Dat is het grandioze plan om zijn pak te wassenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:36 schreef FuTilE het volgende:
Eric is acting up.... Hij voert een soort ABBA-achtige guerilla en dartelt door het huis, kijkend onder bedden en gordijnen, waarschijnlijk om Jaap in de val te lokken met Glassex. Onduidelijk is wat hij precies wilt, maar een esoterisch homoritueel om boze, te dikke geesten uit te drijven is niet uit te sluiten.
Shitquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zocht hij Jaap's kleding zodat Natasia de hele zooi kan wassen.
Als zelfs Palma niet ontslagen wordt dan niemandquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:41 schreef Sammy-S het volgende:
Ik weet niet wie de streams bedienen maar wat mij betreft mogen zij op staande voet ontslagen worden.
Behalve lieke danquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als zelfs Palma niet ontslagen wordt dan niemand![]()
Lieke telt niet mee want die werd door Palma ontslagen en die moet zelf ook snel een keer opdonderenquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve lieke dan
En nog een paar dacht ik
Neeh, ze willen jaap z'n pak gewoon wassen niet vernielen (als het krimpt is het jammer)quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:50 schreef avonne het volgende:
Zijn die WC-rollen ook in de was gegaan of zo?
papieren zakdoekjes pluizen wel leuk, altijd
heul snel...quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke telt niet mee want die werd door Palma ontslagen en die moet zelf ook snel een keer opdonderen
Yeah right ze laten een figurant bepalen wie er ontslagen wordtquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke telt niet mee want die werd door Palma ontslagen en die moet zelf ook snel een keer opdonderen
Had die dragonder maar een figurantenrolletje dan trok ze niet zo vaak d'r muil openquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah right ze laten een figurant bepalen wie er ontslagen wordt![]()
En vanmorgen trok ze ook al van leer tegen de kapster.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah right ze laten een figurant bepalen wie er ontslagen wordt![]()
Dat noemen ze edelfigurant, die hebben ook tekstquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had die dragonder maar een figurantenrolletje dan trok ze niet zo vaak d'r muil open![]()
En dan kunnen jullie overdag allemaal naar zonnebadende bewoners kijken ipv een flinke rel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had die dragonder maar een figurantenrolletje dan trok ze niet zo vaak d'r muil open![]()
Je zag alleen zijn bovenarm, ik denk dat het zn onderarm en hand was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef FuTilE het volgende:
Wat veroorzaakt die schaduwen op de muur bij Jaap, waar hij zo wezenloos naar ligt te kijken? Lijkt wel een slechte David Lynch film....
Een maatpak op 75 graden in de wasmachine?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
Natas durft wel, ze heeft al een waarschuwing en wast zijn pak op 75 graden, volgens mij is dat teveel en vernielt ze nu persoonlijk bezit
Dat is allemaal tv, want als het aan haar lag waren er meerdere ontslagen gevallen zo te horen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En vanmorgen trok ze ook al van leer tegen de kapster.
Telkens maar zeggen dat ze hoofdhuishouding is.
Een echte 'baas' hoor je dat nooit zeggen, die straalt op een natuurlijke manier autoriteit uit.
Waarom denk je dat 'achter' haar aanmoedigt vooral door te gaan met haar gestoorde acties?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
En vanmorgen trok ze ook al van leer tegen de kapster.
Telkens maar zeggen dat ze hoofdhuishouding is.
Een echte 'baas' hoor je dat nooit zeggen, die straalt op een natuurlijke manier autoriteit uit.
Ik vind de casting gewoon vreemd...het is erg ongeloofwaardig zo'n viswijf als huishoudster die tegen haar zogenaamde werkgevers roept sodemieter godverdomme op etc.etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
En dan kunnen jullie overdag allemaal naar zonnebadende bewoners kijken ipv een flinke rel.
Personeel is vooral bedoelt om situaties te triggeren jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
En dan kunnen jullie overdag allemaal naar zonnebadende bewoners kijken ipv een flinke rel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |