getinte jongens op en ze waren gestolen.
Jou gelovenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef fs180 het volgende:
geloof mij maar tis geen maxi joh man
Ja die is ook masterlijk jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef mstr het volgende:
Deze ís en blijft pro: http://www.youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |