er valt geen knoop aan vast te binden zowat, op bepaalde stukken is de uitspraak net wat anders dan de vertaling zou zeggen en bij sommige punten vliegt het zowat door je oorquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:28 schreef outcast_within het volgende:
volgens mij heb ik vier verschillende vertalingen van de op van lucky star gezien
heb alleen ep1 gezien, maar volgens mij gaat die serie over het nergens over gaan. Het gaat volgens mij echt totaal nergens overquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar gaat lucky star over![]()
Dacht er iets van gezien te hebben, maar het leek nogal.. kinderachtig?
En dáár ligt de krachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef zquing het volgende:
[..]
heb alleen ep1 gezien, maar volgens mij gaat die serie over het nergens over gaan. Het gaat volgens mij echt totaal nergens over
Knap van de makers, een serie maken die nergens over gaat.. en toch met ideeën kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef zquing het volgende:
[..]
heb alleen ep1 gezien, maar volgens mij gaat die serie over het nergens over gaan. Het gaat volgens mij echt totaal nergens over
In de eerste aflevering zitten ze een kwartier te praten over het ze het best hun eten op kunnen eten, dat is echt geniaal gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap van de makers, een serie maken die nergens over gaat.. en toch met ideeën kunnen komen.![]()
halverwege begon ik het toch wel saai te vinden, vond de OP eerst beetje boring, maar vind hem nu wel leuk, vooral dat iikagen ni shinasaiquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef woutabest het volgende:
[..]
In de eerste aflevering zitten ze een kwartier te praten over het ze het best hun eten op kunnen eten, dat is echt geniaal gewoon
Lucky star is een zgn "slice of life"-serie...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar gaat lucky star over![]()
Dacht er iets van gezien te hebben, maar het leek nogal.. kinderachtig?
...En de tekenstijl is ook leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky star is een zgn "slice of life"-serie...
Het volgt vier meisjes gedurende een aantal schooljaren. Meestal zijn het gesprekken en bespreken ze zaken als hoe ze hun huiswerk doen tot hoe je een ijshoorntje eet. En door de sterk verschillende karakters is het erg leuk om naar te kijken. Het doet wat dat betreft best denken aan azumanga Daioh of een serie als I My Me! Strawberry Egg
Afgezien van de tekenstijl is de serie niet kinderachtig en erg leuk om te volgen...
ja OP wordt voor openingspost en openingslied gebruikt hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
...En de tekenstijl is ook leuk
btw, wat wordt er eigenlijk bedoelt met de OP? De intro?
Klinkt leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lucky star is een zgn "slice of life"-serie...
Het volgt vier meisjes gedurende een aantal schooljaren. Meestal zijn het gesprekken en bespreken ze zaken als hoe ze hun huiswerk doen tot hoe je een ijshoorntje eet. En door de sterk verschillende karakters is het erg leuk om naar te kijken. Het doet wat dat betreft best denken aan azumanga Daioh of een serie als I My Me! Strawberry Egg
Afgezien van de tekenstijl is de serie niet kinderachtig en erg leuk om te volgen...
Ah okay.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ja OP wordt voor openingspost en openingslied gebruikt hier
ik hoop 't, wacht met smart todat de ep binnen is. Vanavond lekker claymore en lovely complex 3 kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef wdn het volgende:
zquing als je deel 5 van Claymore niet goed vind dan weet ik het niet meer
Heroic age: niet mijn ding![]()
Dragon Destiny wekt niet de indruk dat er een voor serie bij zat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:49 schreef wdn het volgende:
Moet je ikkitousen zien voor dragon destiny of zijn dat geen vervolgen?
quote:verhaal gaat over Louise, een student aan de Tristein acedemie waar ze magie e.d. leert.
daar heeft ze de bijnaam Zero Louise omdat altijd al haar spreuken mislukken (en niet een beetje).
ze moet op een gegeven moment een 'familiar' oproepen..
uiteraard gaat dit mis en krijgt ze als 'familiar' Hiraga Saito (volgens haar spreuk toegewijd, mooi en sterk)
echter is Hiraga Saito een normale jongen...
Hey die lijkt me ook wel grappig ja, alleen zet ik die even in mijn favorieten anders volg ik 20 anime's tegelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
Zero no Tsukaima is grappig:
Zero no Tsukaima
[..]fun
Ik zie dat je Elfen lied tof vind.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef wdn het volgende:
Mschol: inderdaad erg goed. En leuk getekend. Paar weekenden geleden afgekeken![]()
Oh enne: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7451
Enne nog 1: als je Fate Stay Night goed vind heb je "Ayashi no Ceres" al gezien? Indien nee, kun je gaan zoeken
In juni het 2e seizoen als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef mschol het volgende:
Zero no Tsukaima is grappig:
Zero no Tsukaima
[..]fun
vintage: 2007-07-13quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef wdn het volgende:
Mschol: inderdaad erg goed. En leuk getekend. Paar weekenden geleden afgekeken![]()
Oh enne: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=7451
Enne nog 1: als je Fate Stay Night goed vind heb je "Ayashi no Ceres" al gezien? Indien nee, kun je gaan zoeken
Bloedlust zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef wdn het volgende:
Wat? Meisjes met kattenoren en een bloedlust?
*gaat nu downloaden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |