Dat zijn de beste!quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef fvivif het volgende:
Gewoon een goedkope boxer die mijn moeder voor me koopt
ik had niets anders van je verwachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Ik draag nooit ondergoed.
Althans binnenshuis niet
quote:Op maandag 23 april 2007 23:28 schreef K-mail het volgende:
ik weiger BB ook
quote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef fvivif het volgende:
Gewoon een goedkope boxer die mijn moeder vader voor me koopt
Van de H&M is trouwens best oke.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef teknomist het volgende:
Ik draag altijd goedkoop ondergoed van de H&M. Het boeit me echt niet. De mensen die mijn ondergoed wel eens zien maakt het geen zak uit (familie, vrienden) en bij mijn vriendin gaat het ook heel snel weer uit..
Als je dit draagt, kan je toch net zo goed ballenknijpers dragenquote:Op maandag 23 april 2007 21:48 schreef Vicious_R het volgende:
Zoals de topic titel heel duidelijk zegt: Wie draagt welk ondergoed? (liefst foto)
[afbeelding]
strakke boxers blijven heel goed zitten itt de traditionele ballenknijpers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je dit draagt, kan je toch net zo goed ballenknijpers dragen
Ik draag lekkere wijde boxers![]()
Zo mag ik het horenquote:
Same.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Hipsters zoiets als deze...
[afbeelding]
maar ook strings en gewone slips..... depends on mood
Je ondergoed bijvoorbeeld ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Elvanera het volgende:
Daar moet je meer voor uit te kast halen om daar achter te komen!
Inderdaad, het lusje kun je er wel uitknippen. Maar als de pijpen omhoog kruipen, of de rand dubbel gaat zitten, zit de boxer mij niet lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Strakke boxers, het merk zal mij een zorg zijn... Dat van lekker zitten is echt zon bullshit...Wat zit dan niet lekker vraag ik me af...Hooguit het lusje dat je ar altijd nog af kunt knippen...Mensen met gevoelige bibs!![]()
Wie verkoopt dat?quote:
Zag k ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef Ventilator het volgende:
[..]
Die vlek linksonder bij die stippel-print.![]()
Cleasens zitten het beste. En gaan ook niet zo snel kapot als BB. en zijn nog ietsje goedkoper ook en worden niet gedragen door al die mooiboy'squote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef Game_Error het volgende:
ik vind BB eigenlijk helemaal niet lekker zitten, iemand alternatieven?
mooi schoon die linkse..quote:
Iedereen heeft ook wel eens last van een wasmasjien!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef jordeeeh het volgende:
Jongens iedereen die heeft wel eens last van vieze vlekjes in de ondergoed
En niet iedereen beukt er een kilo waspoeder inquote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef Gutz het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook wel eens last van een wasmasjien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |