Nightvision.quote:Op maandag 23 april 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
Eric en Natas gaan Golfen int donker + dronken! Haha
Eric is op gaytournee.quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric gaat golfen?
OK, maar dan van een gigantisch heerlijk klaarkomende Liess.quote:
Nee dank je, Ik drink koffie!quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Waarom gebruiken zij geen tee?
Die slaan ze ook weg .quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef Marrije het volgende:
Waarom gebruiken zij geen tee?
Ik maak geen pokkeherrie, ik klink gewoon heerlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, maar dan van een gigantisch heerlijk klaarkomende Liess.![]()
![]()
quote:
Whehe ik hoor het nu pas....quote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef Liess het volgende:
"Hoe heet zo'n ding"
"Een Tai heet dat toch"
Ik heb geen idee wat een tee is? Is dat een soort putter?quote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
ff serieus. . .enig idee waarom ze daar geen gebruik van maken?
Natasja is zooo lachen als ze de koningin nadoet![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik maak geen pokkeherrie, ik klink gewoon heerlijk.
het is een opzetstukje voor de balquote:Op maandag 23 april 2007 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een tee is? Is dat een soort putter?
Hangt af van de geconsumeerde hoeveelheid alcoholquote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Ziet bij jullie op de streams de golfballen er ook eivormig uit
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
en een pirouettequote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
WHAHAHA dat beentje van Eric als hij slaat!
Ik vind het wel erggggggggggggggggg leukquote:Op maandag 23 april 2007 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg bedroevend flauw![]()
En er is al zo'n overdaad aan Japio-humor op de streamsquote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel erggggggggggggggggg leuk![]()
![]()
De Japio humor vind ik niks, maar ik vond dit wel een leuke opmerking van Lovequote:Op maandag 23 april 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En er is al zo'n overdaad aan Japio-humor op de streams![]()
Ja, op stream 1 zijn het net quasi nonchalant rondgestrooide onbeschilderde paaseieren. Die stream is horizontaal te uitgerekt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
Nou! Ik zit net ff te kijken.. genant.quote:Op maandag 23 april 2007 23:25 schreef Liess het volgende:
Whahaha, Eric slaat echt zo vaak mis
quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Natas en Eric zijn wel grappig zo haha
Nog mooier als ze ze in een kwartier ook nog terug kunnen vinden. Maar de helft zal wel verdwenen zijn of in de struiken liggen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
In een kwartiertje hebben ze toch maar mooi een mandje ballen weggeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |