quote:Op maandag 23 april 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Als rat hem krijgt dan ga ik morgen voor een versnelde motorrijbewijs (kan dat?) ik wil hem eerder dan die gluiperd
Oja, die zou Brian helemaal niks meer gunnen.quote:Op maandag 23 april 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Nicolaas gunt het Brian niet.
RAT krijgt hem natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Oke, wie gaat hem krijgen, oftewel wat is al achter bepaald denken jullie?
Brian natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 20:59 schreef Kinga het volgende:
Oke, wie gaat hem krijgen, oftewel wat is al achter bepaald denken jullie?
hupie mag van mij alles winnen ook om hem ben ik blijven kijken hij verdient het als smaakmakerquote:Op maandag 23 april 2007 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Brian natuurlijk.![]()
Ik gun het Hupert.
Vind ik ook.quote:Op maandag 23 april 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hupie mag van mij alles winnen ook om hem ben ik blijven kijken hij verdient het als smaakmaker
Deze stemming gaat "down the drain"quote:Op maandag 23 april 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het niemand eigenlijk.
nicolaas is te lui voor worden is alleen wat actiever als het om stoken gaat. de tegenvaller van DGK samen met Erikquote:Op maandag 23 april 2007 21:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Nicolaas weer dwars om het dwars zijn.
quote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, Jaap liegt alweer tegen Brian.... ik hou er van!!!!!!
voor worden en voor woorden dusquote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nicolaas is te lui voor worden is alleen wat actiever als het om stoken gaat. de tegenvaller van DGK samen met Erik
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, Jaap liegt alweer tegen Brian.... ik hou er van!!!!!!
Unaniem.quote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef akveor het volgende:
Sorry ik lette even niet op en heb het hier niet gelezen.... is het unaniem of met meerderheid...?
Hebbe hebbe hebbe, denkt Braajen, kut of motor, als ik het maar heb.quote:Op maandag 23 april 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
Brian: "Het zal er voornamelijk over gaan dat ik al vliegles heb. Dat is hun grote argument."
Gek hè, Brian?
Dat was maar even, daarna deed hij hetzelfde verhaaltje tegen brian.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft 5 keer over haar theorie gedaan![]()
Hij zegt ook niks.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet naar Brian te luisteren...................
Huub dus ook niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef yellowfirst het volgende:
ook Japio heeft er last mee.... hij gaat liggen op de bankquote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef yellowfirst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |