nou ik vind anders dat er bizar weinig japanse "troep" op de nederlandse tv is... goed, er zijn dan series als shin chan of de wat wazigere zoals beyblade, pokemon, enz.quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Ergens vind ik het altijd typisch hoe sommige mensen hier op fok tegen anime kijken (deze mensen vind je uiteraard niet in dit topic), zitten ze te klagen over 'die Japanse troep' dat tegenwoordig op TV wordt uitgezonden en dan komen ze met series zoals Boes, Dommel en Alfred J Kwak enz. aanzetten.
Dat wat er nu op de Nederlandse TV is aan anime vind ik niet veel soeps imo en ik heb het dan niet over series als Bebop enzo want die zijn idd veel beter. Ik doelde meer op de generalisatie op zich zonder op de hoogte te zijn dat veel van onze geliefde 'golden oldies' ook uit Japan komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:23 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
nou ik vind anders dat er bizar weinig japanse "troep" op de nederlandse tv is...
De Nederlandse stemacteur die oa billy vertolkt in "De Grimmige Avonturen van Billy en Mandy" moeten ze opsluiten en de sleutel van weggooien. Man wat heeft die gast een irritante stem, zo'n zeikerige 'Ik wil ook meedoen' stem... Maarjah dat is offtopic.quote:en alles tenenkrommend nederlands gesproken![]()
Shin Chan is best een goede serie, hoor... En het is een van de weinige series met bijzonder goede Nederlandse stemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:23 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
nou ik vind anders dat er bizar weinig japanse "troep" op de nederlandse tv is... goed, er zijn dan series als shin chan of de wat wazigere zoals beyblade, pokemon, enz.
maar bijv goeie anime op de nederlandse tv zoals mtv een tijd deed met asia screen, daar zaten best goeie tussen (cowboy bebop)
alle overige series vind ik persoonlijk weer zo echt dom amerikaans (totaly spies, x man revolutions weet ik wat nog meer) de echt goeie daarvan zie je ook niet meer (megas xlr, originele x man, batman enz)
en alles tenenkrommend nederlands gesproken![]()
Dat heb ik ook een beetje... Als ik al tv kijk, kijk ik het liefst naar de BBC of discovery/animal planet/NGE... De Nederlandse zenders hebben weinig te bieden voor mij...quote:ik kijk eigenlijk zelden tv, hoogstens voor een serie (ncis) een film of t journaal, de rest is toch bagger...
the grim adventures of Billy & Mandyquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef MaxiTitan het volgende:
De Nederlandse stemacteur die oa billy vertolkt in "De Grimmige Avonturen van Billy en Mandy" moeten ze opsluiten en de sleutel van weggooien. Man wat heeft die gast een irritante stem, zo'n zeikerige 'Ik wil ook meedoen' stem... Maarjah dat is offtopic.
Zodan, zoek maar eens op youtube naar die titels, daar word je echt helemaal nostalgisch van...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:12 schreef Sh0g het volgende:
Jammer dat ze niet meer die goede animé series van vroeger uitzenden. En dan bedoel ik de steengoede series als:
The Wizard of Oz
Familie Robinson
Tom Sawyer
Nils Holgersson
Nathalie
Remy (ofzoiets)
etc...
Toen wist je nog niet dat het animé was, maar nu weet ik dat ze zo goed waren omdat het animé was. Het waren echt series waar je met de hele familie naar kon kijken. Erg goed getekend, leuke muziek, hele goede Nederlandse stemmen en veel spannende afleveringen.
Vond er niets an.quote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef zquing het volgende:
[..]
fruitsbasket is dan ook echt wel heel erg tof![]()
waarschijnlijk wel, de eerste die FruitsBasket niet tof vond moet ik nog vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond er niets an.
Of...
ik ben in de war met een andere serie.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vond er niets an.
Of...
ik ben in de war met een andere serie.
ik vond Maria-sama ga Miteru echt een wazige serie, na een episode of 5 ben ik afgehaakt...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef wdn het volgende:
Ik zag net Best Student Council Complete Series staan bij demon.
Volgens wikipedia een kruising tussen azumanga daioh en Maria-sama ga Miteru.
Iemand die dit gezien heeft en kan aangeven of deze goed is?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Sh0g het volgende:
EIN-DE-LIJK!
Utawarerumono afgekeken. Laatste 18 eps ofzo afgewerkt in 4 dagen. Wat een fantastische serie is dat.
Meer gore dan in Elfenlied.
quote:Toffe characters.
quote:Geweldige humor, ook foute.
ga em zeker downloadenquote:Heerlijke serie, als je hem nog niet gekeken hebt.
goedzoquote:
hmm lotr allemaal gezien en de fantasy vind ik soms wel cool..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:41 schreef Sh0g het volgende:
[..]
goedzo
Zeker de moeite waard. Het is wel fantasy en ik weet niet of je dat tof vindt, maar daar moest ik ook aan wennen. Behalve Lord of the Rings heb ik eigenlijk nooit fantasy gekeken. Maar dit is zeker wel tof.![]()
*downloaden gaat*quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Sh0g het volgende:
EIN-DE-LIJK!
Utawarerumono afgekeken. Laatste 18 eps ofzo afgewerkt in 4 dagen. Wat een fantastische serie is dat.
Meer gore dan in Elfenlied.
Toffe characters.
Geweldige humor, ook foute.
Heerlijke serie, als je hem nog niet gekeken hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef Sh0g het volgende:
hier wat screenshots, om een kleine indruk te geven
zoals je ziet heeft de serie alles...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Actie, drama, (foute) humor. En dit zijn bij lange na niet de extreemste dingen.
yep, dat is de beste. en die gaat ook lekker snel met downen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeft de release van Yesy een beetje leuke kwaliteit
Utawareru mono - The One Being Sungquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef koffiegast het volgende:
Titel betekent iets als "het bemind worden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |