Weet ik toch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde jou gewoon eff dwars zitten met dat gezeik om de zelfde ava's
inmiddels issie gewoon weer terug...
misschien bouw ik nog wel een paar plaatjes en dan mogen mensen gaan kiezen wat ze willen zien bij mijn avatar.. :p
Voor zover ik weet wel, ja. En nog een OVA of special dacht ik. Moet je zelf maar ff zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:12 schreef woutabest het volgende:
Okay thx, dus als ik het goed begrijp zijn er 13 afleveringen? En allen gesubt?
Lucky Channel doet het niet verkeerd en had hem vorige week op dinsdag. Inclusief een shitload aan verwijzingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
a.f.k. heeft de vorige donderdag gereleased en aangezien de twee daarvoor ook elke week kwamen denk ik dat je nog 2 daagjes mag wachten
Ja maar vraag me niet wat voor een kwaliteit ze subbenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky Channel doet het niet verkeerd en had hem vorige week op dinsdag. Inclusief een shitload aan verwijzingen.
Waar? Welke?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef wdn het volgende:
Deel 4 van Lucky Star staat zelfs al op de blogs![]()
De OVA wordt ook wel aangeduid als 10.5 mocht je de serie vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik toch.![]()
[..]
Voor zover ik weet wel, ja. En nog een OVA of special dacht ik. Moet je zelf maar ff zoeken.![]()
ohh, dan wacht ik nog ffquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
De OVA wordt ook wel aangeduid als 10.5 mocht je de serie vinden
woutabest: http://randomc.animeblogger.net/2007/04/29/lucky-star-04/
Plaatjes zonder subtitels
Het is leesbaar... Ik heb meer problemen met hun lettertype dan met hun vertaling, eigenlijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja maar vraag me niet wat voor een kwaliteit ze subben
Eigenlijk bedoel ik dat ook ja, ik zie ze liever van a.f.k.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is leesbaar... Ik heb meer problemen met hun lettertype dan met hun vertaling, eigenlijk...
Videokwaliteit is idd niet geweldig, maar ook niet echt storend.
wat vind je allemaal leuk?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:02 schreef Canisfire het volgende:
Iemand nog tips voor nieuwe anime?
Mwah lang geleden dat ik anime keek.quote:
Patlabor, Eureka se7en, Rahxephon, Karas the prophecy.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
Zone of the Enders ben ik nu een heel eind mee. Ik houd sowieso wel van mecha in een goede setting zoals gundam seed ook had. Ken je nog meer goede series in dat genre?
RahXephon gaat erg diep net als Akira en Lain. Last Exile is een serie die iedereen gezien moet hebben, echt een van de mooiste series als het gaat om kwaliteit van animatie en characters. Ook het verhaal is tof van Last Exilequote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Patlabor, Eureka se7en, Rahxephon, Karas the prophecy.
Andere leuke zijn Akira, GITS, Cowboy Bebop, Lain, Last Exile, Voices on a Distant Star.
Meer weet ik ff niet ..
Het past in jouw straatje:quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef mschol het volgende:
ik ben tot nu toe (ep 16) erg te spreken over Fate/stay Night
leek me in het begin echt helemaal niks maar vind em kennelijk toch wel erg leuk...
quote:TYPE-MOON's first ero-game as a professional soft house - "Fate/stay night" sold over 100,000 copies in the first three days. The number is very amazing considering this is an adult game.
quote:
tja, ben nu bij ep 23 en ze kunnen iig wel errug rekkenquote:FSN vond ik ook een leuke anime. Alhoewel Saber een watje is
Oh en Lucky Star 4 was weer leuk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |