quote:Op maandag 23 april 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat zal 'ie uitgelachen worden, als hij strax weer in de buitenwereld is.
Ja die blijft ze houden als ze zich laat raggen door Brian.quote:
FF met het vliegtuigje rommelen..quote:Op maandag 23 april 2007 23:59 schreef Liess het volgende:
Kan 10 Brian niet 3 daagjes vakantie geven?in 3 Dagen gebeurd er zóveel daar... Dan kan Huub Amanda even bewerkstelligen.
a, alleen seks, maar ik begreep gisteren uit een gesprek dat ze het beiden niet leuk vonden als de ander met een ander zat te klooien dus zouden ze dat niet meer doen, daarvoor zaten ze te erg op elkaars lip. Toen zei Amanda nog 'dus toch een relatie'.quote:Op maandag 23 april 2007 23:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik dacht alleen sex, geen relatie, dus vrij om te doen wat ze willen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja die blijft ze houden als ze zich laat raggen door Brian.
Volgens mij komt ze nooit klaar...
Inderdaad...dat gezanik over dat pokeren is gewoon irritant saaaaai.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
Ersntig saaie streamavond overigens..
Nou werk aan de winkel voor jou dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja die blijft ze houden als ze zich laat raggen door Brian.
Volgens mij komt ze nooit klaar...
Dat vind ik juist zo leuk aan hemquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk het niet, als amanda slimmer was, had ze dar al heel snel ontdekt, hij houdt van meisjes met wat meer klasse
Nee Brian wil alleen sex, en verder zijn ze vrij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
a, alleen seks, maar ik begreep gisteren uit een gesprek dat ze het beiden niet leuk vonden als de ander met een ander zat te klooien dus zouden ze dat niet meer doen, daarvoor zaten ze te erg op elkaars lip. Toen zei Amanda nog 'dus toch een relatie'.
Daarna hebbenz e onder het eten nog gezegd dat ze geen relatie hebben gewoon sex en doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
a, alleen seks, maar ik begreep gisteren uit een gesprek dat ze het beiden niet leuk vonden als de ander met een ander zat te klooien dus zouden ze dat niet meer doen, daarvoor zaten ze te erg op elkaars lip. Toen zei Amanda nog 'dus toch een relatie'.
Ah ok, nou, tot de jaloezie weer toeslaat dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Daarna hebbenz e onder het eten nog gezegd dat ze geen relatie hebben gewoon sex en doen wat ze willen.
Maja, dat kan vanavond wel weer anders zijn.
Ja, inderdaad. Gathering of wannabe's..quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad...dat gezanik over dat pokeren is gewoon irritant saaaaai.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok, nou, tot de jaloezie weer toeslaat dus.
welterusten allemaal
Zal ik hem even roepen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:07 schreef FuTilE het volgende:
Waar is Jaap naartoe btw?
Gaerne...quote:
Heb jij nog aanstekers met namen gekocht/ verstuurd?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:07 schreef Liess het volgende:
Nou ik ben dat pokergezeik wel weer zat, tjuuz
De pokermeneer heet Jaap...........quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Correctie: ze zitten met zijn allen om een of andere tafel, MET de pokermeneer
Hee! Met twee poker meneren hé!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Correctie: ze zitten met zijn allen om een of andere tafel, MET de pokermeneer
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De pokermeneer heet Jaap...........![]()
ONZE Jaap komt zo...![]()
Je doet het express he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
Niet mijn Joopquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je wel je stinkende best gedaan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alias & Tarsier - Last Nail, ook een geil nummer. Hoewel hoogstwaarschijnlijk in een volstrekt onvergelijkbaar genre...quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat pokeren is zooo saai om te volgen. Afijn David Vendetta met La Musica..erg geil nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |