abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:53:52 #121
144616 Neuroscience
Just say no
pi_49032366
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:39 schreef sogghartha het volgende:
Het maakt helemaal niet uit voor wie dat generaal pardon geld, in het buitenland weten ze nu: als je Nederland binnenkomt kunnen ze je niet meer wegsturen, zolang je maar voet bij stuk houd en weigert te vertrekken. Kan een aantal jaren duren, maar die tijd geld dan als argument: "Ik woon hier al 5 jaar en dan wil je me terugsturen ?"
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van snelheid van de assielprocedure. Als deze netjes binnen een jaartje oid wordt afgewerkt is er niks aan de hand. De zogenaamde schrijnende gevallen ontstonden doordat assielzoekers jarenlang moesten wachten en konden doorprocederen. Ik weet niet in hoeverre dat aan het veranderen is.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_49032550
Die laatste groep was ook volledig uitgeprocedeerd, dus de lengte van de procedure doet er niet eens zoveel toe, je moet gewoon voet bij stuk houden, weigeren te vertrekken en op een moment geeft de staat je wel legale status.
pi_49032671
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef sogghartha het volgende:
Die laatste groep was ook volledig uitgeprocedeerd, dus de lengte van de procedure doet er niet eens zoveel toe, je moet gewoon voet bij stuk houden, weigeren te vertrekken en op een moment geeft de staat je wel legale status.
zou je dan ajb even willen verklaren hoe het komt dat sinds het het bekend werd dat het GP er zou komen de instroom gedaald is ?
pleased to meet you
pi_49038632
Heb je de eerste post wel gelezen dan ? Het is volgens de OP juist gestegen.
  Oranje zondag 6 mei 2007 @ 00:49:02 #125
172019 Kees22
pi_49052194
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:24 schreef sogghartha het volgende:
Heb je de eerste post wel gelezen dan ? Het is volgens de OP juist gestegen.
In de OP staat, dat in 2006 het aantal asielverzoeken gestegen is t.o.v. 2005.
In 2005 en tot november 2006 was Verdonk minster van asielverzoejen en ze stelde er een eer in om als keihard over te komen.
Pas NA haar vertrek, in november 2006, werd het generaal padon aangenomen door de meerderheid in de Tweede Kamer, dus de meerderheid van de volksvertegenwoordiging. Hoe een besluit van november 2006 al een aanzuigende werking kan hebben in begin 2006, is mij een raadsel.
Maar misschien heb ik wat afleveringen ven Star Trek gemist?

Lezen is niet zo heel moeilijk, begrijpen wel!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Oranje zondag 6 mei 2007 @ 00:52:59 #126
172019 Kees22
pi_49052281
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:03 schreef sogghartha het volgende:
Van de zogenaamd uitgeprocedeerde asielzoekers kreeg bij nader inzien nog 40 % een status. Die hadden dus gelijk om door te procederen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_49177493
Moet gewoon niet mogenlijk zijn...nee is nee
Uitprocederen van andermans geld is makkelijk zeg
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49180281
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hetzelfde generaal parton dat alleen voor asielzoekers die voor 2002 kwamen geldt?
Het lijkt me duidelijk dat de stijging komt door het generaal pardon in 2010 dat men hoopt te verkrijgen voor asielzoekers die voor 2007 kwamen.

Als er 1 generaal pardon uitgedeeld wordt, waarom dan geen 2? Vandaar de aanzuigende werking.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_49181100
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat de stijging komt door het generaal pardon in 2010 dat men hoopt te verkrijgen voor asielzoekers die voor 2007 kwamen.

Als er 1 generaal pardon uitgedeeld wordt, waarom dan geen 2? Vandaar de aanzuigende werking.
LOL Lekker samengevat.... had de tweede post in deze draad moeten zijn
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_49191556
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Misschien moet je het topic nog even in het geheel doornemen. Dan kun je namelijk lezen dat momenteel, dus na de discussie over het generaal pardon, het aantal asielaanvragen nog maar een fractie is van wat het begin vorig jaar was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')