OK, ik ben daar blij mee, jij misschien niet. Maar dat heeft dus weinig te maken met de TTquote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat betekende wel, dat een aantal (precieze cijfers ken ik niet) uitzettingen in december werden voorkomen.
Op de rest van jouw betoog heb ik geen kritiek.
Dat klopt, maar ik las in jouw bericht 'baarlijke nonsens' en het leek me in dat licht juist jou op die onjuistheid te wijzen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, ik ben daar blij mee, jij misschien niet. Maar dat heeft dus weinig te maken met de TT
Ja, ik was ook geneigd om te editen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik las in jouw bericht 'baarlijke nonsens' en het leek me in dat licht juist jou op die onjuistheid te wijzen.
En mijn mening verschilt niet bijzonder veel met die van jou.
misschien moest je dan eens naar de cijfers kijken die we al hebben, linkje staat er al .. of is dat teveel moeite, je wil alleen maar links bashen ?quote:Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Niks kuch kuch, toch maar eens stoppen met roken. Jij ook zo te horen. Maare ik heb het over 2007 het heden je weet wel. Het feest kan beginnen want de 50.000 zijn binnen.....![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook geneigd om te editen.![]()
![]()
(Waarom is er hier geen smily van twee klinkende bolletjes? Die mis ik echt!)
Ja, die bedoel ik!quote:
dat dekt de lading wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Nederland geeft ze een huis, met voorrang op autotochtonen die al jaren de op de wachtlijst staan. Ze krijgen een uitkering. Ze krijgen een knuffel en ze mogen op vlinderjacht als ze iets stouts uitvreten. Hét paradijs voor criminele gelukszoekers dus.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:08 schreef Monidique het volgende:
Toeval. Fluctuatie. Willekeur. Bijvoorbeeld?
Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist veel lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het zal toch niet te maken hebben met het feit dat sociale uitkeringen hier beter geworden zijn, en dat er hier nu iets te halen valt voor zogenaamde asielzoekers. Want het is ze echt niet alleen om een veilig dak te doen.
omdat hij toch op een of andere manier moet kankeren op die profiteursquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?
Er is geen echte noodzaakquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou dat op het moment (volgens de cijfers van jan-maart 2007) de asielinstroom juist veel lager dan is dan dat ze in jaren is geweest?
Oké.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is geen echte noodzaak
...alleen een groep toekomstige PvdA/Labour aanhangers die dus naar landen komen waar wat te halen lijkt te zijn.
Dat zouden veel asielzoekers ook wel willen. Maar ze mogen niet, tijdens hun procedure.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:27 schreef concac het volgende:
als deze asielzoekers zich nou eens gedragen, en voor hun geld willen werken, dan hebben minder mensen er problemen mee dat ze hier komen wonen.
Heb je niet begrepen dat je van Verdonk Nederlands moest spreken?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Er is geen echte noodzaak
...alleen een groep toekomstige PvdA/Labour aanhangers die dus naar landen komen waar wat te halen lijkt te zijn.
Het is toch vreemd dat de assiel aanvragen gedaalt zijn in landen waar WERK is maar niet in landen die makkelijk genoeg zijn met uitkeringen aan zgn assielzoekers.
Het feit wil dat vluchtelingen nl graag terug keren naar hun geboorteland streek en dus liever in naburige landen opvang zoeken. Daar komt noeg bij dat de meeste conflicten zich in dermate "rijke" landen afspelen dat de gemiddelde vluchteling geen geld heeft om naar europa te komen, althans niet helemaal naar DE, BE , NE, IRL. De stinkend rijken daarentegen... en vooral niet doordenken hoe die in een arm land zo vunzig rijk geworden zijn.... en diezelfde mentaliteit dragen ze als "asielzoeker" door. Daarmee hele horden een slechte naam bezorgend.
Zou voor iedereen beter zijn als we een stopten mensen die bij de grens staan te jammeren binnen te laten, maar daartegenover een paar hercules vluchtjes een tentenkamp laten leeghalen en die mensen hier 6-12 maanden onderdak verlenen, dan terug te vkliegen en de volgende groep hulpbehoevenden op te halen.
en of die gasten roteren over de andere EU landen na 6-12 maanden zodat men hier geen "vastigheid heeft en dus uiteindelijk terug gaat.
het is net zoiets als al die somaliers die in NL verdwenen zijn...de zogenaamde asielzoekers kwamen de UK niet binnen. Toen men echter permanente status in NL verkregen had waren ze ineens weg. Dat heeft niets meer met assiel te maken.
Och wat ben je zielig met je huis computer en internetquote:Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Nederland geeft ze een huis, met voorrang op autotochtonen die al jaren de op de wachtlijst staan. Ze krijgen een uitkering. Ze krijgen een knuffel en ze mogen op vlinderjacht als ze iets stouts uitvreten. Hét paradijs voor criminele gelukszoekers dus.
Beste post van het topic.quote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
Misschien voortaan geen landen in anarchie, chaos en geweld storten, dat zou de asielaanvragen zo te zien ook kunnen verminderen.
Dit onderwerp gaat over asielzoekers, niet over criminelen van Marroikaanse afkomst (gastarbeiders) dus. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |