Ach mag toch best krimpen, Japio is daar toch om af te vallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een maatpak op 75 graden in de wasmachine?Oooooops?
Jaap heeft net de wasmachine uitgezet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach mag toch best krimpen, Japio is daar toch om af te vallen![]()
Niet nodig toch, over een half uur mag er niet meer gereld worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
Hee jaap ook al oordopjes.
Ik neem aan dat je het andersom bedoelt maar he wat jammer nou...quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De wasmachine heeft jaap net uitgezet
En hij heeft niet gezien dat het zijn pak is.quote:
Rise of the Laundromats?quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik schreef het en herlas het en idd. Andersom jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het andersom bedoelt maar he wat jammer nou...
Was het maar zo makkelijk.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
WHO CARES?quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind de casting gewoon vreemd...het is erg ongeloofwaardig zo'n viswijf als huishoudster die tegen haar zogenaamde werkgevers roept sodemieter godverdomme op etc.etc.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het andersom bedoelt maar he wat jammer nou...
Heb geen zin om terug te lezen maar kunnen ze alweer trainen in de fitnessruimte of is het nog steeds alsof er een bom is ontploft?quote:
Ik neem aan van wel, er stond niets in het update-topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heb geen zin om terug te lezen maar kunnen ze alweer trainen in de fitnessruimte of is het nog steeds alsof er een bom is ontploft?
Moet 'ie dat op internet opzoeken?! Is al tijden lang gewoon weer verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, er stond niets in het update-topic.
Huub zocht op het Internet naar Absint.
Party!![]()
Volgens mij was dat Brain in het Papiaments (ofzoiets)quote:
De 2-wekelijkse feestjes van Hupert en Eric zijn tot nu toe ook een aanfluiting geweest...ze zouden de gasten niet zo precies moeten selecteren, maar gewoon de deur wagenwijd open moeten zetten gedurende een uur, kijken wie er op af komtquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, er stond niets in het update-topic.
Huub zocht op het Internet naar Absint.
Party!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |