dat hoort schatquote:
Ook nog bij grote ketens die in bijne elke stad wel zitten?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef renz0r het volgende:
Stones, (jongeren)modezaak
iik ook.. en ook die verschillende... vooral hipsters en strings...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Van alles en nogwat, voornamelijk sloggi enzo![]()
Die je bij reinier had wasquote:Op donderdag 26 april 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
Elke pauper draagt nu Bjorn Borg, best jammer, toen ik ze anderhalf jaar geleden kocht had nog niemand ze. Maar ik heb inmiddels voor een kleine 200 euro aan onderbroeken, dus overstappen op andere zou zonde zijnIk blijf ze gewoon dragen tot de hype is overgewaaid, en BB's oldskool zijn
Ze zitten puik trouwens.
oldschool is goed manquote:Op donderdag 26 april 2007 18:08 schreef Borkydude het volgende:
Elke pauper draagt nu Bjorn Borg, best jammer, toen ik ze anderhalf jaar geleden kocht had nog niemand ze. Maar ik heb inmiddels voor een kleine 200 euro aan onderbroeken, dus overstappen op andere zou zonde zijnIk blijf ze gewoon dragen tot de hype is overgewaaid, en BB's oldskool zijn
Ze zitten puik trouwens.
Die pop heeft waterpokken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef christiano het volgende:
[afbeelding]
zit lekker, dus deze draag ik meestal![]()
En staat ook 't mooistquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef La_Vita het volgende:
Strings zijn zo 2005![]()
Ik draag altijd hipsters of boxers. Zitten gewoon het beste![]()
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef tylerdurden22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij rein dus, van de foto!quote:
Samequote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef fvivif het volgende:
Gewoon een goedkope boxer die mijn moeder voor me koopt
voel je je dan beter... Dat vraag ik me dan wel eens af, ben je dan cooler?quote:Op zondag 29 april 2007 00:22 schreef EvilMarc het volgende:
Bjorn Borg, zit lekker, niks mis mee. (ik droeg het trouwens al voordat het een rage werd)
Houd je er van om in vrouwen-ondergoed te slapen ofzo?quote:Op zondag 29 april 2007 09:47 schreef tylerdurden22 het volgende:
welke merk vrouwenhipsters zijn de beste???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |