Dat ondergoed mag je de eerste paar maanden niet wassen, smeerlap. Anders fade het niet mooi.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/underwear
Rechtsonder en linksboven
(Link ivm Flash)
Bruut manquote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef Renesite het volgende:
Ik liep de score binnen, haalde een aantal onderbroeken van de wand, pinpasje, tasje dr om en weg.
Daar durf je toch geen scheet in te latenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Ferrox het volgende:
Björn Borg boxers
Hugo Boss boxers
Tommy Hilfiger boxers
best erg, zoals ik er nu op terug lees
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar durf je toch geen scheet in te laten
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar durf je toch geen scheet in te laten
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef teknomist het volgende:
ik draag soms vrouwenondergoed als ik geen schoon ondergoed meer heb van mijn vriendin, dat zit best lekker, wie doet dat ook?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef teknomist het volgende:
ik draag soms vrouwenondergoed als ik geen schoon ondergoed meer heb van mijn vriendin, dat zit best lekker, wie doet dat ook?
1x een boxer aangehad van mn vriendin, maar dat was meer een unisex dingetje (had ze ook maar gekregenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef teknomist het volgende:
en wat koop je daar dan een slip?:Pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
String of hipster moet ik niet aan denken![]()
! Zelfs niet in nood, dan fiets ik wel even naar de C&A
![]()
Lol wat draag je dan van je vriendinquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef teknomist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |