abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48653240
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat betekende wel, dat een aantal (precieze cijfers ken ik niet) uitzettingen in december werden voorkomen.
Op de rest van jouw betoog heb ik geen kritiek.
OK, ik ben daar blij mee, jij misschien niet. Maar dat heeft dus weinig te maken met de TT

Het verbaast me echt dat iemand suggesties kan doen (en dus blijkbaar voor mogelijk houdt) die met een oogopslag volkomen onmogelijk zijn.
Ik ben niet overmatig intelligent, maar hoe kan iemand nou zo stom zijn om te denken, dat een generaal pardon van eind 2006 aanzuigend kan zijn voor heel 2006? OK, misschien komt in Irak de beperking niet door dat het alleen geldt voor aanvragen van voor 2002. Maar dan nog.
En Irak? Wie zou daar nu willen blijven? Zelfs Nederlandse soldaten zijn teruggetrokken. Moeten burgers zich dan wel veilig voelen? Hetzelfde geldt voor Somalië.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 23 april 2007 @ 23:55:03 #42
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48653542
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, ik ben daar blij mee, jij misschien niet. Maar dat heeft dus weinig te maken met de TT
Dat klopt, maar ik las in jouw bericht 'baarlijke nonsens' en het leek me in dat licht juist jou op die onjuistheid te wijzen.
En mijn mening verschilt niet bijzonder veel met die van jou.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48653607
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik las in jouw bericht 'baarlijke nonsens' en het leek me in dat licht juist jou op die onjuistheid te wijzen.
En mijn mening verschilt niet bijzonder veel met die van jou.
Ja, ik was ook geneigd om te editen.

(Waarom is er hier geen smily van twee klinkende bolletjes? Die mis ik echt!)
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48653657
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Niks kuch kuch, toch maar eens stoppen met roken. Jij ook zo te horen. Maare ik heb het over 2007 het heden je weet wel. Het feest kan beginnen want de 50.000 zijn binnen.....
misschien moest je dan eens naar de cijfers kijken die we al hebben, linkje staat er al .. of is dat teveel moeite, je wil alleen maar links bashen ?

en weet je wat nou het grappige is aan die cijfers van vorig en dit jaar ?
vanaf het moment dat het bekend werd dat het generaal pardon er zou komen zijn de aanvragen gedaald . valt dat even tegen voor wilderse vrienden ..

maar troost je, ze zijn ook weer aan het bakkelijen in Somalië, ze kunnen nog komen
pleased to meet you
  dinsdag 24 april 2007 @ 00:04:43 #45
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48653803
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, ik was ook geneigd om te editen.

(Waarom is er hier geen smily van twee klinkende bolletjes? Die mis ik echt!)
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48654143
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 00:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, die bedoel ik!
Oh ja, zo. Dat heb ik nog niet geleerd hier. Te veel bezig geweest met kletsen.
pi_48655265
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Nederland geeft ze een huis, met voorrang op autotochtonen die al jaren de op de wachtlijst staan. Ze krijgen een uitkering. Ze krijgen een knuffel en ze mogen op vlinderjacht als ze iets stouts uitvreten. Hét paradijs voor criminele gelukszoekers dus.
dat dekt de lading wel ja
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48655943
als deze asielzoekers zich nou eens gedragen, en voor hun geld willen werken, dan hebben minder mensen er problemen mee dat ze hier komen wonen.
-
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:37:37 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48656893
en dat noemt zich modje ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48662745
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Monidique het volgende:

Toeval. Fluctuatie. Willekeur. Bijvoorbeeld?

Ierland ook een lichte stijging....

Het zal toch niet te maken hebben met het feit dat sociale uitkeringen hier beter geworden zijn, en dat er hier nu iets te halen valt voor zogenaamde asielzoekers. Want het is ze echt niet alleen om een veilig dak te doen.
We hebben hier alleen het geluk dat het zo moeilijk om Ierland als land van binnenkomst te hebben, het neemt natuurlijk niet weg dat we een instroom via de UK hebben , maar oficieel zijn dat geen asielzoekers meer
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:26:58 #51
40566 Ericr
Livewrong
pi_48663206
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:37 schreef Re het volgende:
en dat noemt zich modje ...
Eerder een spambotje van Elsevier. Meningsloos
pi_48663224
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het zal toch niet te maken hebben met het feit dat sociale uitkeringen hier beter geworden zijn, en dat er hier nu iets te halen valt voor zogenaamde asielzoekers. Want het is ze echt niet alleen om een veilig dak te doen.
Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist veel lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:28:31 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_48663261
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?
omdat hij toch op een of andere manier moet kankeren op die profiteurs
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_48702551
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist veel lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?
Er is geen echte noodzaak

...alleen een groep toekomstige PvdA/Labour aanhangers die dus naar landen komen waar wat te halen lijkt te zijn.

Het is toch vreemd dat de assiel aanvragen gedaalt zijn in landen waar WERK is maar niet in landen die makkelijk genoeg zijn met uitkeringen aan zgn assielzoekers.

Het feit wil dat vluchtelingen nl graag terug keren naar hun geboorteland streek en dus liever in naburige landen opvang zoeken. Daar komt noeg bij dat de meeste conflicten zich in dermate "rijke" landen afspelen dat de gemiddelde vluchteling geen geld heeft om naar europa te komen, althans niet helemaal naar DE, BE , NE, IRL. De stinkend rijken daarentegen... en vooral niet doordenken hoe die in een arm land zo vunzig rijk geworden zijn.... en diezelfde mentaliteit dragen ze als "asielzoeker" door. Daarmee hele horden een slechte naam bezorgend.

Zou voor iedereen beter zijn als we een stopten mensen die bij de grens staan te jammeren binnen te laten, maar daartegenover een paar hercules vluchtjes een tentenkamp laten leeghalen en die mensen hier 6-12 maanden onderdak verlenen, dan terug te vkliegen en de volgende groep hulpbehoevenden op te halen.
en of die gasten roteren over de andere EU landen na 6-12 maanden zodat men hier geen "vastigheid heeft en dus uiteindelijk terug gaat.

het is net zoiets als al die somaliers die in NL verdwenen zijn...de zogenaamde asielzoekers kwamen de UK niet binnen. Toen men echter permanente status in NL verkregen had waren ze ineens weg. Dat heeft niets meer met assiel te maken.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_48712632
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

...alleen een groep toekomstige PvdA/Labour aanhangers die dus naar landen komen waar wat te halen lijkt te zijn.
Oké.
pi_48726883
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:27 schreef concac het volgende:
als deze asielzoekers zich nou eens gedragen, en voor hun geld willen werken, dan hebben minder mensen er problemen mee dat ze hier komen wonen.
Dat zouden veel asielzoekers ook wel willen. Maar ze mogen niet, tijdens hun procedure.
Asielzoekers zijn trouwens mensen die bescherming zoeken tegen vervolging om dat hun eigen overheid hen niet beschermt. Een beetje zoals joden tijdens de tweede wereldoorlog.. Ze komen als het ware onderduiken, zeg maar.
pi_48726952
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het is toch vreemd dat de assiel aanvragen gedaalt zijn in landen waar WERK is maar niet in landen die makkelijk genoeg zijn met uitkeringen aan zgn assielzoekers.

Het feit wil dat vluchtelingen nl graag terug keren naar hun geboorteland streek en dus liever in naburige landen opvang zoeken. Daar komt noeg bij dat de meeste conflicten zich in dermate "rijke" landen afspelen dat de gemiddelde vluchteling geen geld heeft om naar europa te komen, althans niet helemaal naar DE, BE , NE, IRL. De stinkend rijken daarentegen... en vooral niet doordenken hoe die in een arm land zo vunzig rijk geworden zijn.... en diezelfde mentaliteit dragen ze als "asielzoeker" door. Daarmee hele horden een slechte naam bezorgend.

Zou voor iedereen beter zijn als we een stopten mensen die bij de grens staan te jammeren binnen te laten, maar daartegenover een paar hercules vluchtjes een tentenkamp laten leeghalen en die mensen hier 6-12 maanden onderdak verlenen, dan terug te vkliegen en de volgende groep hulpbehoevenden op te halen.
en of die gasten roteren over de andere EU landen na 6-12 maanden zodat men hier geen "vastigheid heeft en dus uiteindelijk terug gaat.

het is net zoiets als al die somaliers die in NL verdwenen zijn...de zogenaamde asielzoekers kwamen de UK niet binnen. Toen men echter permanente status in NL verkregen had waren ze ineens weg. Dat heeft niets meer met assiel te maken.
Heb je niet begrepen dat je van Verdonk Nederlands moest spreken?
Nog los van het gelul.?
pi_48726988
quote:
Uiteraard. Nederland geeft ze een huis, met voorrang op autotochtonen die al jaren de op de wachtlijst staan. Ze krijgen een uitkering. Ze krijgen een knuffel en ze mogen op vlinderjacht als ze iets stouts uitvreten. Hét paradijs voor criminele gelukszoekers dus.
Och wat ben je zielig met je huis computer en internet
Je zou bijna denken dat de Nederlandse regering jou laat verhongeren
pi_48727003
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
Misschien voortaan geen landen in anarchie, chaos en geweld storten, dat zou de asielaanvragen zo te zien ook kunnen verminderen.
Beste post van het topic.

Bovendien is de verklaring van het IND een hele logische.
pi_48727017
quote:
Dit onderwerp gaat over asielzoekers, niet over criminelen van Marroikaanse afkomst (gastarbeiders) dus. Niet zeuren dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')