Ja duh!quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Moet 'ie dat op internet opzoeken?! Is al tijden lang gewoon weer verkrijgbaar.
Ze kunnen toch gewoon de boodschappen doorgeven, moet daar tegenwoordig ook de leverancier bij vermeldt worden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!
Het moet wel eerst geleverd worden.
Idd ja, een keertje een avondje VOL-ers en COS-ers met hun steunkousen uitlachen lijkt mij geniaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
ze zouden de gasten niet zo precies moeten selecteren, maar gewoon de deur wagenwijd open moeten zetten gedurende een uur, kijken wie er op af komt![]()
Goh, meen je dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Para brodda praat in zijn slaap
"Awoewie goega"
en neuriet er een liedje bij
Een echte miljonaaaair doet research zodat hij the real thing krijgt en niet Gall en Gall shit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
Ze kunnen toch gewoon de boodschappen doorgeven, moet daar tegenwoordig ook de leverancier bij vermeldt worden...
Voor wie zou het zijn die serenade? Voor Juicy, Nicky, Amanda of Nettyquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Para brodda praat in zijn slaap
"Awoewie goega"
en neuriet er een liedje bij
WIEquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
Leeft Likkende Lassie eigenlijk nog?
whaha weleens willen daten via Fok of VOL en een slechte ervaring met een bejaarde gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Idd ja, een keertje een avondje VOL-ers en COS-ers met hun steunkousen uitlachen lijkt mij geniaal.![]()
Z'n Egyptische Prinses Tamara. Of Melissa.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor wie zou het zijn die serenade? Voor Juicy, Nicky, Amanda of Netty
Of Natasia!quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Z'n Egyptische Prinses Tamara. Of Melissa.
Alleenmaar tegnstanders lijkt mij leuk, maar Tientalpa zal het nooit durven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar het zou leuk zijn als daar zowel 'fans' als tegenstanders zouden kunnen binnenkomen op zo'n avond.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan ligt 'ie gewoon stiekem te geilen op Syl of.... Palma!
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Heb er 1 klaar staan
Net te laat op 'Kinderbedtijd' in de TT te gebruiken.quote:
Vind ik zo knap, vraag wel een keer in de SC hoe ik Dat bovenste gedeelte voor elkaar moet krijgen, ga ik het ook proberen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Heb er 1 klaar staan
Owwquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Net te laat op 'Kinderbedtijd' in de TT te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |