PWNDquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef GSMboy het volgende:
Iemand zijn Peppies Hyves al gezien?
http://pepinoss.hyves.nl/
"Deze Hyver is niet OK"![]()
...
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef GSMboy het volgende:
...
je vergeet de strenge woorden niet meer doen héquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef cappp het volgende:
[..]
Hij ziet er ook gewoon uit als een pauper![]()
Mijn god, hij mag vast een dagje een tuintje schoffelen en dan is hij weer vrij.
http://pepinoss.hyves.nl/fotos/55198816/0/na4N#quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef GSMboy het volgende:
...
"Foei!!!"quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je vergeet de strenge woorden niet meer doen hé![]()
Misschien had die goede Pepijn wel thuis op een kladblaadje gezet dat hij dit van plan was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm dat ie een boksbeugel bij zich had hoeft helemaal niet te duiden op moord. Moord heeft twee elementen nodig, namelijk opzet en voorbedachte rade (een mate van bewustzijn). Het bij je hebben van een boksbeugel zegt daar helemaal niets over. Een slimme advocaat kan het natuurlijk altijd op prim. moord en sec. doodslag gooien.
mwoah een 'slimme' ovj kijkt wanneer die beugel is aangeschaft, en is dat kort voor deze dodelijke actie, gok ik dat meneertje Pepijn toch een probleem heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Uhm dat ie een boksbeugel bij zich had hoeft helemaal niet te duiden op moord. Moord heeft twee elementen nodig, namelijk opzet en voorbedachte rade (een mate van bewustzijn). Het bij je hebben van een boksbeugel zegt daar helemaal niets over. Een slimme advocaat kan het natuurlijk altijd op prim. moord en sec. doodslag gooien.
Mwa...een jongen met een dagboek..Ben bang van niet. Misschien op internet wel tegen vrienden. Is dat na te gaan, trouwens?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Misschien had die goede Pepijn wel thuis op een kladblaadje gezet dat hij dit van plan was.
Persoonlijk vind ik ook dat de dader zeer zwaar gestraft moet worden maar hoe kun je nu praten over gerechtigheid als je hetzelfde doet of wilt doen als de dader?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:37 schreef M42 het volgende:
Het is jammer dat Nederland de doodstraf niet kent, want dat zou voor deze dader gerechtigheid zijn.
Jah, ik versprak me en zei advocaat ipv ovjquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah een 'slimme' ovj kijkt wanneer die beugel is aangeschaft, en is dat kort voor deze dodelijke actie, gok ik dat meneertje Pepijn toch een probleem heeft.
Een advocaat zal altijd de belangen van zijn cliënt behartigen en in deze hoogstens primair op doodslag gooien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Te laat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Een advocaat zal altijd de belangen van zijn cliënt behartigen en in deze hoogstens primair op doodslag gooien.
en ik denk dat iemand die met boksbeugels in de weer is, ook verdomd goed weet wat een paar flinke tikken op de slaap kan veroorzaken, met die boksbeugel helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jah, ik versprak me en zei advocaat ipv ovjMaar daar doelde ik dus ook op. Dat ie een boksbeugel bij zich had zorgt er in iedergeval voor dat hij de schijn tegen zich heeft natuurlijk.
Dan heeft ie wel een probleem ja maar dan nog moet je weten te 'bewijzen' dat eenieder geacht wordt te weten dat drie klappen met een boksbeugel op het hoofd de dood ten gevolg kan hebben. Moet wel te doen zijn maar z'n advocaat zal het dan waarschijnlijk op zware mishandeling gooien en dat maakt de afweging alweer lastiger.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef milagro het volgende:
mwoah een 'slimme' ovj kijkt wanneer die beugel is aangeschaft, en is dat kort voor deze dodelijke actie, gok ik dat meneertje Pepijn toch een probleem heeft.
Ik denk niet dat hij het bonnetje bewaard heeftquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef milagro het volgende:
[..]
het moet aannemelijk genoeg zijn, en ik heb zo een conclusie/uitspraak wel vaker gelezen "verdachte had kunnen weten dat etc"quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een probleem ja maar dan nog moet je weten te 'bewijzen' dat eenieder geacht wordt te weten dat drie klappen met een boksbeugel op het hoofd de dood ten gevolg kan hebben. Moet wel te doen zijn maar z'n advocaat zal het dan waarschijnlijk op zware mishandeling gooien en dat maakt de afweging alweer lastiger.
Ik heb me overigens nog niet erg verdiept in de berichtgeving maar ik heb nog nergens iets over een boksbeugel gelezen?
Als ie heel erg dom is, heeft ie met PIN betaald.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het bonnetje bewaard heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |