Nadal-Coria de beste wedstrijd die je ooit hebt gezien? Puerta-Canas kwartfinale RGquote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef Norrage het volgende:
Rome heeft al twee jaar op rij de allerbeste wedstrijd van het hele jaar gehad (2005, Nadal - Coria was echt de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien, 2006 staat voor zich)...dus jammer dat dat nu niet kan gebeuren...
Toch wordt het vast een hele leuke zeker als we weer een Fed - Nadal krijgen. En nu doet een Canas vast ook mee en de Amerikanen
Canas doet dit toernooi dacht ik ook niet mee. De entry list en qualifiers enz. wordt gedaan op ranking van een bepaalde tijd. Op dat moment stond Canas nog veel te laag om daarvoor in aanmerking te komen, daarom deed hij ook niet mee bij Monte Carlo had ik gelezen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef Norrage het volgende:
Rome heeft al twee jaar op rij de allerbeste wedstrijd van het hele jaar gehad (2005, Nadal - Coria was echt de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien, 2006 staat voor zich)...dus jammer dat dat nu niet kan gebeuren...
Toch wordt het vast een hele leuke zeker als we weer een Fed - Nadal krijgen. En nu doet een Canas vast ook mee en de Amerikanen
Nog nooit gezien, ff kijken of ik die ergens vandaan kan halen. (tips zijn welkom natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef Norrage het volgende:
Die was ook wel fijn maar dat was alleen de laatste 2 sets...Coria - Nadal was de hele wedstrijd geweldigHeb die wel al meerdere keren teruggekeken
Die was geweldig, Nadal had het moeilijk toen. Zie nu alweer uit naar RG, toch wel de mooiste Grand Slm vind ikquote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
Op zich wel interessant om te kijken wat ik nou eigenlijk de beste wedstrijden ooit vond. Nooit echt bij stilgestaan...Nadal - Mathieu was ook wel fenomenaal vorig jaar...Alleen al omdat hij maar 4 sets duurde maar wel bijna 5 uur...En een eerste set van bijna 2 uur
Nee hoor, hij deed niet mee omdat hij nog last had van een blessure die hij had opgelopen in de finale van Miami.quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Canas doet dit toernooi dacht ik ook niet mee. De entry list en qualifiers enz. wordt gedaan op ranking van een bepaalde tijd. Op dat moment stond Canas nog veel te laag om daarvoor in aanmerking te komen, daarom deed hij ook niet mee bij Monte Carlo had ik gelezen.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:30 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Nadal-Coria de beste wedstrijd die je ooit hebt gezien? Puerta-Canas kwartfinale RGTwee drugsheldenbaronnen!
Echt waar?quote:Op maandag 23 april 2007 22:44 schreef Norrage het volgende:
Op zich wel interessant om te kijken wat ik nou eigenlijk de beste wedstrijden ooit vond. Nooit echt bij stilgestaan...Nadal - Mathieu was ook wel fenomenaal vorig jaar...Alleen al omdat hij maar 4 sets duurde maar wel bijna 5 uur...En een eerste set van bijna 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |