Ze gaan de wet overtreden in 2006? Da's knap.quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Onder dit kabinet mensen de grens overgegooid![]()
Ik wet niet of je de verkiezingsuitslag hebt gehoord maar voor het geval je onder een steen vandaan komt, Alabuyarak ofzo van de PvdA doet asielzaken. En zij gaan hun toekomstig electoraat echt niet de grens overgooien hoor
*Proest*quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Verklaring IND voor de toename in de eerste drie maanden van 2006: Uit die tabel blijkt dat aan het begin van het jaar meer eerste asielverzoeken in het AC zijn ingediend dan in de tweeede helft van dit jaar. Dit wordt gedeeltelijk verklaard door het feit dat in het begin van dit jaar veel asielverzoeken zijn ingediend door Iraki's, die eerder een asielaanvraag in Duitsland hadden ingediend. Deze aanvragers zijn snel afgewezen en terugverwezen naar Duitsland in het kader van de uitvoering van het verdrag van Dublin.
de asielzoekers zijn helderziend ?quote:Op maandag 23 april 2007 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou toch aanzuigend kunnen werken? Iets waar bijvoorbeeld wilders erg bang voor was.
Je weet toch de minister heeft bijzondere bevoegdheden waar ze dan ook heel ruimhartig mee omgaat. En plus links heeft een meerderheid. Als een wet ze niet bevalt kunnen ze hem gewoon wijzigen hoor. Kuch Kuch generaal pardon kuchquote:Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze gaan de wet overtreden in 2006? Da's knap.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij alleen Elsevier leest en geen andere media.quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar daarnaast vraag ikmij idd wel af waarom je hier in Elsevier wel iets over leest en de rest van de (vaak linksere) media niet.....
en wtf heeft dat met asielcijfers uit 2006 te maken ? *kuch* *kuch* ?quote:Op maandag 23 april 2007 20:39 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je weet toch de minister heeft bijzondere bevoegdheden waar ze dan ook heel ruimhartig mee omgaat. En plus links heeft een meerderheid. Als een wet ze niet bevalt kunnen ze hem gewoon wijzigen hoor. Kuch Kuch generaal pardon kuch
Niks kuch kuch, toch maar eens stoppen met roken. Jij ook zo te horen. Maare ik heb het over 2007 het heden je weet wel. Het feest kan beginnen want de 50.000 zijn binnen.....quote:Op maandag 23 april 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
en wtf heeft dat met asielcijfers uit 2006 te maken ? *kuch* *kuch* ?
of zeg je nou dat Verdonk te vaak gebruik heeft gemaakt van haar bevoegheden als minister en dat dat een aanzuigende werking heeft gehad ?
Op www.nu.nl enzo heb ik toch niet veel voorbij zien komenquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij alleen Elsevier leest en geen andere media.
http://news.google.nl/news?hl=nl&ned=nl_nl&ie=UTF-8&ncl=1134687953&filter=0
Op www.fok.nl ook niet; wilde je dat dan "linkse media" noemen?quote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Op www.nu.nl enzo heb ik toch niet veel voorbij zien komen
http://www.nu.nl/news/105(...)_asielverzoeken.htmlquote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op www.nu.nl enzo heb ik toch niet veel voorbij zien komen
Motie generaal pardon is in november 2006 aangenomen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef Kees22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die in 2006 asiel aanvragen omdat een generaal pardon, aangenomen in 2007, voor mensen die VOOR 2002 asiel aangevraagd hebben, aanzuigend zou werken!
Ik snap daar niks van, maar moet toegegeven dat tijdreizen op de middelbare school niet mijn sterkste vak was
En dan iemand die ligt te bazelen over gelukzoekende illegale immigranten. Geluk zoeken we allemaal, dus dat kan nooit een verwijt zin. En illegale immigranten zijn geen asielzoekers en worden ook niet geregistreerd door het CBS noch door de IND.
Wat een baarlijke nonsens wordt er weer verkocht!
OK, je hebt een puntje. Eind november, dus nog ruim een maand te gaan van de 12!quote:Op maandag 23 april 2007 23:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Motie generaal pardon is in november 2006 aangenomen.
Dat betekende wel, dat een aantal (precieze cijfers ken ik niet) uitzettingen in december werden voorkomen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, je hebt een puntje. Eind november, dus nog ruim een maand te gaan van de 12!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |